Faktabørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg tror at konklusjonen er at vi lar teite kommentarer om at fienden adler gråbyer ligge, for alle dere som diskuterer om dette emnet nå, har tatt deres bit av kaka også ;)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ved å skryte av gråbyadlingen? Jeg ville blitt fornærmet :p.

Hva er det du sier?
Jeg fremhevner på ingen måte at det er imponerende å adle grå byer, men at det derimot er imponerende å ha en fremgang som tilsier nesten 600k på en uke!

Jeg har ikke noe problem med å erkjenne at Mount and Blade har adlet barbarer som det renner! For all del ikke misforstå meg. Jeg skryter av innsatsen han har lagt ned i det i form av raning,organisering og den generelle aktiviteten han har brukt på å utgjøre en sånn ekstrem fremgang.

Ved denne anledning kan jeg også nevne at du har hatt en fremgang på 526k de siste dagene. Noe som er oppe på topp 5 listen jeg har observert i det siste! Good Joob :) (clapping)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg er ikke fornøyd med veksten min, selv om 150k+ av det er basert på deres byer. Jeg er FULL OK?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ORH forsvarer egne gråbyadlinger og kritiserer andre for det samme.

Nå er det vel sånn at dere egentlig begynte å beskylde oss for å adle grått? Og involverte svarte tilbake med samme mynt?

Nå er det jo allerede masse trash talking av ORH på forum, utenat vi bryr oss noe særlig. Men med en gang noen svarer så tar dere det veldig negativt. Tviler på at dere hadde vært like rolige om det hadde vært konstant trash talk den andre veien..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at ORH forsvarer egne gråbyadlinger og kritiserer andre for det samme.

Det er vel ganske feil å si Heine.. det har vært slenging om gråbyadling begge veier.. så å beskylde kun 1 stamme er veldig feil :) om du ser tilbake på tidligere innlegg så ser du det sikkert.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er vel ganske feil å si Heine.. det har vært slenging om gråbyadling begge veier.. så å beskylde kun 1 stamme er veldig feil :) om du ser tilbake på tidligere innlegg så ser du det sikkert.

Jeg tror, uten at jeg skal si noe sikkert, at kommentaren hans var basert på tidligere innlegg mtp måten han formulerte seg på. Er forsåvidt enig, ihvertfall ang Mount and blade, som adlet gråbyer etter han ikke kom i gjennom hos fienden. Svakt :).

fakta er at Hakkespetten kom veldig lett gjennom..

Fakta er at Hakkespetten ikke bryr seg så mye om det, da akkurat det argumentet har blitt benyttet før. Litt morsomt og se at du omtaler dine egne medlemmer som lette bytter. Det liker vi!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så klart var det et lett bytte når kontoen var innaktiv?

[28.11.2013 18:53:04] Christian: nope
[28.11.2013 18:53:14] Christian: Er ikke på kontoen lenger btw :p
[28.11.2013 18:53:28] Kenneth h: Joda, du er da det.
[28.11.2013 18:53:35] Christian: Satte på KV når jeg så alle innkommende
[28.11.2013 18:53:45] Kenneth h: Er ikke så mange.

Det var mange timer før togene mine traff. Så nei, kontoen var ikke inaktiv. Håper resten av medlemmene deres følger Lamb og Preference sitt gode eksempel når de får inks.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
åå? så sykt rart at kontoen har vært gul en god stund nå da:) sorry Kenneth men jeg følger med på hvem som er aktive eller ei :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Preference var pålogget når han fikk inn angrep og han kunne vel gjort noe med dem? Det har egentlig ikke så mye å si om han hadde gul prikk før det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Preference var pålogget når han fikk inn angrep og han kunne vel gjort noe med dem? Det har egentlig ikke så mye å si om han hadde gul prikk før det.

akkurat :p jeg hadde jo rett da? skjønner ikke at dere diskuterer det da:p det jeg skrev var at Hakkespetten fikk det lett.. ikke på hvilke måter;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
akkurat :p jeg hadde jo rett da? skjønner ikke at dere diskuterer det da:p det jeg skrev var at Hakkespetten fikk det lett.. ikke på hvilke måter;)

Preference var selv pålogget når angrepene kom, han skrev da både til meg på skype og forumet deres (nevner det her sånn in case om du ikke har fått det med deg) at han ikke gadd og gjøre motstand. Det ble også skrevet at han hadde funnet en KV fra stammen ORH. Akkurat hvem dette er/var tror jeg var nevnt i forumposten også, om jeg ikke tar helt feil.

Så, en aktiv ORH spiller stikker av med halen mellom beina og stammen tar KV. Samme resultat som på Melis, udugelighet over hele linja. Total failure. Kommer ikke fra det at dere ikke funker som en stamme, dg44. Selv uten troppeforflyttelse på frontkontoene deres, så fikk jeg over 220k enheter drept den dagen. Latskap er ikke en unnskyldning.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg har ikke sett en kv på Pref hvertfall ;) han er gul.. og han gikk offline den 28 nov for siste gang. Pref skulle egentlig slutte for over 2 uker siden.. men Chris ba han fortsette en liten stund til.. men at han stakk i det han fikk incs er nok fordi han ikke gidda og rett og slett var redd.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hvordan går det her da?

Fakta er vell at jeg savner litt de evige kranglene her inne :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, din stolthet er blitt totalt ruinert og lagt i grus(eller, det er vel bare et kort tidsspørsmål iallefall).

Ellers da, hva har du gjort i det siste? :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Da er du enten blind, eller så lyver du. Jeg ba Christian skrive meg en short summary på skype, da jeg ønsket at han skulle renvaske seg fra det oppgulpet du kaster opp i hans retning med at det bare er hans feil, og ikke stammen din som er en total flopp. Så si meg, om han var gul, hvordan har det seg at han var på når angrepene ble sendt?

Her er quoten fra skype. Tar gjerne print screen om også, men ser ikke nødvendigheten da jeg ikke liker å lyve.

[22:58:45] Christian: Vel jeg var ikke gul, logget inn minst en gang om dagen, selv om jeg ikke foretok meg noe. Satte opp bongosteen som KV, han sa han kunne ta det. Tror han gjorde noe, sendte ut nukes og sånt. Måtte på jobb og appen ringte hele tiden for å fortelle meg om inc, måtte logge inn for å skru av varslinger. Satte opp bongosteen igjen, etter under 2 minutter, men han har ikke logget inn siden.

Det stemmer forøvrig at han spilte videre bare på grunn av Chris. Er Chris i stammen deres, eller er det så dårlig stemning der at medlemmene må hente inn "motivasjon utenifra"?

Fakta at ORH suger mer enn hva -T-H- gjorde.
 
Topp