Faktabørs

DeletedUser

Guest
kan nå ikke si meg helt enig i at dere overkjører SUN. greit dere leder over dem, men det er ikke med så drastisk margin at jeg ville kalt det overkjøring;) dere kan sitte å være fornøyde med jobben dere har jort;) men det burde vell stoppe der:) gigantisk ekstase blir litt drøyt

Ååååå, hva vil du kalle det når vi f.eks den siste mnd. har tatt 3 ganger mere byer ifra
SUN, enn de har tatt ifra oss?.....kan vel etter mitt syn defineres som både overhøvling/
orgasmisk/ekstase

FAKTA:

Side 1:
Tribes: L-13
Side 2:
Tribes: SUN

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 48
Side 2: 16
Forskjell: 32

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 401,623
Side 2: 139,787
Forskjell: 261,836

chart


Kan finne for 3 mnd. for deg også.......ikke at den ser noe finere ut i SUN`s øyne:)
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Man må huske det at i SUN sine øyne er all statistikk som er imot de bare tall.

All annen statistikk derimot som viser at SUN gjør det bra - ja, det er verdt å merke seg!!! :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
SUN

Side 1:
Tribes: SUN
Side 2:
Tribes: L-13

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 1,050
Side 2: 1,853
Forskjell: 803

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 82
Side 2: 119
Forskjell: 37

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,933,553
Side 2: 10,704,885
Forskjell: 4,771,332

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 602,426
Side 2: 934,784
Forskjell: 332,358

chart




dere gjør det godt, men ikke så godt du skal ha det til:D
 

DeletedUser

Guest
Man må huske det at i SUN sine øyne er all statistikk som er imot de bare tall.

All annen statistikk derimot som viser at SUN gjør det bra - ja, det er verdt å merke seg!!! :D

Ja, det er det jeg har sett jeg også:)

Prøver tilogmed og bagatelisere/dysse ned, med å vise en annen statestikk at de
"bare" har mistet 803 byer mere!.......akkurat som om det skulle være
"ett plaster på såret":)....isteden for å legge seg flat og kalle en spade for en spade,
så prøver de å ro med "knekte" årer, noe som ikke hjelper det "dugg" når en i tillegg
har motvind:).........hehe
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er det jeg har sett jeg også:)

Prøver tilogmed og bagatelisere/dysse ned, med å vise en annen statestikk at de
"bare" har mistet 803 byer mere!.......akkurat som om det skulle være
"ett plaster på såret":)....isteden for å legge seg flat og kalle en spade for en spade,
så prøver de å ro med "knekte" årer, noe som ikke hjelper det "dugg" når en i tillegg
har motvind:).........hehe

Du er og blir en skrotnisse (en uvitende sådan i tillegg :rolleyes: )...

Om du absolutt skal nevne tallet 803, så får du søren meg klare og bruke det riktig også... TOTAL EROBRINGER er ANTALL byer stammen har erobret TOTALT. Det at L-13 har erobret 803 flere byer enn oss er da ikke så overraskene om man tar størrelseforhold på stammen etc i betraktning. Vi har ikke MISTET 803 byer fler...

Uvitende personer som du er jo nettopp grunnen til at vi ikke orker og debattere statistikk med dere hele tiden når dere ikke engang skjønner hvordan man leser slike fremstilte grafer...

At SUN har tapt litt fronter, ja det stemmer (for n'te gang). At vi er overrasket over det når vi slåss mot de vi slåss mot? Njet :eek:
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
funny-pictures-kittens-liferaft-bed.jpg


Huff, vi er tydeligvis laaaangt ute i farvannet her, men kommer oss ingen steder uten årer. :rolleyes:

funny-pictures-cat-has-boat.jpg


Stranda er moren vår og hun er også stuck uten årer, så det er rett og slett VELDIG vanskelig og ro uten årer :)
 

DeletedUser

Guest
Du er og blir en skrotnisse (en uvitende sådan i tillegg :rolleyes: )...

Om du absolutt skal nevne tallet 803, så får du søren meg klare og bruke det riktig også... TOTAL EROBRINGER er ANTALL byer stammen har erobret TOTALT. Det at L-13 har erobret 803 flere byer enn oss er da ikke så overraskene om man tar størrelseforhold på stammen etc i betraktning. Vi har ikke MISTET 803 byer fler...

Uvitende personer som du er jo nettopp grunnen til at vi ikke orker og debattere statistikk med dere hele tiden når dere ikke engang skjønner hvordan man leser slike fremstilte grafer...

At SUN har tapt litt fronter, ja det stemmer (for n'te gang). At vi er overrasket over det når vi slåss mot de vi slåss mot? Njet :eek:

Hva er det som gjør at utsagnet mitt er feil.
Tar det 1 gang til

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 1,050Har VI tapt til DERE
Side 2: 1,853Har DERE taps til OSS
Forskjell: 803

Gapet er på 803, hva er forskjellen på tapet/erobret/mistet/mere, byer....bruk det ordet
du føler passer bast inn!

Gjør vel ikke tallene noe kosligere for SUN det......gjør det vel?......Dette er jo
bare kverulering det du holder på med, tallene viser nå hva de viser.....eller hur?
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hva er det som gjør at utsagnet mitt er feil.
Tar det 1 gang til

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 1,050Har VI tapt til DERE
Side 2: 1,853Har DERE taps til OSS
Forskjell: 803

Gapet er på 803, hva er forskjellen på tapet/erobret/mistet/mere, byer....bruk det ordet
du føler passer bast inn!

Gjør vel ikke tallene noe kosligere for SUN det......gjør det vel?......Dette er jo
bare kverulering det du holder på med, tallene viser nå hva de viser.....eller hur?

Hvor mange ganger må du ha ting inn med teskje?
 

DeletedUser

Guest
Side 1: 82
Side 2: 119
Forskjell:37

Dette er statistikken mellom stammene. Lær deg å lese statistikk før du prøver deg på noe her Karten.
 

DeletedUser

Guest
Hvor mange av disse byene har du adlet selv da, Karten?

Har ikke hatt dem i mitt cluster så lenge, L-13 trenger "kroppen" min andre plasser.

TW er i høyeste grad teamwork, ikke alltid så stor betydning over hvem som tar hva,
men når du spør, så synes jeg at jeg har klart meg stort sett bra her......ODA og ODD
er ok (forhold til poeng)....så jeg klager ikke.

Du da?
 

DeletedUser

Guest
Neida, er jo i grunn enig i det da, bare synes det virket en smule rart at du skrøt så voldsomt over det som eneste mann fra L-13, uten å ha vært involvert i det selv :p

Men det er ingen tvil om at L-13 gir både SUN og PMS bank om dagen. Det er helt sikkert :)
 

DeletedUser

Guest
Hva er det som gjør at utsagnet mitt er feil.
Tar det 1 gang til

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 1,050Har VI tapt til DERE
Side 2: 1,853Har DERE taps til OSS
Forskjell: 803

Gapet er på 803, hva er forskjellen på tapet/erobret/mistet/mere, byer....bruk det ordet
du føler passer bast inn!

Gjør vel ikke tallene noe kosligere for SUN det......gjør det vel?......Dette er jo
bare kverulering det du holder på med, tallene viser nå hva de viser.....eller hur?

Haha :D

Du er bare helt rå karten67 ^^ Satser på at noen innad i stammen gir deg en liten opplæring i TW-stats umiddelbart!
 

DeletedUser

Guest
Haha :D

Du er bare helt rå karten67 ^^ Satser på at noen innad i stammen gir deg en liten opplæring i TW-stats umiddelbart!

Ingenting galt med verken grafer eller tapt/vunnet som jeg nevner, her bruker vi bare forskjellige
utgang`s punkt!!
Jeg og forstår vel også det.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ingenting galt med verken grafer eller tapt/vunnet som jeg nevner, her bruker vi bare forskjellige
utgang`s punkt!!
Jeg og forstår vel også det.

Det blir da GRÅDIG feil om du tar stammens totale erobringer og påstår at dere har adlet over 1000 byer av oss da :) Da ville det jo vært en one vrs one krig her med en verden bestående av BARE sun og L-13 spillere :p

Bruk rett del av statestikken hvertfall..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
statestikk

Hva er det som gjør at utsagnet mitt er feil.
Tar det 1 gang til

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 1,050Har VI tapt til DERE
Side 2: 1,853Har DERE taps til OSS
Forskjell: 803

Gapet er på 803, hva er forskjellen på tapet/erobret/mistet/mere, byer....bruk det ordet
du føler passer bast inn!

Gjør vel ikke tallene noe kosligere for SUN det......gjør det vel?......Dette er jo
bare kverulering det du holder på med, tallene viser nå hva de viser.....eller hur?


leg merke til at det står TOTALE EROBRINGER ovenfor, alså ALLE erobringer stammen har gjort, ergo alle L-13 har adlet samme hvilken stamme de tilhører, den har så og si NADA med SUN å gjøre o_O

ble egentli litt skuffet nå...
 

DeletedUser

Guest
leg merke til at det står TOTALE EROBRINGER ovenfor, alså ALLE erobringer stammen har gjort, ergo alle L-13 har adlet samme hvilken stamme de tilhører, den har så og si NADA med SUN å gjøre o_O

ble egentli litt skuffet nå...

Ja, ser det nå......du gikk litt fort i svingene der:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, ser det nå......du gikk litt fort i svingene der:)

så min forklaring og begunnelse var altså ikke nok til at du stoppet opp i 2 sek og spurte deg selv om hva som var feil med faktaene? :mad:

jaja, om ikke annet har du klart og spre litt misvisende propaganda mot SUN og vist at ikke så mange andre i din stamme gidder og vise deg hva som er faktiske fakta, ergo mener jeg begge sider har blitt svertet nok og vi legger akkurat denne delen død :)


Fakta er at bruken av ML'er har vokst kraftig den siste tiden :(
 
Topp