Faktabørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Haha, orker ikke krangle med en slik liten unge som deg, voks opp og heller begynn å spill ærlig! jeg gir lange F... i hva stammen ville og ikke du, du er liksom lederen der men du klarer ikke håndtere noen av medlemmene dine så da får du og resten av nabbene dine vinne denne hp serveren.. en ting skal sies hadde jeg spilt som dere hadde jeg ikke vært stolt, jeg hadde gravd meg ned i skam...

snakkes når du har skaffet deg no ærlighet, folk som lyver meg opp i trynet tåler jeg ikke...

Dessuten mesteparten av det dere kommer med som grunner er deres egen påvirkning.. det er det dere som har stelt i stand, og ikke rart vi spionerer når dere backstabber oss...

Er en forskjell på å krangle og diskutere. Jeg ville gå mot dere jeg og. Jeg er lederen der og jeg hånterer alle medlemmene helt fint jeg. Vil ikke kalle oss "nabber". Tror du ikke at vi ville ha vunnet om vi hadde beholdt alliansen med dere? Da ville vi vunnet så alt for lett. Vi vil heller ha en liten fight, og få litt motstand. Får håpe at dere greier å gi oss det da. Dere har jo vist om at vi skulle gå mot dere i flere dager, så litt forbredelse bør ha funnet sted? Jeg er stolt, og jeg vil ikke grave meg ned i skam - noe jeg forøvrig ikke har.

Spioneringen skjedde lenge før vi bestemte å gå mot dere. Vi bestemte å gå mot dere på lørdag, fram til den tid hadde vi ingen planer om å oppløse alliansen. Var flere ganger sist uke at vi fant ut at spillere i SaD hadde gitt ut informasjon fra SaD og TP. Dessuten så var jo sammarbeidet ræva. Fikk jo PM'er fra maaaange spillere i SaD som kjeftet på meg, kritiserte meg og sa at sammarbeidet aldri ville bli bra.

Diskuterte jo dette med deres leder, LDepend, før alliansen startet.
[18.01.12 23.22.07] Ole: Om sammarbeidet blir bra og det dannes bånd på tvers av stammene så er jo sjangsen for noe slik LANGT mindre.
[18.01.12 23.22.26] Ole | LDepend: true, true

Og noe slik har vel strengt tatt ikke skjedd.

Ikke syt mer nå, ta heller å gi oss en motstand og litt fight som ikke er verbalt men in-game
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ingen har en 9k landsby enda og en "krig" er allerede erklært... ser for meg ett barnehageslagsmål^^
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vel...
[0001]Levels
Koordinater: 470|490
Poeng: 9.643
Spiller: Aviciii
Stamme: The Perfectionists

Og de fleste har tog og fult nuke.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Skitne spillere vinner også, men slikt spill er ikke like deilig å vinne som når man spiller åpent og ærlig.
Sier bare at TP neppe ville klart dette her hvis de hadde hatt rent mel i posen fra starten av...

men, men dere er syyykt god til å vinne på uærlig vis! stå på klarer dere det ikke nå er dere nabber hele gjengen :p

Sier han som adlet min beste spillerfarm som sin første by, skikkelig imponerende.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Her er noen av grunnene:
  • Adling av gråbyer og spillerfarmer
  • Vi vil ikke hugge oss til seier
  • Gitt ut informasjon fra TP (claims)
  • Spionasje fra SaD sin side
  • Dårlig samarbeid som har ført til irritasjon i begge stammer
  • Enkelte spillere i SaD har vært ekstremt frekk
  • Spillere i SaD prøvde de å banne spillere i TP
  • Enkelte ledere har sagt at de har lyst til å bli bannet for å slippe HP.

Dette her er mer enn gode nok grunner for å oppløse en allianse, Jacob. Slutt og syt og gi litt motstand nå isteden.

la oss gå inn på disse grunnene deres.
- Det oppstod 2 adlinger av SaD-spillere under alliansen. bedre grunn en farmeadling.
- Sultne på seier? helt grei grunn
- Så vidt jeg vet, så er den eneste informasjonen av claims som er utgitt, claimen på SaD-spillere.
- Spionasjen gikk begge veier, vi fikk i hovedsak informasjon om dere, gjennom en 3. part
- samarbeidet har vært dårlig fra starten av, og vi har også vurdert å avslutte forholdet av den grunn.
- Enkelte spillere i SaD? glemmer du dine egne medlemmer?
- Banne spillere i TP, jo. ja. det stemmer, regler er regler.
- Den siste grunnen kom etter alliansebrudd.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
En av adlingene var fremprovosert av angrep som rev ned mur, stjal ressurser og forsøkt adling av min første landsby, som jeg har hatt siden jeg ble med på verdenen. Finnes ingen unnskyldninger for det.
Selvfølgelig blir han adlet.

Dette har blitt grundig dokumentert og forklart i PM til både deres diplomat - og leder, deg selv.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
En av adlingene var fremprovosert av angrep som rev ned mur, stjal ressurser og forsøkt adling av min første landsby, som jeg har hatt siden jeg ble med på verdenen. Finnes ingen unnskyldninger for det.
Selvfølgelig blir han adlet.

Dette har blitt grundig dokumentert og forklart i PM til både deres diplomat - og leder, deg selv.

Det er sant, en handling utført i sinne på grunn av deres frekkheter. At den ble adlet, har blitt klarert med oss før.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er sant, en handling utført i sinne på grunn av deres frekkheter. At den ble adlet, har blitt klarert med oss før.

Det var i alle fall ikke jeg som hadde vært frekk, så det var ikke noe grunnlag for angrepene mot meg.
 

DeletedUser

Guest
Va ganske underforstått at det måtte bli krig når det bare va oss to stamman igjen. Du e ikkje eineste som har vært småfrekk best i test.

Dokker claime også en del grått og adle det. Blir småpissed av slikt.

Føle ingen som helst skam i det heile tatt. Detta e tribalwars, ikke tribalhugs. Krig e en stor del av spillet. Når dokker har spiona i stammen vår også kan dokker jo ikke forvente nokka anna en krig....

Grov up and get some balls....whiners....
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
men enn ting jeg vil si om tp vinner og sessiøn kommer på 1.plass er d ikke bare Ole som vinner, han er for dårlig til og vinne selv at han må ha 5 dualer, dem enstest jeg respektere i tp er Angrepskongen, alle andre er noen feige tapere :eek:
 

DeletedUser

Guest
men enn ting jeg vil si om tp vinner og sessiøn kommer på 1.plass er d ikke bare Ole som vinner, han er for dårlig til og vinne selv at han må ha 5 dualer, dem enstest jeg respektere i tp er Angrepskongen, alle andre er noen feige tapere :eek:

how så?

varför då?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vill bare si til deg Sondre att du er en dårlig spiller. Og Dårlig taper. Pluss Ole Har gjort en god jobb med stammen. Og har ført oss til suksess.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
jeg lurer på hvorfor ole klikka på meg fordi jeg skrev ryktet jeg når alle viste at det var sannheten :)

men hvertfall greit hvis dere vil vinne på en sånn måte, noen (ole) må vel gjøre alt for å endelig lykkes, han har jo prøvd å spilt fair og da har han aldri vunnet, så enjoy
 

DeletedUser

Guest
Handler kanskje litt om att det er ganske tett i denna verdenen? Vi har nesten ingen andre og ta. Og SAD ligger bra til :)
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
jeg kommer ikke til og gi meg før jeg er borte fra hp
skal adle flere byer figth is begin and i wil stand up and sunshine is was very nice, beacause snowflakes are fine
 

DeletedUser

Guest
Sier han som adlet min beste spillerfarm som sin første by, skikkelig imponerende.

Sier han som er i samme stamme som han som adlet beste spillerfarmen min. Dette har skjedd begge veier, og når det er så lite kart er det ganske så stor sjangse for at det skjer.
 
Topp