Faktabørs

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
For det første så veit jeg ikke noe om denne saken så orker ikke blande meg inne noe jeg ikke veit noe om. Det er alltid noe som blir utelatt fra begge sider, men hva som er grunn og alt det der gidder jeg ikke spekulere i.

Og for det andre så lager jeg ett inntrykk av dem jeg spiller med og mot etter mine egne erfaringer og ikke hva alle andre sier eller mener.
Skulle jeg ha hørt på hva andre sier om en del av de som spiller her på TW, så er det mange her man ikke kunne/ville spille med, pågrunn av at det er så mange her som bruker tia på og snakke dritt eller rakke ned på andre.

Mer om denne saken kommer jeg ikke til og si, og du kan mene hva du vil om det, jeg prøver bare og spille ett spill og hade hyggelig og bli kjent med nye spiller her inne :)

Haha...Fakta er, at du her får/fikk en liten smak av tidligere tiders form for forum. Husker du, det var snakk om forskellene på nutidens form for forum, og før...dette er en av forskellene.
 

DeletedUser

Guest
Ezio-Auditore (Hmm, hvor mange er dere på den kontoen? Auditore...); "Jeg liker denne karen, og vil derfor lukke øynene for eventuelle negative sider ved han, og nekter å akseptere at han faktisk er splitter pine sprø."

Bra innstilling. Ditt liv, ditt valg.
 

DeletedUser

Guest
Haha...Fakta er, at du her får/fikk en liten smak av tidligere tiders form for forum. Husker du, det var snakk om forskellene på nutidens form for forum, og før...dette er en av forskellene.

Innlegg på mer enn en paragraf, og med av og til sammenhengende og lesbart innhold? :mehe:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er kun jeg på denne kontoen :) og ja, det er heldigvis mitt valg hvordan jeg vil leve livet mitt :)

Og alle har gjort noe i løpet av livet sitt som ikke er helt bra eller som de angrer på, men jeg dømmer ikke en person utifra tidligere handlinger. Dømmer heller utifra hvordan JEG opplever den personen. Om andre ikke liker den personen eller har noe i mot den, har ikke jeg noen ting med.

Så håper vi kan la det ligge og fortsett og hygge oss her på TW :)
 

DeletedUser

Guest
@Ezio-Auditore: Det er en strålende måte å unngå etiske problemstillinger på. Jeg burde visst om den når jeg hadde ex.phil., da hadde det gått mye bedre!

@Gertpe: Haha, takk :razz:
 

DeletedUser

Guest
Mtp alvorlighetsgraden på ting som er gjort av vedkommende, så synes jeg det er på sin plass at slike advarsler kommer.

Om du velger å overse dem, Ezio, så gjør så. Men synes du ikke andre burde få gjøre opp sin egen mening om hvordan dem vil håndtere denne informasjonen? Ikke bare ta det for god fisk at alle vil reagere som deg? Er ikke det litt trangsynt?

Fakta er uansett at det er gøy å FUI, Farm Under the Influence.
 

DeletedUser

Guest
Vel har jeg sagt noe om at dere ikke skal få lov til og informere om hva dere vil? Nei. Har jeg sagt at andre ikke skal få lov til og oppfatte sin egen mening? Nei.

Eneste jeg har sagt er hva jeg synes, og det må jeg få lov til og si uten at dette skal gjelde for alle sammen. Uansett så er dette en sak jeg ikke har så mye med og gjøre, så får heller være opp til dem det gjelder og styre med den.


Peace :)
 

DeletedUser

Guest
Mulig jeg ikke har tolket ting riktig, eller lest alt riktig, så jeg forbeholder meg eventuelle lesefeil :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta at -T-H- prøver å få med seg spillere fra enda flere stammer. Dere er søte da -T-H-, det skal dere ha!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ilolkoko kan oppdatere sin signatur:

V13: Stephen Hawking - JFF

V14: Tony Stark - -T-H-
 

cod-waw

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta er at endel spillere begynner og få akademi nå.

Det betyr at det er på tide og skaffe seg allianser samt at krigene kan starte ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Var det et spørgsmål? Men ka da likevel gi det et svar: Ingen grunn for å starte en krig nu, når vi alle ka være venner, og ta en pils sammen mens vi snakker pent om hverandre!

Hva anser dere som den mest fornuftige allianse, akkurat nu?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det mest fornuftige må vel være hva MyTH har foretatt seg innen diplomati. Absolutt ingenting (nerd).
 
Sist redigert:

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Fakta er at jeg har fått sparken fra jobben og har nå mye mer tid til tw :party::awesome:
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Var det et spørgsmål? Men ka da likevel gi det et svar: Ingen grunn for å starte en krig nu, når vi alle ka være venner, og ta en pils sammen mens vi snakker pent om hverandre!

Hva anser dere som den mest fornuftige allianse, akkurat nu?
Fakta er at dette er faktabørsen :p
 
Topp