Et spørsmål til Nice.

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har satt meg inn i verdenen. Og nei mente ikke seriøst at jeg trodde dere var ferdig til høsten

Men måten dere snakker om hvor dårlig ODa er til å nuke å deffe osv så er det vel ikke langt ifra?

Om du hadde satt deg inn i verdenen hadde du visst at det var 16 kontinenter og 89% gråbyer av den totale mengden byer, du ville derfor ikke kommet med et slikt spørsmål om du hadde satt deg inn i verdenen.

ODA er late, men det gjelder såklart begge parter da en flere ganger mister nukes i forsvar, men de er dårlige i taktikken, og det er nok derfor dem også sliter så mye som dem gjør.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Dere får nyte tanken om at en Barnehage sundknuste dere en gang i Power! og vil mose dere igjen etter massemergingen deres.

Og ja, temaet med merging og splitting av nye stammer som kansje kunne blitt noe, er ikke det sånn 110ganger værre?

Så du påstår vi er knust Olvedn? Hvor står det skrevet? Eller er v18 over, uten at det er registrert i ODA?
Fantasien din løper løpsk Olvedn. En kamp er ikke vunnet før den er vunnet vettø..

Dette hovmodet går igjen i Nice.. Til å bli kvalm av..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Er teamet som skremmer vekk nye spillere her, ikke noen andre.

Synes dere i Nice er hakket verre enn teamet ja.. dessverre.. men det er sannheten.
Lite hyggelig å legge ut kommentarer her, for er man ikke fra Nice, så blir man hudflettet i ren barneskole-stil. Barnslige verbale angrep, som kun vitner om at angripers modenhet ligger under pari.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Synes dere i Nice er hakket verre enn teamet ja.. dessverre.. men det er sannheten.
Lite hyggelig å legge ut kommentarer her, for er man ikke fra Nice, så blir man hudflettet i ren barneskole-stil. Barnslige verbale angrep, som kun vitner om at angripers modenhet ligger under pari.

Altså, hva er det vi kan gjøre med Olvedn da? Han er en tapt sak :hmm:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Er jo positivt at de har gått fra barnehagestil til barneskolestil. Ikke lenge til de er voksne og saklige da :)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Om jeg husker, så var du ganske lite koselig å snakke med selv Ram77. I tronen på v14. Husker mange klaget på det. :)

Men det er lite relevant, let's move on.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Om jeg husker, så var du ganske lite koselig å snakke med selv Ram77. I tronen på v14. Husker mange klaget på det. :)

Men det er lite relevant, let's move on.

Så... da var vi ett skritt lenger. Kommer man ikke fram med argumentasjoner, så gå til personangrep. Slår aldri feil.
..og så skal jeg bare ha sagt, at så lenge folk er hyggelige mot Ram, så er Ram hyggelige tilbake. Det kommer akkurat an på hvordan man blir behandlet. Å ta i mot dritt, det har jeg slutta med. Case closed.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det gikk direkte på min person..og var totalt usakelig i denne situasjonen her. Skjønner ikke hva som er vitsen med sånt. Usmakelig dritt, og totalt unødvendig. Hold dere til sak
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Om det gjør deg gladere; alle vet at du også kan være hyggelig om du vil. De påpeker bare at du også slengt dritt en gang i tiden
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Venter forsatt.. På deg. Gjør alle en tjeneste å ta pause fra forumet i noen dager. Var så rolig her til du kom inn med negativiteten din :hmm:

Rolig = kjedelig. MD vs. Nice = underholdende.

Hvor viser MD noen som helst tegn til negativitet? Show me.
 

DeletedUser

Guest
Habbomannen: Som om dere ikke gjør det selv
MD: Nei. Vi gjør ikke det.

Kolberg: Nå har det seg vel slikt at Terminator gjorde akkurat det samme mot meg og Benja ?

Vi syter da ikke over at han plasserte 12 deffbyer i en by og adlet 8 rundt den ?
MD:
Vårt ene eksempel på noe lignende.

Gjør dere det eller gjør dere det ikke? Bestem deg!
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
habbomannen: Som om dere ikke gjør det selv
md: Nei. Vi gjør ikke det. presens

kolberg: Nå har det seg vel slikt at terminator gjorde akkurat det samme mot meg og benja ?

Vi syter da ikke over at han plasserte 12 deffbyer i en by og adlet 8 rundt den ? preteritum
md:
Vårt ene eksempel på noe lignende.

Gjør dere det eller gjør dere det ikke? Bestem deg!

Merk deg, presens og preteritum (det er en forskjell). ODA gjør det ikke lenger, men har gjort det.
 
Topp