Faktabørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Først har jeg en ting å si: "Sorry im allergic to bullshit" Om du tror du vet mer enn meg om hva som skjedde på kontoene jeg spillte på tar du skammelig feil.. jeg fikk tilbudet om å joine bongo fordi Henrik var alene, så jeg ville jo selvsagt det, var heller ikke noe skryte skryte av at jeg var på rank 1 kontoen, for den kontoen holdt jeg skjult at jeg spillte på en stund, så når bongo lå på 3 plass, og før ORH ble dannet gikk jeg over på Fyllesamen og fortsatte med tankene om en merg. Det var fordi det var en viktig konto og den manglet en eier.. nå til dags er det vanskelig å finne nye eiere. samt når det gjelder v1 vet du ikke en damn shit om hva som skjedde hva jeg gjorde og hvordan jeg gjorde det. så å komme opp med slike historier kan du bare gå til *SENSURERTPGAKIDSIKKEHARGODTNOKORDVOKABULAR.

Angående V1, så har jeg null behov for og vite hva du gjorde, hva du stod for eller at du i det hele tatt eksisterte, det eneste som betyr noe for meg er at du T-A-P-T-E og ble E-I-D tilbake der du kom fra. You see, jeg har enda til gode og finne noen som faktisk har et godt ord og si om deg når det kommer til spillet. Enten fikk de et dårlig bilde av deg, eller så har du revet det ned i ettertid. At du nå går ut på forumet og *fnis* driter deg så salig ut som nå gjør ikke saken mye bedre for din del. Om du ikke har noe bedre og ta deg til enn og ønske meg til varmere steder, så tror jeg kanskje du skal holde stilt om det, så sant du ikke vil bli bannet.

At du i det hele tatt er i en posisjon til å skrive en fortelling basert på nada er også et stort mysterium... Så neste gang du skal skrive en historie så kan du spare meg for løgnene og bullet du kommer med ellers kan du ha deg av forumet for godt mener jeg. Dette er et spill, men du kan faktisk prøve å oppføre deg og ikke holde på som en apekatt i alle rettninger.. Det var heller ikke jeg som sa jeg gikk over til Fyllesamen, men var visst noen i MyTH som skrev det tidligere i denne tråden. Så nok en gang løgner og falske forestillinger.

Som jeg sa ovenfor, så driter du deg totalt ut her. Dette var en forskrudd historie som jeg dannet ut av min fantastiske fantasi. Så klart, de grunnleggende bærebjelkene om at du har bytta kontoer/de har blitt internadlet stemmer jo, men delen hvor Tom fløy forbi vinduet ditt er vel muligens litt på kanten. Så joda, det stemmer, akkurat der løy jeg litt. Bortsett fra de som passerte vinduene dine, og noen andre formuleringer for og få en morsom vri, så var det egentlig spot on. Jeg fikk jo ingen skikkelig besvarelse når jeg stilte deg spørsmålene på en mer direkte måte, men dette må da ha vært den beste så langt når man ønsker seg respons på noen spørsmål. Og ikke bare det - jeg fikk bekrefta at du ikke henger helt med i svingene, hverken in-game eller på forumet. Takk for at du oppklarte det.

Hvis det var alt så skal jeg fra nå av drite i slike patetiske spillere som deg, Kenn93x.

Bra du nevnte din kjære venn Olvedn.. som prøvde å slette lambnut kontoen og få dere til å ete den som rå fisk. det må jeg virkelig si, vanvittig bra jobba Olve håper du er stolt. hvertfall for forsøket.

Ok, bra. Kan jeg ta byene dine nå, da? Kan gjerne sende cords på PM sånn du rensker de byene jeg ønsker meg. Spesielt de litt inn mot midten, ting er så ferdig-farma her oppe hvor jeg har byene mine. Så har Heine behandlet meg dårlig, vil lxm litt lenger bort >:

Hva Olvedn gjorde på kontoen fikk jeg aldri vite før etter dere hadde tatt kontroll på den. Ja, jeg fisket etter informasjon fra Olvedn, men han ga aldri ut noe som helst. Han var LOJAL ovenfor deg, stammen sin og sine allierte. At du nå, igjen, rakker ned på han er bare trist. Du ødelegger tilliten du har bygd opp hos andre.

@Spir
Ikke plag fyren, så klart er han traumatisert. Ikke hver dag det flyr en hakkendes skrull nordlending forbi på en rosa rakett etterfølgt av en annen kar på et flyvende teppe.

Oh forresten, kanskje betegnelsen "hykler" passer inn nå? (clapping)
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vil gjerne ha en bekreftelse på det (bevis) ja, for jeg vet utmerket godt at slik var det ikke da du tok over. Antar at troppene som var tilgjengelig ikke var på vei som støtte mot barbarlandsbyer på andre siden av verdenskartet av seg selv, og de ble sendt etter at White Death godtok KD'en. Da jeg antar at det heller ikke var White Death selv, er det eneste alternativet at DU har sendt samtlige tropper milevis unna, før du rett etter sier at du må dra og spør om noen andre kan overta. Bare så du vet det: Det hadde vært bedre om du lot troppene bli værende urørt enn å sende dem så langt vekk som du gjorde.

Det er et uttrykk som sier "fra asken til ilden", eller for at du skal forstå; "fra vondt til verre". Det beskriver veldig godt hvordan det er å sette opp deg som KV når man har mange incs.

Interessant det der :p. Jeg gjorde det samme på v1, og ble straffet med utestengelse i 14 dgr(attackable ban) + at jeg mistet 322 av mine byer (30%). Jeg anket, men saken dro ut pga jul etc, så sammenlagt var jeg utestengt i nesten 2 mnd.
 

DeletedUser

Guest
Haha, om han gjorde det der, så skjønner jeg mer hvorfor folk falt så lett for at jeg sa at han var min spion :D

(Igjen, han var, utroooooolig nok, ikke spion. Iallefall ikke for meg.)
 

DeletedUser

Guest
Det er det dummeste… Oh well. Så la meg forstå dette riktig. Du mener at ettersom dere er en "sammensatt stamme med gode relasjoner mellom medlemmene" så spiller det ingen rolle hvor passive de er? Du er klar over at passivitet er det somme som "innaktivitet", right? Bare så vi har det klart for oss..

Vel fra det jeg så på det han skrev, så sa han at han var passiv, ikke stammen ;) fra det jeg merker nå etter at jeg har kommet tilbake så er ikke stammen passiv i det hele tatt :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bra du nevnte din kjære venn Olvedn.. som prøvde å slette lambnut kontoen og få dere til å ete den som rå fisk. det må jeg virkelig si, vanvittig bra jobba Olve håper du er stolt. hvertfall for forsøket.

Ok, jeg satt lambnut på slett pga flere grunner. Jeg kjedet meg pga ledelsen ikke hadde noen formidlinger om å legge meg inn i noen aksjoner osv. Du kom til meg og sa: Olve, angrip hakke han er for farlig.
Etter dette satt bongo seg selv på slett, samtidig som du flamet meg for å ikke være aktiv nok siden jeg såklart ikke likte meg i stammen pga spionene. Hvis du vil ha et meldem aktiv og fornøyd, må du fikse det som er innen stammen, du jobbet aldri for et skikkelig moral i stammen. Du jobbet mere mot en diktatorie for degselv (og nei, Redswan er en flink diktator).

Grunnen til hovedsaklig slett var motivasjon, og det å se Henrik slette bongo, og du ikke gjøre en dritt about it er bare feil. Nu i ettertid ser jeg mount and blade1 og lemmy har over 500k poeng økning i uken, på gråbyer. Nå som bongo må adles bort, gjør de det ikke.

Samt det at du snakker dritt om meg about v1, er feil. Tenk deg selv at etter jeg ble med Simen på v14 har det skjedd store forandringer for meg. Jeg har lært mye nytt i motsetning til v1, jeg gikk inaktiv der siden jeg ikke fikk til og ikke fikk nukehjelp. Så takk for at du sier at WIC meldemmer klaget om at jeg var inaktiv, jeg var inaktiv med deff i front og hos stammemedlemmer, du la deg flat når du fikk inc og hjalp ikke stammen din.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
dg44 skrev:
At du i det hele tatt er i en posisjon til å skrive en fortelling basert på nada er også et stort mysterium... Så neste gang du skal skrive en historie så kan du spare meg for løgnene og bullet du kommer med ellers kan du ha deg av forumet for godt mener jeg. Dette er et spill, men du kan faktisk prøve å oppføre deg og ikke holde på som en apekatt i alle rettninger.. Det var heller ikke jeg som sa jeg gikk over til Fyllesamen, men var visst noen i MyTH som skrev det tidligere i denne tråden. Så nok en gang løgner og falske forestillinger.

Hvis det var alt så skal jeg fra nå av drite i slike patetiske spillere som deg, Kenn93x.

Kenneth (kenn93x) er en spiller med mer skills, vett, hjernekapasitet og hvis han vil en veldig god venn. Du aner ikke hva han vil og bl.a så er du alltid i krangler pga all bullshitten du hiver fram og tilbake der du går. Jeg snakket med deg og du klarte ikke holde deg på det, du snakket ikke ordentlig men begynte å bragge over innadlingen din på bl.a v1. Og så begynte du å slenge dritten mot meg, du vet ikke at det faktisk er sårende å skrive ren bullshit ment for å såre. Jeg kan ta deg alvorlig den dagen du kommer fram og sier det i fjeset på meg eller Kenneth.

Og historien til kenneth beskriver faktisk fryktelig mye av bongo tenker jeg, jeg så på kontoen der du satt og tok æren og bragga. Dere satt ny ranerrekord, Henrik tok pause og du gadd ikke farme i 2 timer når han hadde farmet fra klokken 7 om morgenen til 20 om kvelden. Men still tok du æren, still var det ikke din feil at dere tapte. Du fortjente ikke en plass på bongo, du var ikke engasjert eller villig nok til å gjøre stort om det.

Samt jeg tenkte jeg kan bringe fram denne, dere hadde planlagt å gi halve The Governator kontoen til bohic siden dere trudde han skulle komme til dere når dere klarte adle ned Tara, Nonstop og hakke. I tillegg satt Lemmy og skrøt over aksjonen deres og hvor flinke dere var på fellesforumet der h*n ba om deff (eller det gjorde legenden for h*n).

I tillegg at du la deg flat og ikke engang prøvde deffe degselv på v1, og fortsatt skryter du over hvor god du var. Det som skjedde var at du knakk med en gang det kom press mot deg, og at du var for lat og dumm til å klare/gidde deffe degselv. Og etter dette trur jeg alle kv braggingen din er rene falske løgner.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Av en eller annen grunn så synes jeg at denne passer veldig godt inn :p.
[spoil]
attachment.php


[/spoil]
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fint du nevner v1 ^^ jeg gjorde mye motstand fram til jeg kom tilbake fra ferien min, da Albania hadde klart å fucke til alt å lot dido, tk og eivped ta mange av mine viktige byer. Så at jeg ikke gjorde motstand er rent pisspreik ^^ Derimot du som så vidt gidda å logge på v1, det er en helt annen historie^^ du lar de gode gjøre dritt jobben for deg så kom du når jptg var oppløst.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Når JPTG oppløste måtte disse byene bort, og da trenger man hver en mann, god eller dårlig. Lat eller ikke skal de bort. Og jeg gjorde denne jobben.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at PolarBear sender adels med 6 sekunders mellomrom.. Drøm å snipe :D

Det bekrefters. Men nå sitter jeg kom skolen, og du kan kalle det jeg gjorde der testing av spillerne rundt meg. og siden jeg sendte tk med, sier det seg selv at jeg ikke hadde mye tro på det heler.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at v14 forumet og verdenen er ganske død for øyeblikket..
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at i det lange løp, vil det gjøre samme nytte som å kaste en stol av Titanic da skipet traff isberget. Med andre ord: Ingen nytte.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at i det lange løp, vil det gjøre samme nytte som å kaste en stol av Titanic da skipet traff isberget. Med andre ord: Ingen nytte.

Fakta er at den ene stolen noen kunne kasta fra skipet, er kanskje grunnen til at en person i vannet overlevde.

Alikevel, i slike mørke tider så hjelper alle positive ting.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at dg44 løpte vekk med halen mellom bena og tårer i øyene.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jeg vet ikke hvorfor du prøver å provosere meg, men udugelige folk som deg burde ikke uttale seg, men derimot om man omformulerer settningen din blir den 100% korrekt :)

Fakta at Ovledn løpte vekk med halen mellom bena og tårer i øyene.

Den settningen er faktisk riktig :) redd for å få incs siden du og forsvar = 0 kompetanse. Dermed så måtte du prøve å slette kontoen. så fra nå av vil jeg ikke se navnet mitt i dine innlegg da du bare kommer med sprøyt uansett.
 
Topp