Faktabørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Da er du enten blind, eller så lyver du. Jeg ba Christian skrive meg en short summary på skype, da jeg ønsket at han skulle renvaske seg fra det oppgulpet du kaster opp i hans retning med at det bare er hans feil, og ikke stammen din som er en total flopp. Så si meg, om han var gul, hvordan har det seg at han var på når angrepene ble sendt?

akkurat. han satte opp kv, gikk inn og satt opp bongo igjen å forsvant ut. Bongo hadde da varslet om at han takker for seg.. så ja det er hans skyld at han ikke fulgte med på forum.. men ser ikke helt at du er i en posisjon til å si noe som helst av det som foregår på forumet til ORH. Så om du blånekter på at det ikke var hans skyld for at han ikke gadd å lese forumet, så er det noe veldig galt med tankegangen din :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja, din stolthet er blitt totalt ruinert og lagt i grus(eller, det er vel bare et kort tidsspørsmål iallefall).

Ellers da, hva har du gjort i det siste? :)

Ja så inne på twstats at det gikk litt nedover, og leser Henrik slutter :( håper en god spiller overtar kontoen alikevell, om det bare står igjen noen få byer så vil det alikevell være en konto som har gode muligheter for å bygge seg raskt opp igjen med x antall adelsmenn plasser ledige.

Vell selv har jeg gjennomgått et lite helvete sett i skolesammenheng, men ferdig med alle oppgaver nå og kun 2 eksamener igjen før jul, så vurderer litt om jeg skal komme en liten tur tilbake eller vente til hele skolen er ferdig til sommeren før jeg entrer arenaen igjen.
 

DeletedUser

Guest
akkurat. han satte opp kv, gikk inn og satt opp bongo igjen å forsvant ut. Bongo hadde da varslet om at han takker for seg.. så ja det er hans skyld at han ikke fulgte med på forum.. men ser ikke helt at du er i en posisjon til å si noe som helst av det som foregår på forumet til ORH. Så om du blånekter på at det ikke var hans skyld for at han ikke gadd å lese forumet, så er det noe veldig galt med tankegangen din :)

Okey... kanskje bongo sitt ansvar å overføre KV når han slutter?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
akkurat. han satte opp kv, gikk inn og satt opp bongo igjen å forsvant ut. Bongo hadde da varslet om at han takker for seg.. så ja det er hans skyld at han ikke fulgte med på forum.. men ser ikke helt at du er i en posisjon til å si noe som helst av det som foregår på forumet til ORH. Så om du blånekter på at det ikke var hans skyld for at han ikke gadd å lese forumet, så er det noe veldig galt med tankegangen din :)

Ikke nødvendig med uthevet tekst. Bongo godtok kontovakt, noe han selv har bekreftet, og han satte faktisk opp deg. Nå vil jeg ikke være noen partypooper her, men akkurat det er vel årsak nok til at vedkommende tapte ALLE frontbyene sine til fienden. Du forsvare liksom *fnis*. Jo, jeg er i en posisjon til å si masse rart, da jeg kan se forumet deres fra opptil flere vinkler :cool:. Jeg må bare nevne det igjen, jeg elsker hvordan du indirekte rakker ned på egne medlemmer. Det må da være en skikkelig egoboost for deg. Motivation gained, members lost.

han godtok aldri etter du avslutta første gang :p

Smily'en din på enden gjør alt så mye mer troverdig.

Jeg satt opp fyllesamen før jeg slutta.

Tar en quote av Bongo på den der.

Du minner meg litt om Sondrekul, dg44. Ut fra resultatene dine, så kan man jo lure på om du også har samme effekt som han på en stamme. Destruerendes, løgner, udugelig, stor i kjeften og lat.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg satt opp fyllesamen før jeg slutta.

Dette her er veldig rart da jeg ALDRI har fått noen forespørsel om kv eller mail om at noen setter meg opp, det eneste jeg har kv forespørsel fra var en annen i stammen som jeg skulle ta kv sjekk på.. samt at jeg sitter Kv på keiko. Så hvor du har det fra at du satt opp meg skjønner jeg virkelig lite av:)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fakta er at tarahumaraen bruker skype for å sjekke om jeg er online :eek: jeg tar byene tilbake, Tusen takk ;)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Dette her er veldig rart da jeg ALDRI har fått noen forespørsel om kv eller mail om at noen setter meg opp, det eneste jeg har kv forespørsel fra var en annen i stammen som jeg skulle ta kv sjekk på.. samt at jeg sitter Kv på keiko. Så hvor du har det fra at du satt opp meg skjønner jeg virkelig lite av:)


Da har du ikke evner til å sjekke rapportene dine. Hvor det tydelig står "Preference Har satt deg opp som kontovakt".
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
skal jeg ta screenshot av kvlista mi da? Da har du vært svært sløv om du mener du satt opp meg som kv.. for det gjorde du IKKE

edit: jeg har gått gjennom alle rapportene mine fra 28-1 des og jeg fant ingenting om kv forespørsel fra Pref.. i såfall er noe rimelig galt..
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg satt deg opp, og det var jeg 100% sikker på pga jeg skulle sette kontoen på slett. men om du vil diskutere så ta det på private.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
ja :p men vi fant ut av problemet:) han satte mest trolig opp killer4 i stedet for :eek: men ingen tok kv så da fikk Kenneth lett vei å gå inn i clusteret :(

Som jeg har påpekt tidligere, amatørmessig, dårlig og svakt av stammen ORH. Igjen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
at Christian ga opp er jo ikke STAMMEN ORH sin skyld, når skal du få det inn i hodet :eek:?
 

DeletedUser

Guest
at Christian ga opp er jo ikke STAMMEN ORH sin skyld, når skal du få det inn i hodet :eek:?

Det er ikke snakk om at Christian ga opp. Det er snakk om å sette opp feil kv, og at den når den er satt opp ikke blir tatt i det hele tatt (sånn jeg har forstått det).
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
at Christian ga opp er jo ikke STAMMEN ORH sin skyld, når skal du få det inn i hodet :eek:?

Han var et fullverdig ORH medlem som var lojal til den siste slutt. Litt rart hvor lite dere i ORH motiverer frontmedlemmene deres egentlig, ikke rart de faller som fluer hele gjengen.. Christian har gitt uttrykk for tidligere at han ønsket å slutte, og når han såg de 150 angrepene som kom inn (over 24t før trefftid) så ba han dere ordne opp/internadle den etterhvert. At dere ikke klarte og håndtere saken er jo deres problem, for vi i MyTH ble mange byer rikere, og en front forsterket.

så tror jeg ikke at han ga opp tilfeldig, etter han fikk incs ^^

Igjen - han ga dere muligheten til å ta hånd om kontoen mange timer før angrepene inntraff. Dette ble ikke gjort noe med, og her ser du resultatet. En konto totalknust.

Det er ikke snakk om at Christian ga opp. Det er snakk om å sette opp feil kv,

Ja, ikke godt og si hvor dg44 er nå om dagen. Han er jo den største kontohopperen på V14. Jeg lurer på hvilken konto han skal rasere neste gang.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hvilken konto har JEG rasert, Kenneth? noen hjemme :p ? Jeg hadde ingenting med kv`en å gjøre så det får du ta med noen andre om du vil ta om det til diskusjon..

Han sa han ville slutta tidligere ja.. men å vente helt til incs renner inn er vel å drøye litt i det lengste laget MENER JEG.
 
Topp