Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg mest sansynelig kommer til og gi meg snart. etter som vår nye leder i alliansen er en spion for teemo :/
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
gi meg en konto da så snur vi krigen :D?
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta at jeg har skaffet meg dual fra Montenegro! Han skal visstnok være oppe om natten og sniper 10ms tog. (Litt tvilsomt da jeg måtte lære han hva ms betød)
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å være slem mot deg RV, men de statistikkene dine er faktisk diskuterbare...

Side 1:
Stammer: Ninjaz
Side 2:
Stammer: Teemo

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 78
Forskjell: 68

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 58,033
Side 2: 638,845
Forskjell: 580,812

chart




Side 1:
Stammer: GC
Side 2:
Stammer: Teemo

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 33
Forskjell: 29

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 24,039
Side 2: 239,273
Forskjell: 215,234

chart




Side 1:
Stammer: ~TWoL~
Side 2:
Stammer: Teemo

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 9
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 15,279
Side 2: 44,878
Forskjell: 29,599

chart



Ser man nøyere etter så kan man faktisk se at det er Ninjaz og GC som har tatt det meste av støyten, mens oss i ~TWoL~ har klart seg ganske bra så langt. I tillegg er mye av nedgangen hos Ninjaz på grunn av Habbo-kontoen som virker meget inaktiv og taper en haug med byer. GC derimot vet jeg at har slitt med uerfarne og inaktive spillere, men tror de aller fleste har kommet seg over jula. Den siste uka har ~TWoL~ tapt 3 byer, Ninjaz tapt 63 og GC tapt 8. I tillegg har begge de to sistnevnte stammene adlet 3 byer hver, som vil si at totalt har dere adlet 68 byer de siste 7 dagene, hvorav 59 av disse er fra Habbo. Dermed har dere bare adlet 9 byer utenom den ene kontoen.

Såeh, hva er din mening om dette RV? Jeg mener dette viser at dere er utrolig flinke når det kommer til adlinger av inaktive kontoer som nesten er uten tropper :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og la meg få legge til; Du skrøt av bl.a. det at dere har en så stor adlingsforskjell fra oss på "for alltid" i tidsperspektiv, med 103 adlinger mot våre 13. Vell, for det første blir dette totalt avrundet til 90 adlinger mot våre tre stammer, hvorav 59 av disse er fra Habbo-kontoen. Det vil si at dere sitter igjen med å kunne skryte av adlingen av hele 21 byer mer enn oss hvis vi ser bort ifra den ene kontoen. Så 21 byer av 3 små stammer som gjør "opprør" mot den dominerende stammen, og dette i løpet av hele den tiden som er gått siden de forskjellige stammene ble dannet. Jeg må ærlig innrømme at jeg er usikker på hva som er udiskuterbar faktum her altså, for det jeg ser er en dominerende stamme som adler en inaktiv konto uten støtte eller noe som helst, og skryter av sin egen prestasjon mens de bare har prestert å adle 21 byer av resten av medlemmene, samt tidligere medlemmer som nå er borte av forskjellige grunner.
I tillegg kan jeg legge til at alle adlingene mot ~TWoL~ har hittil vært adlinger av inaktive/forlatte kontoer. Dermed har dere heller ingenting å skryte av i kampen mot oss, mens vi derimot kan skryte av våre 3 adlinger mot dere så langt :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Stemmer at by er by, men er forskjell på en aktiv by, og en praktisk talt rød gråby ;)

Et tips TK. Å feie for egen dør før man slenger med leppa er ofte lurt:
http://gyazo.com/42f59ee4429336523d2921a2cd166fc9

Fakta er at det var et enormt tap for alliansen at dere ikke klarte å motviere Habbo til å fortsette. Den kontoen hadde kvaliteter og mer enn nok deff til å kunne sinke Teemo i laaaaaang tid fremover med aktivt spill. Det er veldig lett for deg å skylde på at kontoer går innaktive med en gang de kommer under press fra Teemo. Jeg skjønner dem godt jeg. Hvorfor bruke masse tid og krefter på en verden som allerede er tapt?

Når det gjelder adling fra Teemo sin side spiller det liten rolle hva vi adler. Vi må ta de røde byene. Spiller liten rolle for oss om det er aktive kontoer eller ikke, men vi adler strategisk for å utvikle nye fronter. Det samme prinsippet gjelder ikke for dere da styrkeforholdet mellom Teemo og alliansen blir skjevere og skjevere for hver eneste dag.

Vi vil gjerne ha krig vi:) Husk at det var RV som var en av de største pådriverne for at dere skulle samle alle stammene i en allianse. Det gleder meg dermed å se at vi kan forvente en svært langvarig og heftig krig når det braker løs mot Twol :D

Hovmod står for fall?
 

DeletedUser

Guest
Tja... i mitt tilfelle kan jeg nå legge til at jeg leder 1-0 i adling mot Teemo så langt :)
Og så klart har jeg selv bare adlet grått og rød-grått, for det har jo vært eneste mulighet for meg. Derimot har jeg, i motsetning til Teemo, hele tida fokusert nukes og fakes mot flere av motpartens aktive spillere. Bl.a. har jeg slått ut en god del murer, gårder og smier hos Kileren10 bare den siste tiden :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg nå har adlet 2 byer av spillerne blant topp 5, RV og Kileren, hvor den fra RV var readling etter den ble forsøkt stacket. Fakta er også at det virker som RV-kontoen virker litt desperat, som wasted en haug med pp for å få muren opp fra 0-20 på under ei time. Betyr dette at vi begynner å bli en litt tøff match her i sør? :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta er at jeg nå har adlet 2 byer av spillerne blant topp 5, RV og Kileren, hvor den fra RV var readling etter den ble forsøkt stacket. Fakta er også at det virker som RV-kontoen virker litt desperat, som wasted en haug med pp for å få muren opp fra 0-20 på under ei time. Betyr dette at vi begynner å bli en litt tøff match her i sør? :)

Dere må være en stor trussel, når RV bruker pp på en verden som er ganske ferdig og de leder ganske overlegen. Skryt til deg tk.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at jeg nå har adlet 2 byer av spillerne blant topp 5, RV og Kileren, hvor den fra RV var readling etter den ble forsøkt stacket. Fakta er også at det virker som RV-kontoen virker litt desperat, som wasted en haug med pp for å få muren opp fra 0-20 på under ei time. Betyr dette at vi begynner å bli en litt tøff match her i sør? :)

:LOL: Tøff Kamp? Puh
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakta er at jeg nå har adlet 2 byer av spillerne blant topp 5, RV og Kileren, hvor den fra RV var readling etter den ble forsøkt stacket. Fakta er også at det virker som RV-kontoen virker litt desperat, som wasted en haug med pp for å få muren opp fra 0-20 på under ei time. Betyr dette at vi begynner å bli en litt tøff match her i sør? :)

Tja, det er jo fakta. Men noe mer interessant er at Tkdark valgte å sløse bort fire semi-nukes på å ta nettopp den byen av RV, som ikke er en spesielt god beslutning, spør du meg. Når noe først sendes, bør du sende noe skikkelig!

Fakta er at Tkdark begynner å gå tom for off, ettersom han sløser masse tropper på å ta en Persverus-by som jeg har stacket :p
 
Topp