Ex-Con

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Meh. Just another reason why people should quit now.

I don't actually say this as often as I should. However you're one of the people who should hear this from me so here goes.

Thank you. For an awesome time playing, dude. You're indeed one of the people I have had most fun playing with. You stood by me when people were talking a load of trash about me. When Elite didn't want me in LAW when I was playing on the Mithrandir account. You stood up for me time and time again and I am greatful, not only for that but for knowing you too.
Not to mention you helped me a hole lot on another subject which isn't really for this topic but I am sure you know what I am talking about and for that I owe you everything, so I guess I am kinda` in your debt, bro. :)

Hope you have fun during the summer and don't spoil that woman of yours too much. Gotta let them come to you, right? :p
And remember, me and you have a date in the future and I'm not going to miss it for the world!

Take care big man. :)
 

DeletedUser

Guest
At dem alle ville at stammen skulle legges ned med deg mener jeg å huske det var litt uenighet om fra Yamato-medlemmer her på forum. Kan være jeg tar feil, men er enda mange enslige spillere fra Yamato som fremdeles er ute å kjemper mot Elite og LAW...

Joda, noen protesterte, men da de ikke sier noenting på forumet eller følger med der så synes jeg ikke at de har noe som helst de skulle ha sagt når de kunne fulgt med å sagt ifra.
 

DeletedUser

Guest
Bah, dette er et tap for v2 og tribalwars. Du er en utrolig dyktig spiller og ikke minst leder. Du er mye av grunnen til forholdet mellom Elite og LAW, og har alltid vært et viktig bindeledd. Så blir veldig rart uten deg, ja.

Håper du får en fin sommer - og håper selvfølgelig at man sees til høsten igjen. Det blir jo fort tomt uten deg vettu! :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ex-con er jo uten tvil en stor leder, jeg husker det som om det var i går, da vi ENDELIG fikk en allianse med T-Shirts, som var så sterke i K-53, som deretter Merget med En stamme, jeg akkuratt nå ikke kommer på navnet på, som da ble hetende LAW, siden den gang har vi hatt allianse med LAW, og det har funket helt greit... Helt siden rank 40, har Domini (WLH) ligget hakk i hælene bak LAW, men hele tida det lille stykke bak, så vi alltid fikk med oss fremgangen dems.

På den måten har jeg fulgt LAW og Ex-Con igjennom mange måneder, og alt jeg kan si er ; takk for sammarbeidet kompis, du har gjort det fantastisk bra, bare noen få kunne klare det, og du er en av dem!

-Wemonster
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bah, dette er et tap for v2 og tribalwars. Du er en utrolig dyktig spiller og ikke minst leder. Du er mye av grunnen til forholdet mellom Elite og LAW, og har alltid vært et viktig bindeledd. Så blir veldig rart uten deg, ja.

Håper du får en fin sommer - og håper selvfølgelig at man sees til høsten igjen. Det blir jo fort tomt uten deg vettu! :)

Det er vel helt klart det jeg og Torq føler også, iallefall jeg...

No Ex-Con , no LAW...Nesten Da (bah)
 

DeletedUser

Guest
Synd

Da**, der gikk han bort som leder fra LAW...

Tror LAW vil klare seg, men hvor lenge?

Wynja er god hun! :)
Men like god som Ex-con? Neppe, no offence Wynja! ;)

Jeg tror på en del av spillerne i LAW, jeg tror de kommer seg langt :cool:

Problemet er da, hvordan stiller de seg til sine tidligere allierte, IAP's osv.? :p

Det får vi finne ut av snart :O
 

DeletedUser

Guest
Selv om LAW mister en veldig god leder tror jeg ikke at Wynja vil skuffe oss.

Takk til Ex-Con for å ha gjort en god jobb i LAW, og for at jeg har blitt kjent med han.
Ex-Con var den spilleren på verden 2 jeg hadde mest respekt for. ;)

Også var han en god TW-ektemann på verden 1. :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Da jeg fortalte resten av ledelsen i LAW at jeg ville legge spillet på hylla, trodde jeg Ex-con tulla da han sa, at siden jeg gjorde så skulle han også. ikke det at det var jeg som utfordret ham, det bare ble sånn.
han fortalte han hadde gått i de samme tanker selv i ganske lang tid. og det stemmer jo det når man tenker etter. han har hele tiden kommet med små drypp av info som sa det.
at han likevel skulle gjøre det nå, ble da litt merkelig.
uten at jeg skal dra min rolle i LAW for langt, var min første tanke at dette kommer ikke til og gå bra for LAW. greit nok at jeg slutter men at Ex-con også skulle gjøre det....det var en liten stund nesten så jeg angret hele greia.
men, denne stunden ville ha kommet uansett. alle her inne som har en konto av størrelse, og betydning, samt lederroller, vet hvilket slit det kan være og kombinere dette med jobb og familie.
Men da jeg hadde fått diskutert og tenkt over det, er jeg rimelig sikker på at Wynja, sammen med Murmel, vil være de rette til og dra LAW videre.
de har etterhvert fått erfaringen som skal til for og gjøre det.
jeg og Wynja kom jo samtidig til LAW og har sammen med Ex-con og resten av LAW hatt utrolig mye moro sammen. er jo nesten helt utrolig at det skal gå an og ha det så gøy i et nett spill. som atpå til er gratis.
men helt til slutt vil jeg bare si til Ex-con, og dere andre, dere skal ikke se bort i fra at vi møtes til høsten på V4.

og Ex-con: jeg hadde best OD-A, for du er dårlig og jeg best og du du stinker på det og jeg er best på det trallala.....cya
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jaja, da var det enda en profilert spiller som gir seg:(

At du var en dyktig leder i LAW, med godt kontaktnett som gjorde at law gikk opp i nye høyder er det ikke tvil om.

Ønsker deg all lykke til videre i RL og en god sommer.
 

DeletedUser

Guest
Synd at du slutter Ex-con.
Du har fulgt meg gjennom LAW tiden, fra da jeg var hertug i LAW2, og du bare ett lite medlem. ^^
Du har vært en veldig god støtte gjennom tiden min i LAW, og jeg vil takke for alt du har lært meg i den tiden vi har spillt sammen.
Hyggeligt at du har vært her, og synd at du skal forlate oss.
 

DeletedUser

Guest
Huuuha!!!

Dette var da svært! Altfor mye for meg å si farvel og takk til alle som skrev her...

Stå på videre alle sammen! Tusen takk for mange flotte timer sammen skal dere alle ha!

Da sletter jeg og forlater ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp