Ex-Con

Status
Stengt for ytterligere svar.

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ex-con den 24.04. klokken 23:10
Det er nu [player]Wynja[/player] som er den nye hertuginnen i [ally]LAW[/ally]...

Jeg ber dere på det instendigste å opprettholde det fine diplomatiet vi har hatt oss imellom med henne...

Jeg sletter nu kontoen og forlater TW for godt... Sommeren er på vei og jeg orker ikke å sitte å nerde på dataen i solsteika...

Mulig at vi sees til høsten;)

Tiden vil vise

Beste lykke ønskninger fra meg!

Are


F***...Dette er en stor mann, som helt klart har tatt med seg LAW til høyder som de fleste på serveren kunne glemme, eller skal jeg si ; drømme om.

Hva mener dere?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Standard utbrenning. Vet alt om den situasjonen der, Yamato led samme skjebne dessverre:(
 

DeletedUser

Guest
Standard utbrenning. Vet alt om den situasjonen der, Yamato led samme skjebne dessverre:(

Utbrenning my ass!

Ta en titt ut av vinduet på det herlige været der ute!

Planen var opprinnelig å slutte før krigen mot OIM... Men kunne ikke gi meg midt i krigserklæringa...

Da kan dere diskutere meg og min avgang videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Der kan man vel si at det går nedenom og hjem med LAW...
 

DeletedUser

Guest
Utbrenning my ass!

Ta en titt ut av vinduet på det herlige været der ute!

Planen var opprinnelig å slutte før krigen mot OIM... Men kunne ikke gi meg midt i krigserklæringa...

Da kan dere diskutere meg og min avgang videre ;)

Fint vær ja, skjønner ikke at jeg sitter her inne selv :p
 

DeletedUser

Guest
Der kan man vel si at det går nedenom og hjem med LAW...

WTF???

Jeg er da bare en spiller i LAW... Dem trenger så absolutt ikke meg for å hevde seg på toppen!

Det er en stamme fostret på krig og vil nok nå utrolig langt uten meg...

Gah -.-

Må jeg skrive en farvelhistorie på dette slitne forumet?
 

DeletedUser

Guest
WTF???

Jeg er da bare en spiller i LAW... Dem trenger så absolutt ikke meg for å hevde seg på toppen!

Det er en stamme fostret på krig og vil nok nå utrolig langt uten meg...

Gah -.-

Må jeg skrive en farvelhistorie på dette slitne forumet?

Ja, en med masse dramatikk og kjærlighet, hat, sjalusi og fortvilelse med en klype sorg...
 

DeletedUser

Guest
WTF???

Jeg er da bare en spiller i LAW... Dem trenger så absolutt ikke meg for å hevde seg på toppen!

Det er en stamme fostret på krig og vil nok nå utrolig langt uten meg...

Gah -.-

Må jeg skrive en farvelhistorie på dette slitne forumet?

Jeg tror iallefall at de er hjelpesløse uten deg :eek:
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Må nok innrømme at ex-con har gjort mye for suksessen til LAW, og ettersom knallis også skal slutte, så tror jeg LAW vil få det tøffere nå.
 

DeletedUser

Guest
Nytt kapittel

Selvom Ex-con er borte betyr det nødvendigvis ikke at LAW går under! LAW har kommet inn i et nytt kapittel som vil eie og ikke tape! vi i LAW ser frem til vår nye epoke. En epoke som vil være en fare for andre, og ikke oss. Death to all our enemys. vi skal nok nå rank 1 om vi fortsetter som vi gjør nå! hvem vet hva som skjer? det vet jeg, og det er at vi vil herske her på v2. så hvorfor ikke bare frykte oss nå istedenfor senere?
vi er ihvertfall heldige som har fått wynja som hertug, pluss at vi har mimma da selvsagt ;) vi er ikke som Zanmato og slutter og tar med seg stammen, neida! Han setter wynja som hertug for å slave oss. Mange vil nok si dette var en av hannes kloke valg som hertug i LAW. kanskje Ex-con sniker bak veggene våre og fremdeles ikke bare lever i våre hjerter, men faktisk er her i LAW bak vår rygg og låner wynjas pisk

Fear us! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Selvom Ex-con er borte betyr det nødvendigvis ikke at LAW går under! LAW har kommet inn i et nytt kapittel som vil eie og ikke tape! vi i LAW ser frem til vår nye epoke. En epoke som vil være en fare for andre, og ikke oss. Death to all our enemys. vi skal nok nå rank 1 om vi fortsetter som vi gjør nå! hvem vet hva som skjer? det vet jeg, og det er at vi vil herske her på v2. så hvorfor ikke bare frykte oss nå istedenfor senere?
vi er ihvertfall heldige som har fått wynja som hertug, pluss at vi har mimma da selvsagt ;) vi er ikke som Zanmato og slutter og tar med seg stammen, neida! Han setter wynja som hertug for å slave oss. Mange vil nok si dette var en av hannes kloke valg som hertug i LAW. kanskje Ex-con sniker bak veggene våre og fremdeles ikke bare lever i våre hjerter, men faktisk er her i LAW bak vår rygg og låner wynjas pisk

Fear us! :cool:

Hvordan våger du å trekke Zanmato og Yamato inn i dette!?:mad:

Han har ingenting med saken å gjøre!
 

DeletedUser

Guest
var bare et eksempel -.-

Han dro ikke hele stammen med seg, det var et valg som stammen gjorde selv. De som ikke leste forumet har seg selv å takke om de skylder på at "Jeg hørte aldri noe om det..."

Det sto på forumet lenge og vi hadde avstemning, alle respekterte avgjørelsen.
 

DeletedUser

Guest
Han dro ikke hele stammen med seg, det var et valg som stammen gjorde selv. De som ikke leste forumet har seg selv å takke om de skylder på at "Jeg hørte aldri noe om det..."

Det sto på forumet lenge og vi hadde avstemning, alle respekterte avgjørelsen.

ta deg en monolit ^^
 

super mario

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ex-con er en av de beste lederne jeg har sett på hele TW. Han var nok drivkraften til en del i LAW, så det vil nok bli tøffere for LAW, men jeg har ingen tvil om at LAW kommer til å fortsette som før. Har troen på Wynja og er sikker på at Ex-Con har gjort et klokt valg da han valgte henne.

Har også mine tvil om at han klarer å legge fra seg spillet 100%, men bare tiden vil vise det. :p
 

DeletedUser

Guest
Selvom Ex-con er borte betyr det nødvendigvis ikke at LAW går under! LAW har kommet inn i et nytt kapittel som vil eie og ikke tape! vi i LAW ser frem til vår nye epoke. En epoke som vil være en fare for andre, og ikke oss. Death to all our enemys. vi skal nok nå rank 1 om vi fortsetter som vi gjør nå! hvem vet hva som skjer? det vet jeg, og det er at vi vil herske her på v2. så hvorfor ikke bare frykte oss nå istedenfor senere?

Fear us! :cool:

Vent litt her...Det du mener er at dere skal gå forbi Elite? Hvordan skal dere gjøre det da?
 

Sevon90

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så lenge badjj332 ikke får noe makt så skal nok law greie seg heltr fint:p

Jeg har god tro på at Wynja sammen med resten av ledelsen i law skal greie og drive stammen videre. Og ja Ex-con du har tatt et helt riktig valg med tanke på at sommeren er ikke noe tid og tilbringe flere timer forran dataen på
 

DeletedUser

Guest
Så lenge badjj332 ikke får noe makt så skal nok law greie seg heltr fint:p

Jeg har god tro på at Wynja sammen med resten av ledelsen i law skal greie og drive stammen videre. Og ja Ex-con du har tatt et helt riktig valg med tanke på at sommeren er ikke noe tid og tilbringe flere timer forran dataen på

Den ødela stemninga:/

Jeg vet ikke mye om Wynja, god leder (ikke fra laws eget synspunkt takk, der blir det bare positift uansett)?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp