Faktabørs

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Sier han som er i samme stamme som han som adlet beste spillerfarmen min. Dette har skjedd begge veier, og når det er så lite kart er det ganske så stor sjangse for at det skjer.

Dette er vel ikke noe jeg kan stilles til ansvar for?
Men ja, jeg har forståelse for at slikt skjer. Dessverre er det ikke særlig bra, spesielt når det er snakk om så små byer der det kun er ressfeltene som er høye.
 

DeletedUser

Guest
Dette er vel ikke noe jeg kan stilles til ansvar for?
Men ja, jeg har forståelse for at slikt skjer. Dessverre er det ikke særlig bra, spesielt når det er snakk om så små byer der det kun er ressfeltene som er høye.

Du som måtte ha det frem :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
- Så vidt jeg vet, så er den eneste informasjonen av claims som er utgitt, claimen på SaD-spillere.

Som du sier, så er dette så vidt du vet. Vi har derimot klare beviser på dette, så selvom vi har vært sleipe og feige så blir den for dum og forsvare uten tilstrekkelig informasjon

jeg kommer ikke til og gi meg før jeg er borte fra hp
skal adle flere byer figth is begin and i wil stand up and sunshine is was very nice, beacause snowflakes are fine

Hadde du tenkt deg litt om før du går ut til verden og skal være morsom med konfidensiell informasjon hadde det kanskje vært en fremtid for deg her på HP. Har aldri hatt noe personlig imot deg, men når jeg fikk sjangsen til å se deg i aksjon og det bare kommer bullshit fra deg så hjelper ikke det stort på å bedre det ryktet du allerede har på deg. Selv om du kanskje var stolt av å ha informasjon fra TP trenger du ikke gi dette til alle som ønsker den. Skjerp deg!

Sier han som er i samme stamme som han som adlet beste spillerfarmen min. Dette har skjedd begge veier, og når det er så lite kart er det ganske så stor sjangse for at det skjer.

Vil tro du her sikter til oss på Session Expired, og ser frustrasjonen din av at vi adla en spiller dere farma. Men jeg klarte ikke beherske meg selv i det du tok opp Sindre inn i denne saken (Som Hab fikk erfart), og ble mildt sagt drit sur.

Altså, om du ikke fikk det med deg, så ba jeg dere holde der vekk fra Sindre. Vi skulle ta han, og spilte ikke på samme nett for å unngå at dette skulle gå under pushing. Hva gjør dere i SaD? Jo dere fortsetter å farme han, og til slutt adler byen. Allerede da hadde du svekket mine relasjoner om et godt samarbeid. Uten tilstrekkelig informasjon prøvde du også å få oss bannet.

Dette er greit nok, men da du et par dager senere kommer å ber oss om å holde oss unna en spiller dere hevder å ha cleara, for så å sitere meg fra saken med Sindre, ja, da var jeg på nippen til å adle dere vekk på stedet. Jeg aner ikke hvem du er, men her på HP har du oppført deg som en drittunge uten forståelse til å oppfatte hva du siterer, og motsier deg selv..
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er bare å realisere sannheten her Mr. Yoda. Jeg har beviser på at du har lekket informasjon, og si noe annet blir bare idiotisk. Lykke til videre!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Mr. Yoda hvorfor i alle dager trenger vi å gi deg bevis for noe vi vet du har gjort. Du er den mest hatete spilleren på hele .no, og jeg må si at jeg blir imponert over hvordan du oppfører deg når kun etter noen få dager så får jeg høre at hele SaD hater deg og er ekstremt frustrert over deg.
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Mr. Yoda hvorfor i alle dager trenger vi å gi deg bevis for noe vi vet du har gjort. Du er den mest hatete spilleren på hele .no, og jeg må si at jeg blir imponert over hvordan du oppfører deg når kun etter noen få dager så får jeg høre at hele SaD hater deg og er ekstremt frustrert over deg.

grunnen til att noen i SaD hater meg er at jeg ville gå imot dere fra første stund, men ikke alle i ledelsen var helt kloke og jeg bestemte meg der etter for og høre med Deff! og noen andre hvordan dem hadde det og jeg bestemte meg for og sammarbeide med disse spillerene siden dem ikke var så frekk i kjeftn :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
[18:31:08] Vetle Lunde: Hvorfor er du så imot TP og røper hva vi har claimet når du er i en stamme som er ally med oss!?
[18:31:46] Sondre/Shining wolf/GeirS78 aka Doggiman MW3: d var på kødde :p
[18:32:06] Vetle Lunde: så du avslørte konfidensiell informasjon på kødd?

Her har du et lite utdrag. Vi har selvfølgelig hele samtalen, som vi har fått tilsendt av samtlige personer. Så be my guest og slutt å snakk bullshit, for vi har fortsatt flere beviser mot deg, som bare kommer til å ødelegge for deg om du fortsetter :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
grunnen til att noen i SaD hater meg er at jeg ville gå imot dere fra første stund, men ikke alle i ledelsen var helt kloke og jeg bestemte meg der etter for og høre med Deff! og noen andre hvordan dem hadde det og jeg bestemte meg for og sammarbeide med disse spillerene siden dem ikke var så frekk i kjeftn :)

Du er hatet overalt. En grunn til at du ble sparket ut av Camorra-kontoen, og at folk ikke vil ha deg med. Ikke noe frekt, men det er slik oppføreselen din resulterer i.
 

DeletedUser

Guest
Har ikke hørt ET godt ord om deg Sondre!
Men jeg sier meg enig, du ER den mest forhatte på .no
:mad:
 

DeletedUser

Guest
Vil tru at du ikke har så alt for mye hatet i 3.14, men selv der var du til stor irritasjon.
Jeg skjønner ikke hva du liker så godt med å drite deg ut over alt. Det er kanskje noe som tenner deg seksuelt, men du behøver ikke å slenge det i trynet på alle andre.
 

DeletedUser

Guest
Du trives i andres samvær, men tenk på at andre skal trives i ditt samvær ;-)
Men lykke til, og kos deg videre!
 
Topp