Ex-Con

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg ville ikke at Yamato skulle fortsette uten meg, og alle viste forståelse for det, ingen sure minner. Og du synes det er negativt og bruker det som et negativt utsagn? Provoserende....
 

DeletedUser

Guest
Ok, dette er oppsumeringen:

-Ex-con drar.

-Wynja blir ny leder for lLAW.

-badjj332 hevder at LAW skal ta ut ELITE i den senere tiden (whahahahahahahaxD).
 

DeletedUser

Guest
F***...Dette er en stor mann, som helt klart har tatt med seg LAW til høyder som de fleste på serveren kunne glemme, eller skal jeg si ; drømme om.

Hva mener dere?

Jeg mener at LAW tok meg til høyder jeg ikke kunne drømme om!
Stammen er blitt det den er blitt på grunn av at medlemmene i LAW er kjempeaktive og gir mer en man kan forvente i ett spill.

Må nok innrømme at ex-con har gjort mye for suksessen til LAW, og ettersom knallis også skal slutte, så tror jeg LAW vil få det tøffere nå.

Må si at om det bare er OIM og -Rome- dem skal bekymre seg for så har vi desverre svært lite å frykte... Vi trodde at dette skulle bli ett slit uten like å kjempe mot to relativt jevnstore stammer. Men stammen vokser på erfaring og mestrer sine mål om dem bare har spillelysten tilstede.

Jeg ville ikke at Yamato skulle fortsette uten meg, og alle viste forståelse for det, ingen sure minner. Og du synes det er negativt og bruker det som et negativt utsagn? Provoserende....

Jeg hadde liten forståelse for din beslutning der Jin... I mine øyne så er ikke LAW noe jeg eier å kan dra med meg i grava... Det er jo alle medlemmene sin stamme. Og jeg ville aldri ha tatt den fra dem på grunn av at jeg skulle slutte.

Nå er min historie litt annerledes enn din, jeg er ikke grunnleggeren av LAW. Jeg ble hertug fordi den forrige hertugen valgte meg, og fordi medlemmene aksepterte meg som hertug.

Yamato var strengt tatt mer enn bare Zanmato. At dem alle ville at stammen skulle legges ned med deg mener jeg å huske det var litt uenighet om fra Yamato-medlemmer her på forum. Kan være jeg tar feil, men er enda mange enslige spillere fra Yamato som fremdeles er ute å kjemper mot Elite og LAW...

Det synes jeg sier sitt om den saken.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, i mine øyne var det INGEN Yamato uten Zanmato.

Men der har vi alle forskjellige syn og meninger.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg sa ikke at dere kommer til å tape, jeg sa dere kom til å få det tøffere.

Og du må innrømme at vi har tatt mange byer i det siste.
 

DeletedUser

Guest
Selv om han har trukket seg tilbake som Hertug og tildelt Wynja tittelen som Hertuginne, så er ikke jeg 100 % sikker på at vi har sett det siste til denne mannen.

Det er som kjent lov å kjøre dual på kontoer og det skulle ikke forundre meg om dere kommer til å spille mot Ex-con fortsatt uten å være klar over det.

Men TUSEN TAKK for tiden vi hadde sammen i LAW Ex-con og lykke til med din nye posisjon Wynja. LAW er blitt store frem til i dag, men vi er ikke på toppen enda.....


I krig och kärlek är allt tillåtet !

In LOVE and WAR !



Do not underestimate
The POWER of LAW
 

DeletedUser

Guest
Lykke til IRL Ex-Con. Vil huske deg for de få infractionsene jeg fikk av deg ;). God sommer!
 

Sevon90

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Zanmato brukte mye tid og mye krefter på og drive Yamato og at det var bare han som kom til den besluttningen at Yamato skulle legges ned er feil. Det var mange som var enige i at Uten Zanmato var det ingen Yamato, Og det er jeg 100% enig i. Så slutt og prat om ting du ikke har noe greie på Ex-con
 

DeletedUser

Guest
Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :(
Har kjent han siden han starta på v1, han må være en av de råeste folka jeg vet om..
HA en fin sommer Are

DarkZ
 

DeletedUser

Guest
Så lenge badjj332 ikke får noe makt så skal nok law greie seg heltr fint:p

Jeg har god tro på at Wynja sammen med resten av ledelsen i law skal greie og drive stammen videre. Og ja Ex-con du har tatt et helt riktig valg med tanke på at sommeren er ikke noe tid og tilbringe flere timer forran dataen på

synd Ex-con ville ha meg som diplomat :p (som jeg skjønte det ihvertfall :eek:)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ja,da forsvinner en av V2 profiler,ønsker deg lykke til videre i IRL.
Vi hadde mange fine kvelder/netter,men vi satt og utvekslet nukes og tropper.
Ønsker også også Wynja lykke til som leder av LAW,det vil nok gå godt det også:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa ikke at dere kommer til å tape, jeg sa dere kom til å få det tøffere.

Og du må innrømme at vi har tatt mange byer i det siste.

Vel du har kanskje sett hva LAW kan få til om dem bare vil... Byer mister man alltid i kriger... Men poenget er at vi overvurderte dere fra dag en, noe våre aksjoner beviste ganske godt. Tøffere og tøffere... Hvem tror du egentlig vil få det tøft fremover?

Zanmato brukte mye tid og mye krefter på og drive Yamato og at det var bare han som kom til den besluttningen at Yamato skulle legges ned er feil. Det var mange som var enige i at Uten Zanmato var det ingen Yamato, Og det er jeg 100% enig i. Så slutt og prat om ting du ikke har noe greie på Ex-con

Mange var enige ja... Var alle? Og tro meg når jeg sier at jeg vet ganske mye om krigen mot Yamato...
Men i bunn og grunn er jeg bare uenig i beslutningen deres...

Ja,da forsvinner en av V2 profiler,ønsker deg lykke til videre i IRL.
Vi hadde mange fine kvelder/netter,men vi satt og utvekslet nukes og tropper.
Ønsker også også Wynja lykke til som leder av LAW,det vil nok gå godt det også:)

Utvekslet russiske ord og artige samtaler... Var jo nesten rett før vi merget når jeg var brisen... Du har vært en herlig fiende Granpa! De tre byene du tok fra meg fortjente du så absolutt! Når høsten kommer så skal jeg se etter en konto nær deg;)

Wynja har lenge vært rett ved min side hver dag og lært alt jeg kan... Pass deg for henne ;) Hun er litt mer seriøs enn meg :p
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Vel du har kanskje sett hva LAW kan få til om dem bare vil... Byer mister man alltid i kriger... Men poenget er at vi overvurderte dere fra dag en, noe våre aksjoner beviste ganske godt. Tøffere og tøffere... Hvem tror du egentlig vil få det tøft fremover?
Jeg har sett hva dere får til, og jeg skal ikke si dere er dårlige. Dessverre er ikke hele stammen deres like gode som deg og knallis, og derfor vil dere få det tøffere enn oss fremover.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Ex-Con er en av de drøyeste TW spillerne jeg noensinne har hatt gleden av å spille med og skravle med.

Hvordan det går med LAW når han forsvinner er for meg noe uinteressant. Men at de mister den viktigste spilleren er et ubestridt faktum.

Fare you well, Are and goodspeed!

All hail Ex-Con! \o/
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ex-Con er en av de drøyeste TW spillerne jeg noensinne har hatt gleden av å spille med og skravle med.

Hvordan det går med LAW når han forsvinner er for meg noe uinteressant. Men at de mister den viktigste spilleren er et ubestridt faktum.

Fare you well, Are and goodspeed!

All hail Ex-Con! \o/
Jeg er så enig min venn. ;)
 

DeletedUser

Guest
Are, jeg er så glad du slutta. Nå blir det pils hver dag. Jeg er så glad jeg møtte deg.Du er en herlig type. V4 ikke sant?? Jeg står for det jeg lovte i fylla på tirsdag ;)

kos deg med den friheten du har til V4 starter . haha
blir ikke noe liv da V4 starter. glad i deg kjære, ikke vis dette til kjæresten din:p

Men men, du er helt sjef. Du er klart en av de beste spillerene som har satt sin fot på .no , også den tøffeste. Sjef? me and you baby?

Men ja, blir det pils i kveld?? :)

with love from

POKE
 

DeletedUser

Guest
Huff nå mister .no enda en av de spillerne som gjør at det er gøy å spille tw. :/

Det har vært kult å både fått spille og bli kjent med deg Ex-Con! :) Du er forsatt kongen selv om du gir deg!

Kos deg i sommer! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal faktisk innrømme. Var fortreffelig deilig å gi beng i TW, gå ut til en av Oslos mange side parker. Sette seg i skråningen og bælme sterk øl. Irsk til og med:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp