Faktabørsen

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Fakta sier som jeg har sagt tidligere, at ting i RTS ikke er som det skal være. Flere medlemmer har forlatt stammen idag, betydelig størrelse på disse apekattene oxo.
 

DeletedUser

Guest
Litt for mange sterke personligheter i rts :) Men det blir bare bedre og bedre så jeg ser lys i enden av tunnellen.
 

DeletedUser

Guest
Disse sterke personlighetene kan tydligvis ikke sitte i ledelsen, for da hadde dette vært unngått :p Sjefen selv i stammen er jo mest opptatt av å adle gråbyer :p Da har man vel mistet sporet litt !!!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Mange sterke personer i Epicki også. Men vi fikser det på den beste måten mulig. Vi krangler, så drikker vi oss fulle på skype, så elsker vi alle hverandre. Hadde det vært RL så hadde vi alle elsket med hverandre også. Det hadde vært noe det!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Mange sterke personer i Epicki også. Men vi fikser det på den beste måten mulig. Vi krangler, så drikker vi oss fulle på skype, så elsker vi alle hverandre. Hadde det vært RL så hadde vi alle elsket med hverandre også. Det hadde vært noe det!

Enig Hansemann, det hadde vært deilig ^^
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vet ikke om det er lov å slenge ut bilder av ham uten tillatelse, men kan si som så at jeg faktisk har kysset hansemann *stolt*
 

DeletedUser

Guest
images
 

DeletedUser

Guest
Er visst fakta at Epicki er så GOD at de må ha spion i en stamme som CoN :O Epicki må faktisk ha spion hos en stamme som er over 20 ganger mindre enn dem i størrelse...
 

DeletedUser

Guest
Er visst fakta at Epicki er så GOD at de må ha spion i en stamme som CoN :O Epicki må faktisk ha spion hos en stamme som er over 20 ganger mindre enn dem i størrelse...

Hehe, så furt da:rolleyes:

Er ikke mange dager(timer) siden Epicki sa at de ikke har spioner eller har bruk for de.

Etter min mening er det stor forskjell på å plasere inn spioner og få informasjon fra medlemmer, uten å spørre om det. Om de velger å bruke informasjon de får servert, ja hva skal en si.

Finner du 500kr på gata så tar du de:D

Skulle nesten tro jeg var i Epicki, men nei, dette gjelder for alle stammer i TW.

Du har i alle fall et bra nick, Cannavaro:cool:
 
Reaksjonspoeng
3
Ble litt skuffet jeg og ja :/

Ikke fordi EPICKI har en spion i stammen vår, men fordi det finnes folk som er så feige at de velger å forræde sin egen stamme for å få amnesti av EPICKI...
 

DeletedUser

Guest
Er nok mer skuffet enn furten da :p Uansett om de har spioner eller får info, så er det rimelig dårlig av den spilleren som forskningsprosjektet sier. Håper egentlig Epicki ikke spiller med spioner, og samtidig går ut og sier hvem som har lekket info til dem, men det får man se etterhvert om de velger gjøre. Er nok ingen som sier nei takk om noen tilbyr seg å gjøre noe for dem ^^
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Samme her, aldrig hørt noe om dette. må isåfall vere en fra stamma deres som røyker sokkene sine og gir oss info og lever i håp om fred?
 
Topp