Faktabørs

DeletedUser

Guest
Vil tro du her sikter til oss på Session Expired, og ser frustrasjonen din av at vi adla en spiller dere farma. Men jeg klarte ikke beherske meg selv i det du tok opp Sindre inn i denne saken (Som Hab fikk erfart), og ble mildt sagt drit sur.

Altså, om du ikke fikk det med deg, så ba jeg dere holde der vekk fra Sindre. Vi skulle ta han, og spilte ikke på samme nett for å unngå at dette skulle gå under pushing. Hva gjør dere i SaD? Jo dere fortsetter å farme han, og til slutt adler byen. Allerede da hadde du svekket mine relasjoner om et godt samarbeid. Uten tilstrekkelig informasjon prøvde du også å få oss bannet.

Dette er greit nok, men da du et par dager senere kommer å ber oss om å holde oss unna en spiller dere hevder å ha cleara, for så å sitere meg fra saken med Sindre, ja, da var jeg på nippen til å adle dere vekk på stedet. Jeg aner ikke hvem du er, men her på HP har du oppført deg som en drittunge uten forståelse til å oppfatte hva du siterer, og motsier deg selv..

Når dere sa det i en PM at Sindre skulle bygge opp byen sin, noe dere på Session også bekreftet i en mail. Da er det pushing, og derfor rapporterte jeg dere. Tranzx er vel i teamet, og derfor det ikke ble noe straff der, for en vanlig person ville fått straff. Ang. adling av byen var det ikke jeg som adlet han, men Twisted så jeg kan ikke noe for det.

Jeg bedde dere heller ikke om å holde dere unna byen, men jeg spurte om dere virkelig skulle adle byen, siden det var så fin farm. Vi ble såklart litt sure der og da, og vi vurderte også å angripe, noe jeg ikke hadde angret på om jeg hadde gjort for å si det sånn :)
 

DeletedUser

Guest
men enn ting jeg vil si om tp vinner og sessiøn kommer på 1.plass er d ikke bare Ole som vinner, han er for dårlig til og vinne selv at han må ha 5 dualer, dem enstest jeg respektere i tp er Angrepskongen, alle andre er noen feige tapere :eek:

Jag vet inte om "förlorare" är en korrekt översättning, men vi kommer ju vinna världen - till skillnad från vissa andra?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Når dere sa det i en PM at Sindre skulle bygge opp byen sin, noe dere på Session også bekreftet i en mail. Da er det pushing, og derfor rapporterte jeg dere. Tranzx er vel i teamet, og derfor det ikke ble noe straff der, for en vanlig person ville fått straff. Ang. adling av byen var det ikke jeg som adlet han, men Twisted så jeg kan ikke noe for det.

Jeg bedde dere heller ikke om å holde dere unna byen, men jeg spurte om dere virkelig skulle adle byen, siden det var så fin farm. Vi ble såklart litt sure der og da, og vi vurderte også å angripe, noe jeg ikke hadde angret på om jeg hadde gjort for å si det sånn :)

Det ble bestemt den dagen at Sindre skulle komme over som dual til oss. Om vi skulle adle byen hans hadde vi faktisk ikke bestemt oss for, da den var så sjukt liten.

At jeg er i teamet har ABSULUTT INGENTING med hvordan spilladministratorene på HP administrerer verden og håndhever reglene. Når det er sagt så brøt vi ingen regler heller. Men argumentasjonen din tidligere har også vært så som så (mildt sagt veldig dårlig) så mer kan jeg vel ikke forvente av deg.

men enn ting jeg vil si om tp vinner og sessiøn kommer på 1.plass er d ikke bare Ole som vinner, han er for dårlig til og vinne selv at han må ha 5 dualer, dem enstest jeg respektere i tp er Angrepskongen, alle andre er noen feige tapere :eek:
Jeg er mye bedre enn deg i TW. Husker fra når jeg spilte med deg tidligere i høst, du kan jo null og niks - og knapt det. Syntes det er idiotisk av deg å komme med slike uttalelser som dette. TP vil vinne, men jeg tviler på at Session Expired kommer på rank 1. Målet mitt er at TP skal vinne, og vinner TP så er jeg fornøyd. Jeg har ikke fem dualer, vi er fire - og flere av oss kan kun spille en time eller to om dagen. Jeg er en av de, da jeg har et liv utenfor TW også. Er forøvrig ingen kontoer på top 7 hvor noen spiller alene.
 
Sist redigert:

dexpedetion

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Mryoda: Har lest det meste i denne diskusjonen, og holder ikke med noen, men du burde gjøre research før du uttaler deg.
Er faktisk en stor fordel å ha ca 5 spillere på en konto, men BARE hvis det er bra kommunikasjon og ærlighet.
Med dette oppnår du at du har et liv utenfor tw, man blir kjent med nye mennesker og lærer MYE.


TP gjør faktisk noe modig når de går i mot sine egne allierte for å få motstand på denne runden.
Slik jeg har skjønt har de hintet til dette, og da mener jeg at de ikke har gjort noe galt.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Når dere sa det i en PM at Sindre skulle bygge opp byen sin, noe dere på Session også bekreftet i en mail. Da er det pushing, og derfor rapporterte jeg dere. Tranzx er vel i teamet, og derfor det ikke ble noe straff der, for en vanlig person ville fått straff. Ang. adling av byen var det ikke jeg som adlet han, men Twisted så jeg kan ikke noe for det.

Jeg bedde dere heller ikke om å holde dere unna byen, men jeg spurte om dere virkelig skulle adle byen, siden det var så fin farm. Vi ble såklart litt sure der og da, og vi vurderte også å angripe, noe jeg ikke hadde angret på om jeg hadde gjort for å si det sånn :)

§4) Fletting av 2 kontoer

Det er generelt tillatt for en spiller å la en eller flere andre spillere å ta over en annen kontos landsbyer uten en kamp. (Landsbyene må fortsatt taes over med adling, det er ikke mulig å overføre byer til en annen konto.) Det er imidlertid noen begrensninger som må følges: Kontoer på samme internett tilkobling kan ikke flettes. Dette inkluderer kontoer som tidligere har blitt spilt utelukkende eller nesten utelukkende fra den samme internettforbindelsen.

Denne regelen forholdt vi oss til.

§7) Pushkontoer
Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet. Kontoer som brukes bare til å støtte andre kontoer vil bli utestengt. Kontoer som bevisst blir pushet av pushkontoer vil også bli straffet.

Pushing er en veldig åpen regel. Det finnes mange smutthul. Dessuten står det her i regelen at pushing gjelder for støtting til kontoen som blir pushet. Regelen blir vell mest opp til øyet som ser, og om du faktisk leste igjennom før du sendte tick på det, så vil jeg tro du i bunn og grunn ikke ville sendt den om du ikke ønsket oss vekk. Dere viste at vi kom til å bli større enn dere, og den frykten for å bli backstabbet gjorde at flere i SaD gjorde valg som førte til at frykten ble realitet. Kontoen var heller ikke brukt til noen form for pushing når dere sendte ticket, så at vi ikke ble bannet pga. dere viste noe om fremtiden er nok i bunn og grunn ikke så overraskende, og at du da går i hælene til Ole pga. dette tror jeg selv du klarer å forstå hva jeg synes og tenker om.

Selv om du i dit hode forestiller deg at vi fikk han til å starte for at vi kunne ta han, tar du feil. Han startet på eget initiativ etter at vi noen dager i forveien hadde diskutert og sammenliknet forskjellige strategispill, og da jeg trumfa Tw til å bli et av de bedre spillene vi hadde som tema strategisk sett, (Realtime strategi) fikk han åpna øynene. Han sjekket ut når HP starta, og et par timer etter vi hadde starta ploppa det opp på face: Hvor skal jeg starte, og han var igang. Selvfølgelig samarbeidet vi, noe som man ikke kan unngå da to bestevenner spiller et spill sammen. Etter at jeg så at han lærte fort, og kunne bli en dreven spiller kom vi frem til at det var like greit, for begges vekst, at han merget seg inn i våres konto, og han fortsette å spille for å ha noe å drive med, og praktisere Tw, inntil vi fikk adler til å ta byen hans.

Morgenen etter dette ble bestemt, clearer dere han. Hvorvidt dere hadde fått informasjon å ikke angripe han vet jeg ingenting om, men om dere ikke fikk det er det dårlig av SaD, for jeg er helt sikker på at det ble gitt informasjon til SaD at SaD skulle holde dem.

Men når det er sagt, så er det du kommenterer her bare en liten del av en større sak, og at du klarer å bruke en så rotete sak som du (forhåpentligvis) skjønte var irritasjon hos begge parter opp i en så upassende situasjon, det fikk glasset mitt til å renne over.. Jeg er også fullstendig klar over at dere har deres side av saken, og det respekterer jeg. Men noe av det som ble sagt, bla. sitatet i den sammenhengen, det ble for dumt i mine øyne. Ser til at vi begge legger denne død nå, og om du er like dårlig til å la ting legges på is, ja da kontakter du meg på skype.

God natt!
Ruben
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Mryoda: Har lest det meste i denne diskusjonen, og holder ikke med noen, men du burde gjøre research før du uttaler deg.
Er faktisk en stor fordel å ha ca 5 spillere på en konto, men BARE hvis det er bra kommunikasjon og ærlighet.
Med dette oppnår du at du har et liv utenfor tw, man blir kjent med nye mennesker og lærer MYE.


TP gjør faktisk noe modig når de går i mot sine egne allierte for å få motstand på denne runden.
Slik jeg har skjønt har de hintet til dette, og da mener jeg at de ikke har gjort noe galt.

Tja, hmm, vi kan nok ikke skryte på oss at vi ga beskjed om dette. Vi ønsket så klart å ha dette esset i ermet. Derimot, som Depend sier, så fikk de informasjon angående SaD claims, og alt som ble skrevet, via en tredjepart, så vi var klar over at de viste alt som ble planlagt. Men vi gjorde jo vårt for å holde dette i skjul. Men annen beskjeder enn det som lakk ut angående dette tror jeg ikke vi rettferdig kan skryte på oss :)

Er også klar over at det er unfair gjort. Vi lot ikke noe gå til tilfeldighetene. Vi er klare over at det kommer negativt rykte på oss og TP for valget vi gjorde. Kan strekke meg såppas langt og si at det lå i kortene da begge parter var uenige om sammarbeidet, og samholdet var dårlig. Jeg er åpen for kritikk angående våres feige krigføring, men jeg står for det som er gjort, og kommer til å fortsette med det. Finnes som regel bedre løsninger enn de som ble valgt - og vi valgte den vi så på som best for oss selv
 

DeletedUser

Guest
Dersom han var rank 6 var han topp 7, stemmer det. Og det er det han forsøker å si.

Han sa nei til at han var på topp 7 når innlegget til ole ble laga som svar til kermit, men derimot at han var rank 6. Så det han sier at han ikke var på topp 7, men han var rank 6. Les igjen ;)
 

DeletedUser

Guest
No må dykk slutte å krangle så mykkje mine små barn :)

Dykk må ta det med ro og diskutere på ein roleg og seriøs måte.

Dykk må....

- Johan aka eG Wessel/Aviciii
 
Topp