Faktabørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Han sa han ville slutta tidligere ja.. men å vente helt til incs renner inn er vel å drøye litt i det lengste laget MENER JEG.

Passivitet lønner sge aldri, og her fikk dere i ORH en liten "face-slap" for deres passivitet ved å ikke ta problemet når det første meldte seg. Jeg kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å forstå.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, er ganske passiv jeg, og jeg har det bra. Fakta er vel mer åssen stammen er sammensatt og relasjonene mellom stammemedlemmene. Fakta er at jeg sjeldent skryter, meeeen sånt ville aldrig forekomme i SUP, vi stoler 100% på hverandre. De fleste av oss kjender hverandre både irl og ig gjennom lengere tid. Dette skaper en stamme som vil bestå. Og da ka toppreserne bongo, legenden, lemmy og andre gå å legge seg.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Dersom han tidligere har gitt beskjed om at han ønsker å slutte, kan det være smart å ikke vente til han faktisk gjør det, men høre med han om byene evt. bør interadles o.l så fort som mulig?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Passivitet lønner sge aldri, og her fikk dere i ORH en liten "face-slap" for deres passivitet ved å ikke ta problemet når det første meldte seg. Jeg kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å forstå.

sant nok, men når jeg kommenterer og sier jeg aldri har mottatt noen kv forespørsel, så skal enkelte ha det til at det kun var min feil? (skjønner jeg lite av) Selv om jeg er Hertug så kan ikke jeg beskyldes for at Henrik tok feil over hvem han satt opp som kv, noe han senere fant ut når vi snakket sammen på skype... Det var jo også Lambnut, der Olvedn plutselig bare tar seg til rette da jeg hadde funnet 2 personer, så finner han ut at han ikke gidder noe likevel.

men venter enda på et svar fra Kenneth.. hvilke kontoer har jeg ødelagt? i såfall vil jeg ha en god begrunnelse.. eller er det bare lite gjennomtenkte ord? akkurat som, personangrepene du ga meg i ryktekommentaren, synes virkelig du burde velge ordene dine bedre.

Det handler heller ikke om å motivere Christian, da han egentlig ville slutte FØR mergen. Han ga heller ikke meg en sjangse til å finne en ny eier. Så du vet egentlig ikke så mye som du vil ha det til Kenneth. uansett hvor mye du snakker med Christian..
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
+

Tror sondrekul har en ledelse der enda...

jeg har da aldri rasert noen,spilte på white death så og si hele tida, og komme med at jeg rasere kontoer er da bare bullshit!
jeg ga meg fordi jeg ikke hadde tid på v14 og ville ikke gi bort kontoen,og du påstår at jeg raserte white death da?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
sant nok, men når jeg kommenterer og sier jeg aldri har mottatt noen kv forespørsel, så skal enkelte ha det til at det kun var min feil? (skjønner jeg lite av) Selv om jeg er Hertug så kan ikke jeg beskyldes for at Henrik tok feil over hvem han satt opp som kv, noe han senere fant ut når vi snakket sammen på skype... Det var jo også Lambnut, der Olvedn plutselig bare tar seg til rette da jeg hadde funnet 2 personer, så finner han ut at han ikke gidder noe likevel.

Det ble påpekt at du var den som fikk kontovakt av et eget medlem. Om du motbeviser det, som du nå har gjort, så er jo den saken grei og ute av verden. Kommer fremdeles ikke fra det faktumet kontoen er tapt på grunn av store feil som ble gjort på deres side. Kontoen er nå en tapt sak. Olvedn sa til meg på Skype at han spilte dual med Simen på Fyllesamen, og satt aktiv KV på Lambnut da Lambnut ikke orket mer (?). Hvorfor det ikke ble deffet opp der når vi hadde en aksjon rettet mot han har nok sikkert Olvedn bedre svar på enn oss.. Kan tipse han om dette innlegget, så får vi se hva han sier.

men venter enda på et svar fra Kenneth.. hvilke kontoer har jeg ødelagt? i såfall vil jeg ha en god begrunnelse.. eller er det bare lite gjennomtenkte ord? akkurat som, personangrepene du ga meg i ryktekommentaren, synes virkelig du burde velge ordene dine bedre.

Kanskje du skal forholde deg til en konto fremover, og ikke hoppe rundt. De du har vært på tidligere har forsvunnet/er på vei til å forsvinne.. Mye bedre om man tar kontovakt mens man er på let etter nye eiere.. Det viktigste i end-game er at man klarer og beholde både folk og kontoer. Jeg synes fremdeles at du er både hyklerisk, dum og blind, bare sånn at det er nevnt (nerd).

Det handler heller ikke om å motivere Christian, da han egentlig ville slutte FØR mergen. Han ga heller ikke meg en sjangse til å finne en ny eier. Så du vet egentlig ikke så mye som du vil ha det til Kenneth. uansett hvor mye du snakker med Christian..

Christian vil vel, som mange andre, beholde kontoen sin. Det resulterer i at internadling eller aktiv KV i den perioden han er "lei" står igjen som de eneste alternativene. Det er også fint at du påpeker at dere var klar over saken før mergen. Da kan man stille spørsmålet - hvorfor ble det ikke gjort noe med dette før det var for sent? I likhet med KV-problematikken, så ligger skylden på kommunikasjon, at man ikke tar initiativ og latskap.

Til Sondre, så har vi sett hva du gjør med kontoer/stammer når du ikke får viljen din. Jeg har heldigvis ikke spilt på lag med deg enda (bortsett fra V1, der jeg ba samtlige holde deg unna.. Vi ser jo nå hvor "glade" de fra WIC er i deg nå). Jeg nøyer meg med å se effekten du har på stammene du er medlem av.. Den er destruerendes. Hadde du bare vokst fra de dumme 8-år faktene dine så hadde det kanskje blitt en god spiller av deg også. Olvedn er et godt eksempel på en spiller som vokser fra sånne fakter(selv om han ikke er heeeeeeeeelt fri de enda). Kanskje du skal lære litt av han, det skader nok ikke det.

Fakta at ting går rolig for seg på V14 om dagene. Lurer på om folk er opptatt med V17? :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Til Sondre, så har vi sett hva du gjør med kontoer/stammer når du ikke får viljen din. Jeg har heldigvis ikke spilt på lag med deg enda (bortsett fra V1, der jeg ba samtlige holde deg unna.. Vi ser jo nå hvor "glade" de fra WIC er i deg nå). Jeg nøyer meg med å se effekten du har på stammene du er medlem av.. Den er destruerendes. Hadde du bare vokst fra de dumme 8-år faktene dine så hadde det kanskje blitt en god spiller av deg også. Olvedn er et godt eksempel på en spiller som vokser fra sånne fakter(selv om han ikke er heeeeeeeeelt fri de enda). Kanskje du skal lære litt av han, det skader nok ikke det.













Fakta at ting går rolig for seg på V14 om dagene. Lurer på om folk er opptatt med V17? :)

du får si va du vil kenneth :D
men jeg har sett deg på slagmarken på v10 og de var ikke noe og skryte av :)

men du sier jeg ikke kan noe:

shining wolf bygde jeg fra 26p

lykke ble jeg adla fra 11mill til 900k og tok meg opp igjen til 11mill

også rattus da
dominator også ilag med r3born

hmm noe andre?

igglybuff helt greit

camorra da?
kom inn på 50k :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
du får si va du vil kenneth :D
men jeg har sett deg på slagmarken på v10 og de var ikke noe og skryte av :)

men du sier jeg ikke kan noe:

shining wolf bygde jeg fra 26p

lykke ble jeg adla fra 11mill til 900k og tok meg opp igjen til 11mill

også rattus da
dominator også ilag med r3born

hmm noe andre?

igglybuff helt greit

camorra da?
kom inn på 50k :)

Du hadde vel ikke dual?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
at du Sondre kom inn på Camorra når kontoen hadde 50k kan jeg avkrefte her og nå... du hoppet fra konto til konto på v7, jo hvordan vet jeg det? jo det har seg slik at du var i samme stamme som meg.. du var også på Rock My Body, men du forsvinner jo så fort fra kontoer at man begynte å etterlyse deg på v7 :p


@Kenn93x - Så bare for å avslutte dette så har du ingen bevis på at jeg har ødelagt en konto.. så da bør du helst la være å komme med slikt^^
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
jeg har da aldri rasert noen,spilte på white death så og si hele tida, og komme med at jeg rasere kontoer er da bare bullshit!
Du gjorde det relativt vanskelig å forsvare Melisandre da du var KV og skulle forsvare mot incs. Slumpi eller Clayzer beskrev det som at det lignet på sabotasje. Vil også si at du raserer en konto dersom du ikke gidder å gi den bort, noe som vil være til stammens beste.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at når vikaren sier "dere kan velge mellom å øve til prøven her eller hjemme" er valget enkelt.

(Prøven skulle egentlig ha vært i dag, men ble utsatt til fredag pga. syk lærer)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Du gjorde det relativt vanskelig å forsvare Melisandre da du var KV og skulle forsvare mot incs. Slumpi eller Clayzer beskrev det som at det lignet på sabotasje. Vil også si at du raserer en konto dersom du ikke gidder å gi den bort, noe som vil være til stammens beste.

nja,eneste forskjellen var jo at kontoen var sånt når jeg tok over :)
vil du ha bekreftelse på de ;D??
også v7, kan jeg bekrefte at jeg kom inn ettersom chris/camorra tok meg inn på 50k,etter de tok jeg over a340-400 ,var aldri inne på rmb
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
nja,eneste forskjellen var jo at kontoen var sånt når jeg tok over :)
vil du ha bekreftelse på de ;D??
også v7, kan jeg bekrefte at jeg kom inn ettersom chris/camorra tok meg inn på 50k,etter de tok jeg over a340-400 ,var aldri inne på rmb

Nice, jeg og skal begynne å ha kontoer jeg ikke har spilt på i signaturen :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
nja,eneste forskjellen var jo at kontoen var sånt når jeg tok over :)
vil du ha bekreftelse på de ;D??
også v7, kan jeg bekrefte at jeg kom inn ettersom chris/camorra tok meg inn på 50k,etter de tok jeg over a340-400 ,var aldri inne på rmb

ahhaahahah... Jeg vet du var på Rock My Body. i tillegg avslører du dette selv i signaturen...


Spilt på: GeirS78/Lykkebitteliten/Tony Stark/Krewella/Michele Zagaria/Rattus Norvegicus/Eric Delko/Camorra/A340/Miley Cyrus/Maskin/Yuma/Mr.yoda/Dominator/Smack-That/Kunta/Solono/Rock My Body
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Til deg Sondre:

v10, min første verden. Jeg var 11, tenk deg hva 3 år med TW og store forandringer (pubertet :cry:) gjør med en, siden da har jeg lært mye. Jeg har skjerpet meg på flere måter, jeg har blitt gode venner med mange spillere og ses faktisk på som en lojal spiller. Jeg er stolt over det jeg har klart, og slutter jeg nå. Vil jeg fortsatt se tilbake til TW og si: Jeg var ikke den beste, men jeg jobbet hardt for det jeg klarte.

Angående Lambnut:
Lamb kontoer har ikke jeg lenger, så ikke vits etter at Bongo sletta og mergen. Gnisten forsvant med Simen og det var egentlig ren dummskap av meg å starte opp v14 igjen, uansett om jeg hadde valgt MyTh eller ORH hadde jeg ikke orket verdenen. ORH er ikke en konstruert nok stamme til å klare denne verdenen, skal ta en quote fra Simen:
Simen/Kvæna skrev:
Jeg så fort at håpet for -T-H- forsvant når Benja og WD slutta
Og elias(legenden) du er en fantastisk god leder som skriver smart og er en god person, dessverre så klarer ikke du alene kjøre vett inn i mange av spillerne.

Til Preference argumentet:
Christian sa tidlig i RoEm (rundt 1-2 uker før mergen) at han ville slutte, at han ikke så vitsen siden han var for liten i forhold til fiendene. Herifra ble det ikke gjort noe, jeg og Simen hadde planer om å adle han etter aksjonen mot Tarahumaraen. Men siden vi begge slutta etter dette pga vgs for Simen så gikk dette dårlig. OG utifra her tok ikke folk i ORH ansvaret til å adle ned preference. Men dette er ikke alt deres skyld, Christian burde gitt beskjed til de rundt han at han var lei, og utifra det få segselv innadlet eller fikse kv.

Og til sist, om grunnen jeg gikk på lamb.
Grunnen var Simen, han overtalte meg til å fortsette og prøve gjøre en skikkelig innsats. Da jeg kom inn, fiksa jeg nuking og sendte litt tog. Men siden jeg da holdt på med v1 adling på spreng var dette møkk kjedelig siden det var som å adle farga gråbyer (Andham) på 2 verdener samtidig. Og det er ikke artig. Og dg44, hvorfor fikk du meg ikke i kontakt med disse 2 fantasivennene dine som skulle ta over kontoen? jeg ville frivillig gitt fra meg kontoen til dem da. Samt fiks spionproblemet, det var hovedgrunnen til at jeg ga opp.

Det var det jeg hadde å si, og dg44, slutt å argumentere mot Kenneth. Kenneth er en smartere spiller en deg og vet mer en du. I tilleg så vet han mer om tilfellet i ORH en du, som baron gjør! Dette blir bare feil.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
I tilleg så vet han mer om tilfellet i ORH en du, som baron gjør! Dette blir bare feil.

er 1 ting som er feil i den settningen der.. Jeg er faktisk Hertug. Så om Kenneth vet mer om en stamme jeg og luapix startet å legge intiativet i, tror jeg ikke.. derimot at han snakket mer med Christian enn meg kan så være.. men beskjedene har vært uklare. Kenneth er smart når han vil.. men han kommer med mye bull også, ikke så veldig ulikt meg selv ^^ deriblant den kommentaren hans om at jeg ødelegger alle kontoene jeg spiller på.. så kommer han med ingen navn eller noe.. men bare beveger seg videre.

Jeg varslet Simen ang de 2 lenge før du var et tema.

Edit: Tok visst feil ang å ha prata med deg om det :eek: husket visst feil.
 
Sist redigert:
Topp