Faktabørsen

DeletedUser

Guest
4... Sorry har ikkje hørt om con ein gang. Vi plasserer ikkje spionar i andre stammar. Diverre er det slik at nokon trur dei blir våre venner av å servere oss info uoppfordra. Dette virkar heilt mot si hensikt. Folk som forrædar stammen sin for å redde seg sjølv vil aldri ha noko respekt frå meg, ei eller nokon andre i stammen vil eg tru. ;)
 

DeletedUser

Guest
Virker som det må være uoppfordret fra en hos oss da...Men får høre hva Alexi lalas har å si!
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hehe.

jeg har ingenting å si til det, kan ikke bekrefte eller avkrefte det. Info jeg fikk fra en annen i stammen vår.

Han sa at han hadde fått en meld fra en kar (nevnte ikke navn til meg) om hva som var på gang.

Om han har spurt eller ikke vet jeg ingenting om, for jeg har ikk spurt han.

Men personlig så vil jeg tro (jeg sier tro) at han bare har fått infoen, kan ikke se at vi har behov for noe som helst hjelp fra spioner mtp situasjonen vi er i. Klarer oss fint uten.

Er forresten en som spurte meg om han skulle være spion for meg i stammen deres, men jeg takket nei. er vel 4-5 uker siden.

ALexi
 

DeletedUser

Guest
Skjønner, men som stamme så er dere rimelig gode og kjenner og har spilt med flere av dere og i alle fall dem vet jeg at ikke spiller på den måten, men bruker redelige måter for å eie motstanderne. Så er nok mer skuffelsen som har tatt overhånden her hos meg. Men sånt må man nesten regne med. Hvem er det du fikk vite det av? Kanskje han vil komme med navnet på informatøren?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ikke at vi bruker spioner aktivt, men vi gir ikke ut nicket til folk som sender oss info heller.
 

DeletedUser

Guest
Flere som vet..

Har fått info om deres skumle planer mot meg fra en som ikke ønsket de hevnaksjonene de ville medføre..

personen har jeg dessverre lovet å ikke røpe hvem er..

Takker for info om diskusjonen her ALexi:)

-Soul har fått litt mere info enn han ønsker seg i det siste:/..
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Har fått info om deres skumle planer mot meg fra en som ikke ønsket de hevnaksjonene de ville medføre..

personen har jeg dessverre lovet å ikke røpe hvem er..

Takker for info om diskusjonen her ALexi:)

-Soul har fått litt mere info enn han ønsker seg i det siste:/..

Har fått info om deg også :)

Forslår at du ordne opp på deff og offbya for å forvirre meg litt :)
 

DeletedUser

Guest
Mere nyttig fakta:).. God jul:jsmiley:

Kan du være julenisse for EPICKI i år Johan?
 

DeletedUser

Guest
ja selvfølgelig ;) Har du ikke fått med deg at EPICKI står for: "every person is completely kind indeed" da Johan:)?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp