Faktabørs

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
The ugly truth:

1 runinter -NB- 6.062.699
2 176-176 PMS 6.052.177

Ledelsen er ikke så stor som den en gang var, er den ? :)
Regner med Arcon tar detta i morgen! eller i kveld ? :eek:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det verste er at det er ganske stygt.:(

Hadde det vært nr1, hadde jeg faktisk unnet han den.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
jea, selvom glenn er ei pingle og blir sykemeldt for en liten fille skade. ( DI PINGLE GLENN) Har han jo faktiskt klart å berge en skakkjørt konto, litt creds fortjener han vell kansje :p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Blir nesten oppgitt av at det nevnes som negativt for -NB-s samhold at folk slutter. At folk slutter i blant er selvfølgelig helt vanlig, og som regel kommer det som en årsak av IRL-ting. Eneste store kontoen jeg kommer på som har glippet fra oss sånn fordi den plutselig gikk grå er Beruang, og fyren som tok over den kontoen der skjønte ikke en gang selv at han hadde satt den på slett...

Og du nevner folk som er under angrep ikke får støtte? Tullball fra ende til annen, Arcon. Eierne på Gizmo-kontoen forlot dessverre kontoen få dager før offensiven fra PMS startet, og dermed var det litt problematisk der. Du trekker frem -NB-spillere som går grå/slutter/ikke får støtte. La meg nevne Ajina Linnit og Bigbadjonjj. Sistnevnte fikk dog hjelp av en meget solid KV etter hvert, og fikk ridd av stormen. Men kontoen i seg selv fikk ikke støtte som var av betydning, selv om hennes nabo (Slemrev) sitter på vanvittig mye deff. Hvorfor fikk ikke Bigbad støtte?

Jeg synes ikke det sier noe om at det er dårlig samhold i PMS, men nevner det bare for å vise at det er temmelig likt som i -NB-.

Og til enkelte av dere i PMS; ting går opp og ned. Gratulerer med å være i en god periode, men hvem vet, kanskje trenden vil snu?
 

DeletedUser

Guest
Men dette hadde veldig mye skyld på spiller som ga oss dårlig respons. Kom opp på forumet, jeg blir angrepet trenger støtte.. der var det også en liste over ALLE byene hennes. Så prøvde vi og få vite hvor det var viktigst og få stacka først, Men noe svar kom ei. Så langt ifra stammen som faila her. Jeg kom inn på kontoen, var der noen dager og ordnet opp i biffen.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men dette hadde veldig mye skyld på spiller som ga oss dårlig respons. Kom opp på forumet, jeg blir angrepet trenger støtte.. der var det også en liste over ALLE byene hennes. Så prøvde vi og få vite hvor det var viktigst og få stacka først, Men noe svar kom ei. Så langt ifra stammen som faila her. Jeg kom inn på kontoen, var der noen dager og ordnet opp i biffen.

Men det samme gjelder hos oss, så synes det er merkelig at det skal brukes som et argument for at det er dårlig samhold i -NB-, noe det ikke er.
 

DeletedUser

Guest
Tullet jo med deg da glenn o_O Selvom jeg spilte fotball med samme skaden :) Men så er jo jeg viking også da :rolleyes: Men nok off topic beklager :(

Så er det litt forskjell på fotball og tømring... Men enig, nok off topic..
-Fakta at er at varanior08 burde være meget glad han ikke er nabo med meg nå..
 

DeletedUser

Guest
Varanior: At folk slutter er selfølgelig greit, man skal jo ikke tvinge folk til å spille. Jeg snakker av erfaring når jeg sier at i alle stammer jeg har vært i har jeg sett det samme. Godt samhold=Få internadlinger/slettinger. Mindre godt samhold=Flere internadlinger/slett.
Greit nok at spillere som ikke er online ikke får støtte, men jeg har sett at spillere som er aktive ikke har fått det også, selv om de har mistet uttalige byer.
Så dere har ikke ønsket passord på f.eks. ghostwarrior137 og bigs?

Hvem i stammen vår er det som har gått pga trivsel? Den eneste jeg kan se som ikke har blitt sparka fra stammen pga innaktivitet er bgm75. Og han har sine grunner som jeg ikke er i posisjon til å dele offentlig.
Når det gjelder backstabbing trenger vi ikke å ta diskusjonen om backstabbs faktisk har blitt utført, men disse har null å si. Jeg mener f.eks. at nb backstabba Berm. Ville jeg hatt problemer med å spille sammen med nb pga det? Nei. Jeg har sikkert blitt backstabba av mange før, også noen som er i pms regner jeg med, men det er ikke noe problem. Fortid er fortid. Ingen problemer forekommer i PMS pga backstabbs. Trivselen er veldig god i PMS:)
 

DeletedUser

Guest
Spillere gir ikke fra seg pw er resultatet av at dårlig samhold og er derfor ikke en gyldig grunn.
Og det med støtte kan de fleste medlemmene avbekrefte da de hver og en jeg vet om sender deff så fort dem får pm.
Les post til varanior.

Jeg skal på ingen måte si at jeg fortjener å være på første plass. Jeg har møtt generelt veldig lite motstand, så sikkert mange som fortjener plassen bedre. Dessuten har jeg uansett ikke lyst til å være på førrste plass, det gir meg bare mindre motivasjon. Men lette nb byer fristet for mye;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Bohic sluttet, gikk grå, ville ikke spille mer, ingen nektet han i noe.. Såeh.. Grace vet jeg ingenting om.
 

DeletedUser

Guest
Ghost gikk grå........

Nå har jeg ikke detaljinfo om de 2 tilfellene, men tror bohic forsvant ganske plutselig. Grace vet jeg ingenting om.
Men uansett så har pms råd til å internadle noen kontoer, nb har det ikke.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ghost gikk grå........

Nå har jeg ikke detaljinfo om de 2 tilfellene, men tror bohic forsvant ganske plutselig. Grace vet jeg ingenting om.
Men uansett så har pms råd til å internadle noen kontoer, nb har det ikke.
Han gikk grå ja, men om man interadler byer som er grå eller blå har vel eeegentlig ikke så voldsomt mye å si. Han forsvant ikke bare sånn plutselig, han sa i fra..

Bohic gikk grå, Grace ble adla, ja. Nettopp. Slike tilfeller er over alle stammer, og er ikke noe argument for dårlig samhold.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
nå roter dere det til igjen. at noen slutter er helt naturlig. og grunnene er forskjellig fra person til person. det som er trist, er at alle som ikke har den samme utholdenheten som dere/oss, skal vi så absolutt se ned på.
hvorfor det? det at noen har et liv på siden av dette spillet er jo noe som vi må akseptere.
det er jo en kjennsgjerning at noen av de største spillerne har familie. og når kontoen når x-antall millioner blir det mye tid til dette. og da skjønner jeg lett hva som blir prioritert.
det er også en del som ikke liker å administrere store kontoer av forskjellige årsaker.
andre igjen blir lei av å være i krig nærmest kontunuerlig, uten mulighet til å ta noen hvileskjær.

å si at det er samholdet i stammen som gjør at noen slutter er jo bare tull. det er nemlig ingen stammer som klarer å holde på alle medlemmene. (untatt EPICI i V6, men det er jo kurrante grunner for det)
ikke engang AriCa i V2 klarte å holde på medlemmene enda de hadde en nærmest sammenhengende seiersrekke fra starten av.
 
Topp