Faktabørs

DeletedUser

Guest
Stemmer det herr. Gås...
Alt er tagga som ram, men det er litt av hvert som kommer inn gitt :eek:

Hvem har lært deg å tagge Are!!?! :rolleyes:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Stemmer det herr. Gås...
Alt er tagga som ram, men det er litt av hvert som kommer inn gitt :eek:

Hvem har lært deg å tagge Are!!?! :rolleyes:

det er mulig jeg har lært ham noen tricks der....men jeg tror at det for og eventuelt forvirre en potensiell hack av kontoen. for om kontoen blir hacket så ser han jo at dere kjører det hele grøfta fortere en h*n kunne ha klart. og logger seg stille og rolig ut.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det går over stokk og stein her!

Nuker blir slengt rundt som om de var noen gamle sokker, og moser den ene byen etter den andre! :eek:
Adelsmenna har en anslått levetid på et par timer, og det minker kraftig på dem! :(

Forsvarstroppene derimot....latskapen selv! Forsvarstropper som sløver like mye skal du lete lenge etter!!
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ja, det går over stokk og stein her!

Nuker blir slengt rundt som om de var noen gamle sokker, og moser den ene byen etter den andre! :eek:
Adelsmenna har en anslått levetid på et par timer, og det minker kraftig på dem! :(

Forsvarstroppene derimot....latskapen selv! Forsvarstropper som sløver like mye skal du lete lenge etter!!

ja, fakta er at de troppene ikke er de skarpeste knivene i skuffa. står oppe på muren meg hjelmen bakfrem og speider INN i borgen etter fi. mens de deler en røyk, fiser litt og diskuterer sauehold.
 

DeletedUser

Guest
Hihihi, ja det er ikke mye som sirkulerer i toppen der! :D
Flaks at ingen er smarte nok til å angripe da!! :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ser at BERM snart passerer SUN på topp-20 lista. er det nå jeg skal spørre om hva dere holder på med i SUN?? eller skal jeg vente??:p

men om dere har en plan med dette, så bør den snarest settes ut i livet. for hvis ikke så bør dere børste støv av en annen plan.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ser at BERM snart passerer SUN på topp-20 lista. er det nå jeg skal spørre om hva dere holder på med i SUN?? eller skal jeg vente??:p

men om dere har en plan med dette, så bør den snarest settes ut i livet. for hvis ikke så bør dere børste støv av en annen plan.

vi tar oss en lang god høneblund :p
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, jeeeezus.. Hva tror du om oss?

Å gå grå i dette stadiet vil jo være som å si at nei det her gidder vi ikke mer, så vi gir opp (altså som en unit, ikke enkeltspillere som ikke har tid lenger) V5 har nå vart i 6 mnd. Hadde faktisk halvårs dag her om dagen. Litt tidlig å kaste inn håndkle å gå grå enda vel?

v5 <3
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er det forferdelig mye spamming i denne tråden! Har dere ikke noe konkret å tilføye tråden, så ser jeg helst at dere lar vær å poste i det hele tatt. Tråden står i fare for å bli stengt i en periode om dette fortsetter.
 

DeletedUser

Guest
På tide med å oppdatere fakta litt, den er bare orgasmisk:)

Side 1:
Tribes: L-13
Side 2:
Tribes: SUN, PMS

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 533
Side 2: 640
Forskjell: 107

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 129
Side 2: 31
Forskjell: 98

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 3,938,130
Side 2: 3,980,656
Forskjell: 42,526

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,072,675
Side 2: 274,430
Forskjell: 798,245

chart
 

DeletedUser

Guest
Eller hva med siste 3 mnd?

Side 1:
Tribes: L-13
Side 2:
Tribes: SUN, PMS

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 296
Side 2: 130
Forskjell: 166

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,361,278
Side 2: 982,307
Forskjell: 1,378,971

chart
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Til SUNs forsvar er vi to forskjellige og uavhengige stammer, og vi i PMS har mistet klart mest. Blir derfor ikke rettferdig overfor de å sette de opp i samme statistikk. Alt for dårlige tall av oss, det er ihvertfall sikkert.
 

DeletedUser

Guest
Til SUNs forsvar er vi to forskjellige og uavhengige stammer, og vi i PMS har mistet klart mest. Blir derfor ikke rettferdig overfor de å sette de opp i samme statistikk. Alt for dårlige tall av oss, det er ihvertfall sikkert.

Tok med begge stammen, for at "det skulle se litt finere ut for dere" :):).....er snill vet du:)

P.S, den hadde selvfølgelig blitt myyyyyye styggere om jeg hadde tatt begge stammen seperat.........av og til sjokkerer jeg meg selv hvor "omtenksom jeg kan være".....rett og slett snill:)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
SUN

kan nå ikke si meg helt enig i at dere overkjører SUN. greit dere leder over dem, men det er ikke med så drastisk margin at jeg ville kalt det overkjøring;) dere kan sitte å være fornøyde med jobben dere har jort;) men det burde vell stoppe der:) gigantisk ekstase blir litt drøyt
 
Topp