Faktabørs

DeletedUser

Guest
Hei,

Jeg syns dette er en vell etterlengtet faktabørs hvor man skriver fakta fra v5.

Let´s get started!
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan vel endre det fakta så det blir til mer allmen fornytelse:

Goyaklek og Prowler har fått revet en del gårder og smier :)

Også kan jeg ta med at Lystig og Kermit har fått gjennomgå av BERM i tillegg.
 

DeletedUser

Guest
Kan fortelle at kracked selv får gjennomgå av SUN, men det betyr tydeligvis ikke noe. Au da.

Kan også fortelle at byggninger er en ting, byer er en annen ting :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, dere mister byer også?
Får jeg gjennomgå? Mistet 5 byer for 1-2 uker siden ja, men jeg har tatt tilbake 4 av dem mens dere har stacka den siste til "himmelen" ;)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå må du ikke overdrive her da :)

Å gjennomgå=miste masse tropper, miste en del bygninger, miste en del byer

Det motsatte=Å ha en del fakes mot seg, drepe adelstogene som er på vei inn.

Altså, nå må du ikke skryte på dere så veldig mye når det kommer til å gjennomgå her. Det blir vel det samme som om jeg skulle ha sagt at du fikk gjennom gå av meg når jeg sendte deg 43 angrep i går O.O Noe som ikke kan legges i den kategorien for 1000 spenn en gang.

Og greit om du mener at BERM har kjørt over lystig og phsykes med å sende max 80 fakes på hver spiller og inni der har det vært 0,00004/4 fulle nukes også, og de klarte å drepe en minimal off/deff by, vel så har dere dratt oss langt inn i den mørke skogen og kjørt oss godt da! ;)

Skal du skrive fakta, så får du jaggu skrive ordentlig fakta.
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
den kan eg ikke si noe imot point siden eg ikke har noen anelse ;)

Fakta: Eg mista 3 adels tog i dag:O!
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg utrykte meg litt feil her point, mente ikke å si :
Jeg fikk gjennomgå, men det er ganske lenge siden nå vel? husker ikke datoen, men kan det stemme at det er rundt 2-3 + den gangen for 3-5 uker uker siden?

Ja, jeg mista veldig mye tropper og 4-5 byer. Noen bygninger ble revet, men ikke veldig mye. (denne siste omgangen)
Jeg mente heller ikke å si at BERM kjørte over lystig og kermit, men at BERM hadde noen fine (for oss) rapporter mot dem.

At Goya har fått gjenomgå er det vel liten tvil om?
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Også kan jeg ta med at Lystig og Kermit har fått gjennomgå av BERM i tillegg.

Bare velger å sitere dine egne skrevne ord her. Du mente ikke å si at de fikk gjennomgå, men du gjorde det likevel?

Jeg skrev ingenting om at du hadde fått kjørt deg, jeg refererte aldri til den posten hvor du og J4F snakket sammen. At han sier at du har fått kjørt deg da du mistet 5 byer på en gang, vel da er vel det hans måte å si ting på.

JEG håpte at du ville se mitt eksempel her når jeg brukte deg og dine 43 angrep i går. Det jeg ville nevne her er at NÅR du velger dine ord uten å tenke på utfall av andres tanker rundt det du sier, så velger jeg å sammenligne et tilfelle med et annet. Ikke at JEG mener at du føler deg utkjørt av 43 lusne døde "fakes" i den forstand. Så du at jeg snakket om den dagen for 1-2 uker siden, da Baal og jeg kjørte på deg? Neivel, så la vær å bruk de ordene til å forsvare din post om at du ikke mente noe du egentlig skrev.
 

DeletedUser

Guest
Og jeg forsvarer meg ikke, jeg prøvde å forklare deg hva jeg mener.

De fake's du sendte på meg igår enset jeg ikke en tanke når de kom, utenom at jeg hylte ut på forumet og ba om 10 deff byer til hver av byene mine!

Og for å forklare meg litt til.
Jeg leste begge svarene dine en gang til og jeg så at jeg hadde lest/oppfattet litt feil.

Du sier at jeg sa av BERM har kjørt over lystig og physkes (regner med at du egentlig skulle vise til Kermit som jeg skrev om?!).
Det jeg sa var at de fikk gjennomgå, muligens feil ord på ting. Jeg vet at de har mottatt en del nukes, mistet tropper og de har mistet bygninger. Velg selv hva du vil kalle det.

Var i hovedsak Prowler og Goya jeg skulle skrive om da det var de Most Wanted skrev om.
Og du må gjerne komme her å si at Goya ikke har fått gjennomgå, men det er i såfall ren løyn (Vet du ikke har sagt noe om det enda, men sier ifra på forrhånd) Jeg har hauger av rapporter jeg kan vise deg som støtter mitt/Most wanted sitt utsagn her.


Jeg trodde du mente at jeg hadde fått kjørt meg, da det var det J4F skrev. Jeg svarte da han og sa at jeg ikke har fått gjenomgått på en stund! Men inrømet at jeg har gjort det tidligere, altså prøver ikke å fremheve meg selv på noen måte her.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har forsåvidt ikke sagt noe som helst ;) Er bare utrolig glad i en liten diskusjon som ikke tar på helsa løs.

Jepp jeg tenkte på lystig.. Jeg valgte å ikke poengtere verken Goya eller kermit.

Hele opplegget mitt er at synsinger og hva vi tror hører til rykter og virkelige fakta som begge sider faktisk kan si seg enig om hører til her. That's all.

Jeg er 100% enig om at Goya nok har kjent det på kroppen, og samme med kermit. Men ang lystig så er jeg rett og slett ikke så ille enig gett. Egentlig selve poenget.
 

DeletedUser

Guest
Alltid kult med en diskusjon ;)

Lystig må jeg innrømme at jeg ikke sjekket så veldig nøye, men har noen rapporter her hvor han har tapt tropper og bygninger :rolleyes:
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvem gjør ikke det? :p

Vi spiller et spill som heter Tribal Wars, her bygger vi bygninger og tropper. Alt som kan bygges har også en mulighet for å ødelegges/såres/drepes. Akkurat som etter en motbakke, får man alltid en slakk nedover bakke før den går oppover igjen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er fakta at Icebaby har tapetsert en av sine byer i PMS- land med fluepapir i form av 29k Spydmenn, 11k Sverdmenn, 14k Buemenn, 12k Speidere, 4k Tung Kavaleri og 400 Katapulter. Det er også fakta at 2700 av mine egne speidere ligger sammenbrettet i det nevnte fluepapiret. Byen det gjelder har koordinatene (587|570).
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Den rareste faktaèn for tiden må vel være at VAL - Death - Xodina, hver for seg adler flere
byer enn SUN for tiden, hva er grunnen for det?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Fakta: Jeg har hatt de samme 35 incs i to dager nu og fatter enda ikke hva det er som kommer :p
 
Topp