Faktabørs

DeletedUser

Guest
Hinter du til meg? (wasntme)

Alt blir jo mye mer oversiktelig med politisk kart. Går mye raskere å få oversikt!

if-i-agreed-with-you-we-would-both-be-wrong-bill-nye_zpsc379d1f6.jpg
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Vil gjerne gratulere MyTH (og SUP) med seieren. Særlig Myth har bevist fra første stund at de var en stamme man kunne regne med skulle være med helt til slutt. Dere har vært gode med rekrutteringen og jeg tror det kan grunnen til at dere nå står på toppen, i tillegg til ståpå-vilje så klart.
At dere tidlig allierte dere med SUP og fikk Baron med på deres side hadde nok også MYE å si for sluttresultatet.

Dere har vist at dere klarer å samarbeide godt selv under press og i stunder hvor aktiviteten ikke har vært helt på topp. Dere har også brukt noen "skitne" triks i form av spionarbeid og masse ppbruk (hint hint Torq), men dette er jo innenfor reglene så da er det ikke så mye å gjøre med...

Uansett... Gratulerer nok en gang! :) Det var fortjent.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
PP-bruken påvirket ikke krigen vår overhode. Jeg drepte stammen deres da jeg halvveis rimma Melis. :razz:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at kong kranglefant m kompani gikk grå i natt.. Da ble det en fin og rolig avslutning på V14 :).
 

DeletedUser

Guest
Fakta at kong kranglefant m kompani gikk grå i natt.. Da ble det en fin og rolig avslutning på V14 :).

Fakta er at Kong Kranglefant ennå spiller, og at de som gikk grå var lei av å lese projekteringer skrevet av Kong Kranglefant.
Noen kriger folk ihjel, mens andre snakker folk ihjel.

Fakta er at DE SOM NÅ LEDER MyTH, ikke holder avtaler. Men dikterer sine Allierte isteden for og gå inn på kompromisser. Derfor gikk den voksne delen vekk fra TW.no. Og gikk heller til .net servere hvor det finnes spillere som spiller for gøy, og ikke for og lage ufred mellom Allierte.

Noen som fortsatt lurer på hvorfor det er vanskelig og verve spillere til .no.

Jo du har no en påståelig fyr som jeg siterer her da, som er problemet til .no.

Håper seieren smaker, dere hadde ALDRI KLART DET UTEN OSS!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta er at Kong Kranglefant ennå spiller, og at de som gikk grå var lei av å lese projekteringer skrevet av Kong Kranglefant.
Noen kriger folk ihjel, mens andre snakker folk ihjel.

Om man ser på OD og poengdifferanse mellom spillere og stammer, så kommer det ganske godt frem hvem som har tatt i mot, og gitt mest bank gjennom V14. Alikevel så rakker jeg ikke ned på mine allierte, som du både har - og nå gjør. Hovedproblemet med alliansen i senere tid er spillere som "SKAL HA, SKAL HA, SKAL HA", og som truer med å avslutte, slette eller starte/fremprovosere en krig om meningene ikke blir nådd. Heldigvis så ble ikke valget sistnevnte.

Fakta er at DE SOM NÅ LEDER MyTH, ikke holder avtaler. Men dikterer sine Allierte isteden for og gå inn på kompromisser. Derfor gikk den voksne delen vekk fra TW.no. Og gikk heller til .net servere hvor det finnes spillere som spiller for gøy, og ikke for og lage ufred mellom Allierte.

Du har virkelig ikke forandret deg siden tidligere? "Om jeg ikke får viljen min, nei da skal folk få høre mine løgner sånn at MyTH blir den store stygge ulven". Du og Rebell må være de største ungene jeg har hatt kontakt med her på V14. At dere nå valgte å slette dere, er som en drøm. Hvorfor ble ikke dette gjort tidligere, så hadde vi sluppet all denne dramatikken du og den dama klarte å spy ut?

Noen som fortsatt lurer på hvorfor det er vanskelig og verve spillere til .no.

Jo du har no en påståelig fyr som jeg siterer her da, som er problemet til .no.

Håper seieren smaker, dere hadde ALDRI KLART DET UTEN OSS!

Kom fra en som truer folk på livet over et spill? Rart at du ikke fikk permanent ban fra TW.no, for i mine øyner fortjener du også en gratis billett ut av landet. LG kontoen er den eneste kontoen jeg har vært i samtaler med fra SUP som gang på gang truer med å slutte, henter frem gamle saker eller fremhever seg selv som diktator ut av intet. Den ledelsen som var fastsatt FØR du returnerte hadde en mye mer liberal og folkelig tone ovenfor deres allierte enn hva du har presentert den siste tiden. Oppførselen og måten LG kontoen har behandlet ting på er som å se på hotel Cæsar. Underholdende på en relativt tragisk og tilbakestående måte.

Seieren smaker bare enda bedre uten deg og Rebell på laget, bare synd at du tvinnet Gert rundt fingern før du forsvant ut i nattemørket.


Du har sikkert ikke fått det med deg, men V14 er min siste verden. Det er også fint at du nå stikker til .net, så slipper andre på .no og måtte ta i mot crap som du evnt måtte klare og lire ut av deg i fremtiden.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Fakta er at Kong Kranglefant ennå spiller, og at de som gikk grå var lei av å lese projekteringer skrevet av Kong Kranglefant.
Noen kriger folk ihjel, mens andre snakker folk ihjel.

Fakta er at DE SOM NÅ LEDER MyTH, ikke holder avtaler. Men dikterer sine Allierte isteden for og gå inn på kompromisser. Derfor gikk den voksne delen vekk fra TW.no. Og gikk heller til .net servere hvor det finnes spillere som spiller for gøy, og ikke for og lage ufred mellom Allierte.

Noen som fortsatt lurer på hvorfor det er vanskelig og verve spillere til .no.

Jo du har no en påståelig fyr som jeg siterer her da, som er problemet til .no.

Håper seieren smaker, dere hadde ALDRI KLART DET UTEN OSS!

Haha makan til vas. God tur til .net, fint om du ikke kommer tilbake.
Støtter det kenn skriver her, resten av SUP har vært en fryd å samarbeide med på denne verdenen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du har sikkert ikke fått det med deg, men V14 er min siste verden. Det er også fint at du nå stikker til .net, så slipper andre på .no og måtte ta i mot crap som du evnt måtte klare og lire ut av deg i fremtiden.

Så fint du bare bekrefter det jeg nettopp skrev om projektering. Om noen ikke kjenner ordets betydning, så har jeg vært så vennlig og funnet en link som beskriver hva det betyr.

http://www.sakkyndig.com/psykologi/persfor/ps_beskr/projeksjon.html.

Leserne får eventuelt avgjøre, hvem som er Kong Kranglefant. Personlig velger jeg ikke og kaste bort mer tid på og beskrive hvilken skuffelse jeg føler for den Allierte jeg valgte å støtte i tykt og tynt. Men for de som velger og gå lenger opp i tråden, så kan man se at det er 2 stammer som er grattulert, og ikke 1.
Gertpe har jeg desverre ingen innflytelse på, han er nok et par år eldre enn meg og tar sine egene avgjørelser bassert på sine egene overbevisninger.

SUP er i mine øyne, den Moralske vinneren av TW. V14.

Vi HOLDER VÅRE LØFTER.

PS: Jeg lovte Tom, at jeg ville slette, dersom det ble nok HINT om at det var nært forestående krig mellom de Allierte.

Fint du slutter da, så kanskje det blir rom for rekrutering på TW.no. Man må jo la andre barn få gleden av å spille også.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha makan til vas. God tur til .net, fint om du ikke kommer tilbake.
Støtter det kenn skriver her, resten av SUP har vært en fryd å samarbeide med på denne verdenen.

Og det var et felles valg. SUP, var min idee. Og jeg valgte at ALLE skulle ha Baronrettigheter, som støttet Alliansen.
Dere som har kommet på i siste sekund, og ikke fulgt med i historietimen. Det er merkelig at dere faktisk føler trang til og uttale dere. Men det er jo greit da. Alltid festlig og lese litt humor bassert på dårlig propaganda.
Og etter det jeg kan forstå, er det nok mest frykt for motstand som er årsaken til at dere øsnker jeg ikke kommer tilbake. Motstand er ikke noe dere ser på som hyggelig i spillet.
Så jeg takker for Kreditten!.

Så går jeg til Kjærligheten, når den er ettablert og jeg trenger en hobby. Hvem vet hvor Haren hopper. Kan jo godt tenkes jeg vil finnes på det mest Kårnye Nicket du kan tenke deg.
Og da får man se, hvem jeg vil støtte.

Kanskje det blir din Motstander neste gang. Kanskje til og med RUAB av alle ting.

Hvem vet. Litt spenning må man jo ha i hverdagen.

God Påske alle sammen, fiender og venner. Solen skinner i trønderlag!
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så fint du bare bekrefter det jeg nettopp skrev om projektering. Om noen ikke kjenner ordets betydning, så har jeg vært så vennlig og funnet en link som beskriver hva det betyr.

http://www.sakkyndig.com/psykologi/persfor/ps_beskr/projeksjon.html.

Oi så tøff du er, du vet jo mer om meg og min stamme enn hva jeg selv gjør. Si meg, i den perioden Rebell var alene på Last Game kontoen, du var vel ikke innom -T-H- og tok kurs i hvordan man skal lyve og klandre andre for å fremme seg selv å sin sak? Vi kan jo gå litt dypere inn på deg og din fortid siden vi alt er så godt i gang med psykopat temaet.. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal kvalifisere dette, men å si at du er en hyklersk, paranoid barnehageunge er vel det nærmeste jeg kommer.

Leserne får eventuelt avgjøre, hvem som er Kong Kranglefant. Personlig velger jeg ikke og kaste bort mer tid på og beskrive hvilken skuffelse jeg føler for den Allierte jeg valgte å støtte i tykt og tynt. Men for de som velger og gå lenger opp i tråden, så kan man se at det er 2 stammer som er grattulert, og ikke 1.
Gertpe har jeg desverre ingen innflytelse på, han er nok et par år eldre enn meg og tar sine egene avgjørelser bassert på sine egene overbevisninger.

SUP er i mine øyne, den Moralske vinneren av TW. V14.

Vi HOLDER VÅRE LØFTER.

Jeg liker hvordan du benytter "jeg" i enhver vending. At du selv er skuffet over at vi ikke ville innfri til alt du ba om, og sa "det går fint" for alle avtalene du har overkjørt, kunne jeg ikke brydd meg mindre om. MyTH har holdt hva som ble sagt, og avtalene som ble dannet.

PS: Jeg lovte Tom, at jeg ville slette, dersom det ble nok HINT om at det var nært forestående krig mellom de Allierte.

Fint du slutter da, så kanskje det blir rom for rekrutering på TW.no. Man må jo la andre barn få gleden av å spille også.

Du ser på deg selv som et barn altså?


Og det var et felles valg. SUP, var min idee. Og jeg valgte at ALLE skulle ha Baronrettigheter, som støttet Alliansen.
Dere som har kommet på i siste sekund, og ikke fulgt med i historietimen. Det er merkelig at dere faktisk føler trang til og uttale dere. Men det er jo greit da. Alltid festlig og lese litt humor bassert på dårlig propaganda.
Og etter det jeg kan forstå, er det nok mest frykt for motstand som er årsaken til at dere øsnker jeg ikke kommer tilbake. Motstand er ikke noe dere ser på som hyggelig i spillet.
Så jeg takker for Kreditten!.

Bare sånn det var nevnt, Phenix har vært i MyTH i en periode. Etter jul ble han tatt inn i ledelsen, noe som gjorde han mer aktiv innen de ulike feltene, som foreksempel off forum. Det er litt rart hvordan du ber folk bestemme selv hvem som er kranglefanten, men så snart noen skriver noe så sier du at de ikke har følgt med, og mener det er merkelig hvordan de kan uttale seg sånn..

Nei, du var, og vil aldri være en fryktet motstander. At du igjen påstår at vi ikke har hatt mye motstand er helt latterlig av deg. Jeg satt selv KV for flere frontkontoer når -T-H- /m kompani angrep som mest, og kan trygt si at mangelen på støtte var enorm, og det var på håret at flere fronter ikke raknet. Takket være meget høy aktivitet av kontoeierene selv og iherdig forsvaring/kvrullering, så ble mange, mange, mange byer reddet. Nå skal det også nevnes at de frontene SUP stacket opp var med på å hjelpe, selv om det gjerne kunne vært hakket flere tropper som ble pusha frem.


Så går jeg til Kjærligheten, når den er ettablert og jeg trenger en hobby. Hvem vet hvor Haren hopper. Kan jo godt tenkes jeg vil finnes på det mest Kårnye Nicket du kan tenke deg.
Og da får man se, hvem jeg vil støtte.

Kanskje det blir din Motstander neste gang. Kanskje til og med RUAB av alle ting.

Som jeg har nevnt noen ganger, så er V14 min siste verden. Du hadde muligheten her om du ønsket det, men den ble da altså ikke tatt. Var du redd? ;-)

Hvem vet. Litt spenning må man jo ha i hverdagen.

God Påske alle sammen, fiender og venner. Solen skinner i trønderlag!

Kos deg, og lykke til videre i livet. God påske.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Her er det jaggu mye tøv å lese. Folk omtaler barnslige kranglefanter i egne rekker som voksne, og klager på andre, når de heller burde tatt en sjekk på seg selv.

Det blir deilig å få denne verden ferdig, for det har vært en rar verden med mange forskjellige typer mennesker med ulik grad av selvinnsikt.

Selvsagt er det også mange hyggelige dannede mennesker som det har vært en glede å spille sammen med, og flere av spillerne i SUP har det vært en glede å spille med :)

-Vegard/Kyca
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147


Unnskyld meg, men er ikke du en voksen person? Noen diskuterer med deg, og du poster en artikkel som omhandler kjennetegn på en psykopat?
Plutselig traff den forrige posten min deg veldig midt i blinken. Det er mye som kan sies om at DU sammenligner andre her med en alvorlig diagnose, men det holder jeg meg for god til å spinne videre på. Vil heller oppfordre deg til å skaffe deg den mengden folkeskikk du burde inneha.

Makan...
 
Topp