Et Imperie Skapes

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
nå Nofjon1 hvor mange av de "umodne" spillerne her inne har du klart å overbevise om at BoS & Co ikke er familie stamme (bare et eksempel), de vil for det meste være sta å stå på sitt uansett hvor mange argumenter du slenger imot dem.

Det er i denne samenhenegen jeg mener det er bortkastet og diskutere med folk, men noen liker jo å diskusjoner som ikke kommer noe sted. :)

litt enig i det når det kommer til forumsdiskusjoner. Men det går ann å overbevise folk. Og RL er det lett :cool:
 

DeletedUser

Guest
nå Nofjon1 hvor mange av de "umodne" spillerne her inne har du klart å overbevise om at BoS & Co ikke er familie stamme (bare et eksempel), de vil for det meste være sta å stå på sitt uansett hvor mange argumenter du slenger imot dem.

Det er i denne samenhenegen jeg mener det er bortkastet og diskutere med folk, men noen liker jo å diskusjoner som ikke kommer noe sted. :)

Jepp. Er klar over at det er endel spam-n00bs her. Det blir neppe bedre heller, før Hansemann blir strengere med infraction og bann, i steden for å støtte de, med å stenge tråder.

Er enig at det er bortkastet ja.. Med mindre jeg greier å provosere frem et aldri så lite angrep :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Nåja, er ikke veldig lett å se forskjell på deres skvuldring og hva dere mener er spam. Forøvrig lenge siden jeg har stengt en tråd her nå.

Uansett så har vi en flott funksjon her på forumet som heter "Rapporter", hjelper på om brukerne tar litt ansvar selv.
 

DeletedUser

Guest
Merkelig nok blir den bare brukt når noen retter på en bitteliten skrivefeil o.l men ikke når folk poster "spam spam lol lol rofl spamspam".
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Woohoo, må si at det var godt å lese litt god propeganda fra denne siden for engnags skyld :D

Vel.. ja
 

DeletedUser

Guest
Woohoo, må si at det var godt å lese litt god propeganda fra denne siden for engnags skyld :D

Vel.. ja


Tusen takk, men vi syntes jo selv vi har en bra propaganda hele tiden vi da? hehe. Kanskje litt mer nyheter og sladder i denne? ;)
 

DeletedUser

Guest
Det e no opp til kver enkelt å tolke;)

Heee. Helt klart, men det var jo vårt syn ;)
Er vel ingen som er uenig det? Takket være oss, er vi i ferd med å ta igjen aktivitetene i V2, etter så kort tid. :) :)
Premie skulle vi hatt faktisk. :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
1
Nå er jeg unbanna, og det første jeg gjør er å mest sansynligvis skaffe meg nok en infraction. Her er saken; Reisverket har bare postet tull i denne tråden. Forskningsprosjektet har skrevet mye bra, men alt har blitt revet ned av alt tullet som kommer ut av kjeften til BoS. Det er bare en ting dere må innse: Ingen bryr seg. Alle trådene deres, ingen bryr seg. Alle bruker dem til å jekke ned på dere og si hvor teit dere er, akkurat som jeg gjør nå. Folk er veldig, veldig usaklige i disse trådene. Ingen handler om hva dere gjorde akkurat nå, men om dere og hvor patetiske dere er.

Nofjon sier at de har lov til å lyge på det offentlige forumet, samtidig sier Reisverket at de aldri vil lyge. Kræsjer litt i hverandre, ja?
Nofjon sier og at [R] var n00bs. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som gir deg rett til å kalle dem n00bs, du selv er mye værre. Ja DU, ikke nødvendigvis hele stammen din, men her er det DU som er n00ben. Du poster bare dritt og nekter å innse fakta. Som jeg sa ovenfor, når f001 kom med en av de beste påstandene svarte Reisverket med bare DRITT som ingen i det hele tatt kan bry seg om, som f.eks å svare på at de skrever dårlig propaganda med "God propaganda ja?" eller noe lignende. Det blir jo bare for dumt. Og etter at Reisverket hadde fylt den posten med all den jævla driten han klarer, så ingorerer alle den, rett og slett fordi det er for mye ren bullshit som må svares på.

Dere kan ikke være noen "Ultimate power of v3" når hele v3 hater dere. Jeg snakker for meg selv når jeg sier at jeg hater dere og den lille patetiske stammen deres, men jeg tror mange er enige.

Jeg fatter ikke hva K44 tenker. Det kommer til å skje med dem som med de andre stammene. [R]; Bli ditcha og hengt ut på forumet senere. =O.R= og [SFI]: Stjele medlemmene for å lage en familiestamme. Åh, det glemte jeg. Det var jo ikke det som skjedde, de gikk over til BoS sin undersstamme fordi "BoS var ikke fornøyd med sine allierte" (-Nofjon).

Her er et siste spørsmål til Reisverket: Er denne tråden og det dere har postet i den propaganda? Spørsmålet er til Reisverket, ingen andre, og skal derfor ikke bli besvart av noen andre.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Haha, denne posten var ubetalelig! Jeg kommenterer i.. tja.. blått.

Nå er jeg unbanna, og det første jeg gjør er å mest sansynligvis skaffe meg nok en infraction.
Her er saken; Reisverket har bare postet tull i denne tråden.

Mye tull? Hva i all verden har vært tull av det jeg har postet :confused:

Forskningsprosjektet har skrevet mye bra, men alt har blitt revet ned av alt tullet som kommer ut av kjeften til BoS.

Om jeg har klart å rive ned alt han har skrevet, så har det vel neppe vært særlig bra da? :p

Det er bare en ting dere må innse: Ingen bryr seg.
Alle trådene deres, ingen bryr seg.

[ironi]Neida, ingen bryr seg. Det er derfor postene som handler om oss er de minst leste i.[/ironi]

Alle bruker dem til å jekke ned på dere og si hvor teit dere er, akkurat som jeg gjør nå.

Vel, en meget spesiell måte å bruke fritiden sin på, om man virkelig ikke bryr seg. For et liv!

Folk er veldig, veldig usaklige i disse trådene. Ingen handler om hva dere gjorde akkurat nå, men om dere og hvor patetiske dere er.

Om du tror alle trådene handler om det, så sliter du. Selv har jeg ikke funnet en eneste tråd som handler om det.

Nofjon sier at de har lov til å lyge på det offentlige forumet, samtidig sier Reisverket at de aldri vil lyge. Kræsjer litt i hverandre, ja?

Vel, vi er to forskjellige mennesker. Må vi mene det samme bare fordi vi tilhører samme stamme? :confused:

Nofjon sier og at [R] var n00bs. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som gir deg rett til å kalle dem n00bs, du selv er mye værre. Ja DU, ikke nødvendigvis hele stammen din, men her er det DU som er n00ben. Du poster bare dritt og nekter å innse fakta.

Hvilke fakta nekter han å se? Synes noffe er en av de som skriver de mest fornufige innleggene her inne jeg. Mye fakta, lite dritt.

Som jeg sa ovenfor, når f001 kom med en av de beste påstandene svarte Reisverket med bare DRITT som ingen i det hele tatt kan bry seg om, som f.eks å svare på at de skrever dårlig propaganda med "God propaganda ja?"
eller noe lignende.

Hehe, du bør jobbe litt med lesekunnskapene dine. Det var ikke i nærheten av hva jeg skrev. Om du skal kommentere hva jeg sier, så må du i det minste klare å sitere meg korrekt! Det du påstår jeg har sagt her henger jo ikke på grep.

Det blir jo bare for dumt. Og etter at Reisverket hadde fylt den posten med all den jævla driten han klarer, så ingorerer alle den, rett og slett fordi det er for mye ren bullshit som må svares på.

Igjen, bla deg litt tilbake i denne tråden. Jeg kaller ikke akkurat det å bli ignorert. Tvert imot. :D

Dere kan ikke være noen "Ultimate power of v3" når hele v3 hater dere.

Mange som ikke hater oss i v3. Nok en faktafeil. Begynner å bli en del her nå.
:rolleyes:

Jeg snakker for meg selv når jeg sier at jeg hater dere og den lille patetiske stammen deres, men jeg tror mange er enige.

OK? Skulle det være et poeng mellom linjene her? Eller tror du vi bryr oss?

Jeg fatter ikke hva K44 tenker. Det kommer til å skje med dem som med de andre stammene. [R]; Bli ditcha og hengt ut på forumet senere.


Ledelsen i K44 er pros. Ledelsen i R var n00bs. Du kan ikke sammenligne disse stammene, det blir som å sammenligne Sjakk med Ludo. Hva i all verden skulle tilsi at det samme skulle skje her?

=O.R= og [SFI]: Stjele medlemmene for å lage en familiestamme. Åh, det glemte jeg. Det var jo ikke det som skjedde, de gikk over til BoS sin undersstamme fordi "BoS var ikke fornøyd med sine allierte" (-Nofjon).

Hvordan kan man stjele medlemmer? Høres spennende ut!


Her er et siste spørsmål til Reisverket: Er denne tråden og det dere har postet i den propaganda? Spørsmålet er til Reisverket, ingen andre, og skal derfor ikke bli besvart av noen andre.

Alt vi poster i Forum > Verden 3 > Politikk og propaganda er politikk og propaganda. Selvsagt. Ellers hadde vi valgt å poste i et annet forum. :cool:
 
Reaksjonspoeng
1
Reisverket: Det siste spørsmålet var bare fordi jeg liker å se deg og Nofjon poste det komplette motsatte av hverandre. Resten av det du skrev var så dumt at jeg ikke gidder å svare på det.
 

DeletedUser

Guest
.....

Reisverket: Det siste spørsmålet var bare fordi jeg liker å se deg og Nofjon poste det komplette motsatte av hverandre. Resten av det du skrev var så dumt at jeg ikke gidder å svare på det.

Artig å se at du hisser deg slik opp, for vi bryr oss katten om lille deg. Dette inspirerer til å fortsette. Hadde du giddi å lest, ville du se at det var Dark Moon som innrømmet at stammen var n00bs og måtte reorganisere. Vi er helt enige og alle andre også, men ikke du. Heltene dine kanskje? :)
Argumentasjon har du ikke peiling på i våre øyne og fakta aner du ikke hva er.

STÅ PÅ. Du inspirerer. Takk
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Reisverket: Det siste spørsmålet var bare fordi jeg liker å se deg og Nofjon poste det komplette motsatte av hverandre. Resten av det du skrev var så dumt at jeg ikke gidder å svare på det.


Du motsier deg selv gang på gang, multi. Du skriver at verken du eller noen andre bryr seg om våre tråder. Men du liker å se meg og Noffe poste motsatt av hverandre.

At resten er for dumt for deg å svare på, det ler vi av.
For det skriver du hver gang du blir overkjørt og går tom for argumenter.
Du tapte denne debatten også. Med glans. Lykke til neste gang! :D
 
Reaksjonspoeng
1
Du motsier deg selv gang på gang, multi. Du skriver at verken du eller noen andre bryr seg om våre tråder. Men du liker å se meg og Noffe poste motsatt av hverandre.

At resten er for dumt for deg å svare på, det ler vi av.
For det skriver du hver gang du blir overkjørt og går tom for argumenter.
Du tapte denne debatten også. Med glans. Lykke til neste gang! :D

Skjønner ikke hva du mener og vil fram til.
 
Reaksjonspoeng
1
Hvis du ikke skjønner hva RV vil frem til her, så burde du slutte å poste til du selv skjønner hva du skriver.
Vi andre skjønner Reisverket helt og fullt.

Siden ingen skjønte sammenhengen mellom de siste postene mine i denne tråden gidder jeg ikke fortsette med det :|
Skuffende resultat.
 
Topp