Faktabørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
En annen viktig forskjell som jeg mener hadde en stor betydning er at MytH besto av spillere med mye erfaring og skills, og når de da i tillegg allierte seg med SUP, og en stamme med dyktige spillere med mye erfaring gir dette klart de nevnte stammene en stor fordel. TH og deres allierte besto for det meste av spillere rimelig ferske i spillet. Det ser man jo og da at når de kontoene falt, gjorde stammen det samme.
 

DeletedUser

Guest
En annen viktig forskjell som jeg mener hadde en stor betydning er at MytH besto av spillere med mye erfaring og skills, og når de da i tillegg allierte seg med SUP, og en stamme med dyktige spillere med mye erfaring gir dette klart de nevnte stammene en stor fordel.

Underlig at dette blir formulert på en måte som får det til å virke negativt :p

Et annet faktum som kunne slå begge veier var at de aller fleste i MyTH nettopp hadde vunnet v12 sammen.
1: Slikt fører ofte til at man ikke er så sulten, og da heller ikke vil ha samme aktivitetsnivå og generelt er litt lei av krigsmas og lange netter. Noe som starten nok bar preg av, samt at MyTH hele veien har hatt kamp om tilværelsen.
2: Dem var samspilt, mesteparten, og ville dra fordel av det. Noe vi har sett utoveri spillet at også stemte.

Det man også bør huske er at det er mye vanskeligere å gjenskape suksess enn å oppnå det den første gangen.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Underlig at dette blir formulert på en måte som får det til å virke negativt :p

Nei, nei for all del, stor fordel og bonus for dere dette såklart, ingen tvil om det. Bare nevner at det kan ha en del å si for at dere nå vinner, da TH hadde en del "dra kontoer" som holdt stammen oppe, og når de falt, falt mer eller mindre resten. Dette er jo ikke negativt for dere, men for TH da var det jeg mente :razz:

Et annet faktum som kunne slå begge veier var at de aller fleste i MyTH nettopp hadde vunnet v12 sammen.
1: Slikt fører ofte til at man ikke er så sulten, og da heller ikke vil ha samme aktivitetsnivå og generelt er litt lei av krigsmas og lange netter. Noe som starten nok bar preg av, samt at MyTH hele veien har hatt kamp om tilværelsen.
2: Dem var samspilt, mesteparten, og ville dra fordel av det. Noe vi har sett utoveri spillet at også stemte.

Det man også bør huske er at det er mye vanskeligere å gjenskape suksess enn å oppnå det den første gangen.

Ikke helt enig med deg her, jeg vil nå nesten si at det kan gå mer motsatt og, en stamme har akkurat vunnet og sett hvor godt de jobber og fungerer sammen, og blir fristet til å ta suksessen videre til neste verden. Da har de jo allerede det samspillet, og det at de kjenner hverandre godt fra før og er trygge på hverandre.
 

DeletedUser

Guest
Mener hadde ikke -t-h- blitt så inaktiv på slutten hadde vi nok vært enda, men mye tull på slutten med at folk leavet gjorde jo at -t-h- fant ut og merge med Roem,der flere spillere sletta kontoene sine.

-t-h- hadde nok kunne gitt en hard kamp om de hadde vært der enda, men dessverre dro mange nøkkelspillere i inaktiv verden da de spilte i -t-h-

:/
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Bull. Shit. TH hadde ikke nubbsjans etter at Melis falt, sånn er det bare. Det var den største frontendringa som hadde skjedd i v14 så langt, og derfra gikk det bare nedover.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Bull. Shit. TH hadde ikke nubbsjans etter at Melis falt, sånn er det bare. Det var den største frontendringa som hadde skjedd i v14 så langt, og derfra gikk det bare nedover.

Tapet av benja hadde og mye å si, og når bongosteen gikk grå gjorde det jo bare vondt verre. Mye tull med white death kontoen og legenden som sluttet var og mye som ødela for moralen.

Men kanskje vi få se en utbryterstamme? Hadde vært gøy, hehe :mehe:

Men all kudos til MytH og SUP for overleget sammarbeid og samhold i stammene sine. Dere er en solid gjeng hver for seg, og sammen enda sterkere ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke helt enig med deg her, jeg vil nå nesten si at det kan gå mer motsatt og, en stamme har akkurat vunnet og sett hvor godt de jobber og fungerer sammen, og blir fristet til å ta suksessen videre til neste verden. Da har de jo allerede det samspillet, og det at de kjenner hverandre godt fra før og er trygge på hverandre.

Joda, du er enig med meg. Eller, du virker å kun nevne den ene veien, men vi begge vet at du egentlig er enig med meg!
For som du ser, sier jeg at det kan gå begge veier. Da menes selvsagt positivt eller negativt. Ergo en solid helgardering ifra min side.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi prøver og overbevise Tom om at det politiske kartet er best!

Og at jeg legger meg nå (hug)

Har aldri brukt det politiske kartet. Eneste funksjonen er at kartet blir "finere" med farger :p

Forstyrrer meg mer enn det er til nytte. Men det er bare min mening.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Har aldri brukt det politiske kartet. Eneste funksjonen er at kartet blir "finere" med farger :p

Forstyrrer meg mer enn det er til nytte. Men det er bare min mening.

Enig med deg der. Når jeg har hatt kv og de har tatt på politisk kart blir det bare et unyttig farge kart :eek:
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hinter du til meg? (wasntme)

Alt blir jo mye mer oversiktelig med politisk kart. Går mye raskere å få oversikt!

Kommer helt ann på, hvis man har store clustre og få spillere rundt seg, inni seg osv er det fint. Feks på V1 synes jeg det var veldig nyttig. Men på V17 feks er det mer eller mindre kaotisk, masse små spillere her og der, og fienden har byer her og der :razz:
 
Topp