Faktabørs

DeletedUser

Guest
Ja, det att'n husser det som om det var nærmere i tia enn det egentli er er full heile poenge me ordtake.

:confused:
 

DeletedUser

Guest
Uansett er det en bagatell.. om jeg var 6, 8 eller 200 spiller vel ikke så veldig stor rolle da... var nr. 7 når jeg skrev. Skulle bare poengtere at du ikke trengte å være så jævla mange personer på en konto for at du skule kunne spille TW. Synes også det er litt mye angrep på personer her.. Mr.Yoda! ikke alle hater deg, vet faktisk ikke hvem du er. Å for dem som kjenner han så vil jeg huske at det ikke skulle være person angrep på forumet, men hvis jeg ikke leser helt feil her så nevnes han med navn. Virker som det er ganske så "fritt" moderert her..
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
bagatell eller ikke, jeg har fortsatt rett :D

og Mr.Yoda er ikke spessielt godt likt, ta en titt på offtopic forumet og rykte poengene hans :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det gjær je nukk itte. Du sier at muunshajn var nommer åtte, men det kunnen itte ha vøri. Je var nemli nommer åtte da tranz'n skreiv mellinga si

:)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er ikke sikkert han var nr. 8 alt jeg sktyter på meg å huske, det jeg vet jeg ikke tar feil, er at TP hadde alle de 7 første plassene.
 

DeletedUser

Guest
Kan så være, var veldig jevnt å vekslet mellom plasseringene. men ser ikke ut som dere tok poenget.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke sikkert han var nr. 8

Viss du itte vet att'n var nommer åtte er det frøkteli domt å si att'n var nommer åtte. All kredibillitet du måtte ha som sannhetsvitne blir jo ødlagt.

I følge twstats var moonshie nr 8 den 26.01.

Det kommer tå måten twstats ekstraherer data frå sørvern. Rangeringa på twstats vil jo bære gjennspeile tissintervalle som data vart henta på som itte nødvendivis er ekvivallent me tissintervalle der TrAnxZ kom me mellinga si.

:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
We're just having fuuuun!
We don't care who sees
So what we go out
That's how it's supposed to be
Living young and wild and free


Yeah, roll one, smoke one
eG Wessel/Aviciii
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
du var rank 8, tp hadde alle på topp 7.

Dette stemmer, jeg husker det.

Viss du itte vet att'n var nommer åtte er det frøkteli domt å si att'n var nommer åtte. All kredibillitet du måtte ha som sannhetsvitne blir jo ødlagt.

Utrolig dumt av meg å si at jeg ikke husket at han var rank 8... Jeg tenkte faktisk ikke over at det var så utrolig viktig om han var rank 8, 9 eller 10. Poenget er at alle som var på topp 7 da TrAnxZ laget inlegget var fra TP og hadde minst 1 eller fler dualer, som gjør at det han sa var sannt og jeg kan bekrefte det, for jeg gikk å så på rangerings lista sekunder etter jeg leste inlegget hans. Det var også før Moonshie hadde postet sitt svar.
 

DeletedUser

Guest
Poenget er at alle som var på topp 7 da TrAnxZ laget inlegget var fra TP og hadde minst 1 eller fler dualer

Viss det var det som var poenge ditt var det jo ganske så domt tå dæ å svara på et innlegg som skreiv att muunshajn var nommer 8. Slik som du gjorde her:

[SPOIL]
du var rank 8, tp hadde alle på topp 7.
Dette stemmer, jeg husker det.
[/SPOIL]

Je kan bære førrhølle mæ tell hå du skriver, detta er nemli faktabørs'n, itte "hey mr. tankelæsr gjett hå je meiner" børsen.

:)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg hadde akkurat samme quote i posten over og jeg sa det var utrolig dumt av meg, er det noe mer du vil jeg skal si om det?

Poenget er fortsatt at alle på topp 7 var fra TP alle hadde 1 eller fler dualer. Hvor Moonshie var er irrelevant!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nesj, du bekræfta att'n var nommer åtte. Men som vi har sett stæmmr itte det, altså kan du itte føres som sannhetsvitne.

:)

Du leser tydelig vis kun det du vil lese. Det var et øyeblikks ubetenksomhet, for all del kunne han godt vert nr. 8 men det husker ikke jeg. Du har utrolig tungt for å godta det jeg sier. Det jeg sier er faktisk sannt, jeg noterer meg at du ikke tror det. Jeg vil fortsatt være et vitne for at det TrAnxZ skriver er korrekt. Noen lengere en dette tror jeg faktisk ikke vi kommer.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Når jeg skrev innlegget hadde TP top 7. Ferdig med saken. Hvem som var blandt de 7 øverste 5 minutter før eller etter mitt innlegg er irrelevant. Når jeg skrev var det 7 TP kontoer som var de 7 største på HP.
 
Topp