Faktabørs

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Dope tura frem å lekte kongen på haugen siden start som gjorde at det ble alle mot Dope. samtidig som dope hadde en leder som stammen mislikte å som ikke ville gå av.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fakta er at dope spillte feil kort i starten, man skal aldrig vise sin hånd i poker vettu. Noe dope gjore så fint. (wasntme)

Helt feil. Det var virkelig ikke i starten det gikk galt. Da jeg begynte på universitetet hadde utrolig mange spyttet mye tid inn i stammen, og lagt ned en enorm innsats. Vi hadde en solid ledelse, og utgangspunktet vårt var på det tidspunktet perfekt. Det var ikke i starten kortene ble spilt feil. Det var senere.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fakta er at dette er den værste verdenen for barnehage fakter og backstabbing
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakta er at jeg ikke har sett like mye aktivtet på v15 forumet siden verdenen startet...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
fakta er at dette er den værste verdenen for barnehage fakter og backstabbing
Heldigvis for min konto så forlot vi barnehagefaktene, og dro til en litt bedre stamme med en flink ledelse, trygghet for spillerene og ikke minst positive medlemmer. De tre tingene var helt fraværende i Dope.
 

robur

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Heldigvis for min konto så forlot vi barnehagefaktene, og dro til en litt bedre stamme med en flink ledelse, trygghet for spillerene og ikke minst positive medlemmer. De tre tingene var helt fraværende i Dope.

Fakta er at dere forlot barnehagefaktene, ja. Men slik var det ikke med backstabbing. ._.
 

DeletedUser

Guest
Fakta, synst du Stian bare kunne latt oss ha passive menis jeg, så hadde du sluppet alt stresset.. :/


-Vulpes <3
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hele Dope ville ta han. så noway xP men skal skrive litt om det senere
 

DeletedUser

Guest
se nå hvor du er og hvor dope er.. mye å betale for 2 byer.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fakta er at jeg er drit forbanna på hvordan v15 har utviklet seg. Alle er vinnere unntatt oss. diplomati
 
Sist redigert av en moderator:
Topp