Et spørsmål til Nice.

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Kom med skikkelige tilbakemeldinger, så kanskjë vi gidder å komme med noen selv MD. :)
 

DeletedUser

Guest
De fleste i Nice tror de er bedre enn alle andre og tror derfor de har rett til å rakke ned på resten.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Jeg er enig med MD. Jeg forstår ikke hvorfor forumet skal være fylt med denne type kommentarer. Sånne kommentarer gir flere negative effekter. Selvfølgelig kan det være skadelig ovenfor personen som får slengt så mye dritt mot deg hele tiden, men det kan også skremme bort nye spillere fra forumet. Jeg husker godt selv da jeg var ny til forumet, hvor redd jeg var for å dumme meg ut og få stygge kommentarer slengt mot meg. For å være ærlig synes jeg TW-teamet burde gjøre noe mer med sånne saker som dette, ettersom man kan finne mange lignende tilfeller rundt omkring forumet.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg er enig med MD. Jeg forstår ikke hvorfor forumet skal være fylt med denne type kommentarer. Sånne kommentarer gir flere negative effekter. Selvfølgelig kan det være skadelig ovenfor personen som får slengt så mye dritt mot deg hele tiden, men det kan også skremme bort nye spillere fra forumet. Jeg husker godt selv da jeg var ny til forumet, hvor redd jeg var for å dumme meg ut og få stygge kommentarer slengt mot meg. For å være ærlig synes jeg TW-teamet burde gjøre noe mer med sånne saker som dette, ettersom man kan finne mange lignende tilfeller rundt omkring forumet.

Er du politisk korrekt?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Så siden vi leder angrepsstatestikken, så må vi spille mindre smart er alt jeg leste?
Referer til første innlegget
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg er enig med MD. Jeg forstår ikke hvorfor forumet skal være fylt med denne type kommentarer. Sånne kommentarer gir flere negative effekter. Selvfølgelig kan det være skadelig ovenfor personen som får slengt så mye dritt mot deg hele tiden, men det kan også skremme bort nye spillere fra forumet. Jeg husker godt selv da jeg var ny til forumet, hvor redd jeg var for å dumme meg ut og få stygge kommentarer slengt mot meg. For å være ærlig synes jeg TW-teamet burde gjøre noe mer med sånne saker som dette, ettersom man kan finne mange lignende tilfeller rundt omkring forumet.

Er teamet som skremmer vekk nye spillere her, ikke noen andre.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Er teamet som skremmer vekk nye spillere her, ikke noen andre.

Ser ikke hvorfor du følte for å gi meg rødt rykte for den der... Sikkert fordi jeg støttet MD :p

Jeg er ikke helt enig, selvom du kan ha noe bak påstanden din. Uansett tror jeg flere spillere lar være å joine forumet pga poster hvor man ikke klarer å holde seg seriøse, og heller begynner å slenge dritt mot hverandre (eller flere slenger dritt mot én).

@Habbomannen; alltid politisk korrekt jeg ^^
 

DeletedUser

Guest
Så siden vi leder angrepsstatestikken, så må vi spille mindre smart er alt jeg leste?
Referer til første innlegget

Du fortjener faktisk et svar her.

Nei, men dere har ofte sag at dere vinner overlegent og feir oss av banen. Dere skal få leve opp til det dere påstår. Vi kan også adle gråbyer inne i clusterne deres. Det var faktisk hovedstrategien vi diskuterte, men jeg ville heller krige på en bedre måte.

Men dere får gjøre som dere vil. Jeg kommer til å gjøre mitt beste for at ODA står igjen som seiersherrer! :)

Peace out!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ser ikke hvorfor du følte for å gi meg rødt rykte for den der... Sikkert fordi jeg støttet MD :p

Ikke fordi du var enig med MD, pga. alt det tåpelige pratet ditt etterpå.

Forumet er preget av intern humor og meldinger mellom hverandre, av den enkle grunnen at dem som er her gjerne har en viss kontakt med hverandre fra før av, eller et visst forhold, hvilke nye personer kommer på forum? Jo, nye folk i stammene som de som er her allerede er i, altså blir de integert i denne gruppa og da blir også en del av denne interne humoren, så at vi får andre til å holde seg unna stiller jeg meg uforstående til.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du fortjener faktisk et svar her.

Nei, men dere har ofte sag at dere vinner overlegent og feir oss av banen. Dere skal få leve opp til det dere påstår. Vi kan også adle gråbyer inne i clusterne deres. Det var faktisk hovedstrategien vi diskuterte, men jeg ville heller krige på en bedre måte.

Men dere får gjøre som dere vil. Jeg kommer til å gjøre mitt beste for at ODA står igjen som seiersherrer! :)

Peace out!

Side 1:
Stammer: ODA
Side 2:
Stammer: Nice

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 76
Side 2: 142
Forskjell: 66

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 581,603
Side 2: 1,045,912
Forskjell: 464,309

chart
 

DeletedUser

Guest
Dere kommer alltid med de der søylene når dere ikke har noe annet konkret å komme med.

Ja, alle vet Nice leder krigen men husk at verdenen ikke er avsluttet enda.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dere kommer alltid med de der søylene når dere ikke har noe annet konkret å komme med.

Ja, alle vet Nice leder krigen men husk at verdenen ikke er avsluttet enda.

Fordi dere påstår at vi ikke feier dere av banen foreløpig. Greit å ha noe konkret å vise til i stedenfor dere som ikke har noe særlig å vise til.
 

DeletedUser

Guest
Fordi dere påstår at vi ikke feier dere av banen foreløpig. Greit å ha noe konkret å vise til i stedenfor dere som ikke har noe særlig å vise til.

Nå er ikke jeg medlem av ODA eller ODD for øyeblikket men ja er vel uviktig.(uansett viktig å rette på folk)


Men vi får se hvordan det ligger an etter sommerferien, om dere er så gode som dere sier er vel ODA utslettet til da?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sett deg inn i verdenen før du uttaler deg, latterlig å påstå at vi er ferdig innen slutten av sommerferien.
 

DeletedUser

Guest
Har satt meg inn i verdenen. Og nei mente ikke seriøst at jeg trodde dere var ferdig til høsten

Men måten dere snakker om hvor dårlig ODa er til å nuke å deffe osv så er det vel ikke langt ifra?
 
Topp