Faktabørs

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
500k e jo ikke å lite :O E trossalt d første farmerunde på morranskvisten innhente.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det høres ut som en bom for meg?

Vel, glemte å skrive at det kom et fake nuke 2 sekunder før toget også, i rams/katter-hastighet. Antar at dette ble sendt, så gikk spilleren manuelt inn på kartet og angrep på nytt med hele nuket - noe som også stemmer bra mht. tidsforskjellen.
 

feiki

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
"FAKTA er at vi på mrnoob gir oss, da vi er tomme for tropper, og forventer å kunne flyte gjennom spillet uten noe som helst troppetap."

Men seriøst, dere i -T-H- som klager på lederen deres. Dette burde dere visst, i alle fall dere som har spilt på .no før, og leser litt på forumet.

Fakta er at mrnoob ikke gir seg og at du er en dritt, takk for meg :) (Det var Thomas som skreiv det at vi slutta)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at for hvert innlegg du har hatt i det siste, setter du degselv i et dårligere og dårligere lys, mrnoob.

Fakta er også at i samme slengen, lever du opp til navnet ditt.
 

feiki

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at for hvert innlegg du har hatt i det siste, setter du degselv i et dårligere og dårligere lys, mrnoob.

Fakta er også at i samme slengen, lever du opp til navnet ditt.

Fakta er at vi ikke slutter, noen som brukte opp PP vår og snakker dritt om oss. Fakta er at du ikke har peiling på hva du snakker om.
 

DeletedUser

Guest
Gjerne vær mer spesifikk på hva jeg skriver som jeg ikke har peiling på. Slike generelle påstander som det der, blir for dumt, selv for en feiging som lager en ny kontoprofil for å spre møkk.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er at mrnoob ikke gir seg og at du er en dritt, takk for meg :) (Det var Thomas som skreiv det at vi slutta)

Dritt kan du værra sjæl ;)

Men beklager for å tro at forumskontoen til ingamekontoen skreiv på vegne av kontoen... Sånn går det med tusen dualer. Noen trenger det for å kunne ha sjangs til å henge med, men finnes virkelig baksider av det og.. :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dritt kan du værra sjæl ;)

Men beklager for å tro at forumskontoen til ingamekontoen skreiv på vegne av kontoen... Sånn går det med tusen dualer. Noen trenger det for å kunne ha sjangs til å henge med, men finnes virkelig baksider av det og.. :)

Fakta er at villarreal har spilt altformye TW. Noe som er negativt for alle han spiller mot ;)
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Fakta er at Vegard (polarbear) kom med "En liten regelpåminnelse" på forum i dag!
Kanskje på tide å ta det innover seg (nod)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ironi er et morsomt og anvendelig virkemiddel på PnP-forum.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er desværre, at det finnes mange unge spillere her, som burde lære seg seg litt etik, oppførsel og variasjon i språket. Greit, noen av de "gamle" spillere er ikke bedre. Men i det minste gjør de det, med litt mer finesser, så det blir mer spiseligt.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er desværre, at det finnes mange unge spillere her, som burde lære seg seg litt etik, oppførsel og variasjon i språket.
Altså, jeg synes du tar alle under en kam her gertpe. Greit nok at det finnes noen unge spillere her som burde lære seg etikk, oppførsel og variasjon i språket, men dette gjelder ikke alle, synes jeg.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at jeg følger med bak skjermen!

[spoil]
954817_10200916900981468_2105018831_n.jpg
[/spoil]
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Altså, jeg synes du tar alle under en kam her gertpe. Greit nok at det finnes noen unge spillere her som burde lære seg etikk, oppførsel og variasjon i språket, men dette gjelder ikke alle, synes jeg.

Vil ikke korrigerer deg, men lese litt. Jeg skrev "mange" og ikke alle.
 
Topp