Ex-Con

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Are, du e ein fantastisk spiller som har komt langt og oppnådd mykje.. Synd du slutter, men eg forstår deg godt.. tw tar mykje tid og sommeren kommer no, så sol deg masse og kos deg rett og slett;)

Preikast på skype vettu;)

Liten, eller nei, stor klem fra Anto:)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Da prøver jeg å legge det ut her uten at det blir slettet


Har sitter på konto hvor du har angrepet masse, og skjønner bare ikke hvordan du kan få rykte på deg på å være så god spiller for det har jeg overhode ikke sett. Det er bare dessverre kjeften på deg mister ex.con. Men du skal ha for å være flink til å få folk til å angripe mye, mens du selv sitter å er gørr lat og lar andre gjøre jobben for deg, så kan du komme når andre har faket et par dager.

Usj usj ex-con
 

DeletedUser

Guest
Dette sier vi andre :)


Selvom Ex-con er borte betyr det nødvendigvis ikke at LAW går under! LAW har kommet inn i et nytt kapittel som vil eie og ikke tape! vi i LAW ser frem til vår nye epoke. En epoke som vil være en fare for andre, og ikke oss. Death to all our enemys. vi skal nok nå rank 1 om vi fortsetter som vi gjør nå! hvem vet hva som skjer? det vet jeg, og det er at vi vil herske her på v2. så hvorfor ikke bare frykte oss nå istedenfor senere?
vi er ihvertfall heldige som har fått wynja som hertug, pluss at vi har mimma da selvsagt ;) vi er ikke som Zanmato og slutter og tar med seg stammen, neida! Han setter wynja som hertug for å slave oss. Mange vil nok si dette var en av hannes kloke valg som hertug i LAW. kanskje Ex-con sniker bak veggene våre og fremdeles ikke bare lever i våre hjerter, men faktisk er her i LAW bak vår rygg og låner wynjas pisk

Fear us! :cool:

Ex-con er en av de beste lederne jeg har sett på hele TW. Han var nok drivkraften til en del i LAW, så det vil nok bli tøffere for LAW, men jeg har ingen tvil om at LAW kommer til å fortsette som før. Har troen på Wynja og er sikker på at Ex-Con har gjort et klokt valg da han valgte henne.

Har også mine tvil om at han klarer å legge fra seg spillet 100%, men bare tiden vil vise det.

Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3Ex-Con <3


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
Har kjent han siden han starta på v1, han må være en av de råeste folka jeg vet om..
HA en fin sommer Are

DarkZ

Ja,da forsvinner en av V2 profiler,ønsker deg lykke til videre i IRL.
Vi hadde mange fine kvelder/netter,men vi satt og utvekslet nukes og tropper.
Ønsker også også Wynja lykke til som leder av LAW,det vil nok gå godt det også

Ex-Con er en av de drøyeste TW spillerne jeg noensinne har hatt gleden av å spille med og skravle med.

Hvordan det går med LAW når han forsvinner er for meg noe uinteressant. Men at de mister den viktigste spilleren er et ubestridt faktum.

Fare you well, Are and goodspeed!

All hail Ex-Con! \o/

Are, jeg er så glad du slutta. Nå blir det pils hver dag. Jeg er så glad jeg møtte deg.Du er en herlig type. V4 ikke sant?? Jeg står for det jeg lovte i fylla på tirsdag

kos deg med den friheten du har til V4 starter . haha
blir ikke noe liv da V4 starter. glad i deg kjære, ikke vis dette til kjæresten din

Men men, du er helt sjef. Du er klart en av de beste spillerene som har satt sin fot på .no , også den tøffeste. Sjef? me and you baby?

Men ja, blir det pils i kveld??

with love from

POKE

Huff nå mister .no enda en av de spillerne som gjør at det er gøy å spille tw.

Det har vært kult å både fått spille og bli kjent med deg Ex-Con! Du er forsatt kongen selv om du gir deg!

Kos deg i sommer!

Meh. Just another reason why people should quit now.

I don't actually say this as often as I should. However you're one of the people who should hear this from me so here goes.

Thank you. For an awesome time playing, dude. You're indeed one of the people I have had most fun playing with. You stood by me when people were talking a load of trash about me. When Elite didn't want me in LAW when I was playing on the Mithrandir account. You stood up for me time and time again and I am greatful, not only for that but for knowing you too.
Not to mention you helped me a hole lot on another subject which isn't really for this topic but I am sure you know what I am talking about and for that I owe you everything, so I guess I am kinda` in your debt, bro.

Hope you have fun during the summer and don't spoil that woman of yours too much. Gotta let them come to you, right?
And remember, me and you have a date in the future and I'm not going to miss it for the world!

Take care big man.

Bah, dette er et tap for v2 og tribalwars. Du er en utrolig dyktig spiller og ikke minst leder. Du er mye av grunnen til forholdet mellom Elite og LAW, og har alltid vært et viktig bindeledd. Så blir veldig rart uten deg, ja.

Håper du får en fin sommer - og håper selvfølgelig at man sees til høsten igjen. Det blir jo fort tomt uten deg vettu!

Ex-con er jo uten tvil en stor leder, jeg husker det som om det var i går, da vi ENDELIG fikk en allianse med T-Shirts, som var så sterke i K-53, som deretter Merget med En stamme, jeg akkuratt nå ikke kommer på navnet på, som da ble hetende LAW, siden den gang har vi hatt allianse med LAW, og det har funket helt greit... Helt siden rank 40, har Domini (WLH) ligget hakk i hælene bak LAW, men hele tida det lille stykke bak, så vi alltid fikk med oss fremgangen dems.

På den måten har jeg fulgt LAW og Ex-Con igjennom mange måneder, og alt jeg kan si er takk for sammarbeidet kompis, du har gjort det fantastisk bra, bare noen få kunne klare det, og du er en av dem!

-Wemonster

Da**, der gikk han bort som leder fra LAW...

Tror LAW vil klare seg, men hvor lenge?

Wynja er god hun!
Men like god som Ex-con? Neppe, no offence Wynja!

Jeg tror på en del av spillerne i LAW, jeg tror de kommer seg langt :cool:

Problemet er da, hvordan stiller de seg til sine tidligere allierte, IAP's osv.?

Det får vi finne ut av snart

Selv om LAW mister en veldig god leder tror jeg ikke at Wynja vil skuffe oss.

Takk til Ex-Con for å ha gjort en god jobb i LAW, og for at jeg har blitt kjent med han.
Ex-Con var den spilleren på verden 2 jeg hadde mest respekt for.

Også var han en god TW-ektemann på verden 1.

Synd at du slutter Ex-con.
Du har fulgt meg gjennom LAW tiden, fra da jeg var hertug i LAW2, og du bare ett lite medlem. ^^
Du har vært en veldig god støtte gjennom tiden min i LAW, og jeg vil takke for alt du har lært meg i den tiden vi har spillt sammen.
Hyggeligt at du har vært her, og synd at du skal forlate oss.

Are, du e ein fantastisk spiller som har komt langt og oppnådd mykje.. Synd du slutter, men eg forstår deg godt.. tw tar mykje tid og sommeren kommer no, så sol deg masse og kos deg rett og slett;)

Preikast på skype vettu

Liten, eller nei, stor klem fra Anto


Dette sier du :)

Da prøver jeg å legge det ut her uten at det blir slettet


Har sitter på konto hvor du har angrepet masse, og skjønner bare ikke hvordan du kan få rykte på deg på å være så god spiller for det har jeg overhode ikke sett. Det er bare dessverre kjeften på deg mister ex.con. Men du skal ha for å være flink til å få folk til å angripe mye, mens du selv sitter å er gørr lat og lar andre gjøre jobben for deg, så kan du komme når andre har faket et par dager.

Usj usj ex-con

Helt klart en som skiller seg ut her ^^
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da prøver jeg å legge det ut her uten at det blir slettet


Har sitter på konto hvor du har angrepet masse, og skjønner bare ikke hvordan du kan få rykte på deg på å være så god spiller for det har jeg overhode ikke sett. Det er bare dessverre kjeften på deg mister ex.con. Men du skal ha for å være flink til å få folk til å angripe mye, mens du selv sitter å er gørr lat og lar andre gjøre jobben for deg, så kan du komme når andre har faket et par dager.

Usj usj ex-con

Nå er vel de fleste litt mere tilhenger av Ex-Con enn av deg... Hvem det er kjeften på her det er ikke så vanskelig å se...
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg skrev da en avskjed jeg også, og sa at han var en profil. Men nå har ikke jeg det for vane å være etterdilter. Og jeg sa heller ikke noe galt om lederskapene hans:confused: Men som en spiller som har sett hva han gjør i flere forskjellige situasjonen, og var ikke imponert.

Men som spiller og en rappkjeftet person. Syns det blir litt patetisk og annonsere sin avskjed samme som du, og deretter liksom komme tilbake for å få hyllest. Blir bare for dumt
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvem vet, de som har et liv utenfor spille kommer opp i vonde situasjoner i virkeligheten, og føler at spillet da er bortkastet hvor man har mye viktig og ta seg av hjemme... De fleste har hatt følelsen og andre kommer til å få den. Etter en stund roer det seg og man vil tilbake til TW, om man da er tøff nok til det er en annen sak.

BTW: Jeg har satt accounten min til sletting så jeg er virkelig ferdig med v2 :)

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Hvem vet, de som har et liv utenfor spille kommer opp i vonde situasjoner i virkeligheten, og føler at spillet da er bortkastet hvor man har mye viktig og ta seg av hjemme... De fleste har hatt følelsen og andre kommer til å få den. Etter en stund roer det seg og man vil tilbake til TW, om man da er tøff nok til det er en annen sak.

BTW: Jeg har satt accounten min til sletting så jeg er virkelig ferdig med v2 :)

-Wemonster

Leit da ..
 

DeletedUser

Guest
oO

Hvem vet, de som har et liv utenfor spille kommer opp i vonde situasjoner i virkeligheten, og føler at spillet da er bortkastet hvor man har mye viktig og ta seg av hjemme... De fleste har hatt følelsen og andre kommer til å få den. Etter en stund roer det seg og man vil tilbake til TW, om man da er tøff nok til det er en annen sak.

BTW: Jeg har satt accounten min til sletting så jeg er virkelig ferdig med v2 :)

-Wemonster

Du kan også komme oppi situasjoner som ikke varer lenge! x)
Tilbake om 1 uke, eller i løpet av tiden har du innsett at det er ganske trist å sitte å glo i skjermen! xD :cool:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvem vet, de som har et liv utenfor spille kommer opp i vonde situasjoner i virkeligheten, og føler at spillet da er bortkastet hvor man har mye viktig og ta seg av hjemme... De fleste har hatt følelsen og andre kommer til å få den. Etter en stund roer det seg og man vil tilbake til TW, om man da er tøff nok til det er en annen sak.

BTW: Jeg har satt accounten min til sletting så jeg er virkelig ferdig med v2 :)

-Wemonster
Jeg vet ikke om den var rettet spesielt mot noen, men du vet jeg er enig i det du sier. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje moderator kan låse denne tråden da Ex-con spiller på Pinhead sin konto?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp