Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Dem e da ikke fjols hakkespett...
Selv du burde da forstå det...
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hakkespetten, jeg representerer på ingen måte VA eller VA's propaganda her - jeg konstaterer bare et faktum som jeg syntes er skuffende av Snipe som stamme, da det faktisk var en stamme jeg hadde stor respekt for.

Men du har sant i at jeg ikke har noen bevis for at de faktisk lovde meg det - da jeg brukte en låne PC fra skolen den perioden jeg søkte. Men kan alltid spørre en av de (grunnlegger av Snipe faktisk) som lovde meg det på skype når han logger på.

Og når det er sagt, ønsker ikke og har ikke noen intensjoner om å stemple Snipe som fjols, jeg bare konstaterer at de ikke var så ærlige, fair og redelig som jeg faktisk trodde...

Jeg trodde du hadde slutta, jeg. Når man slutter bør man slutte så da skal man slutte. Hvis man ikke slutter når man sier at man skal slutte, nei da er man bare en slut.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Dem e da ikke fjols hakkespett...
Selv du burde da forstå det...

ey kiddo les innlegget mitt igjen og se om du forstår det. It's not hard, you can do it!

Se og lær av Sarsi. Du har sluttet (gitt opp) V7, så ka er egentlig greia da, Tranz? Man kan jo ikke forandre det som har hendt, og du er ikke noen plass in game lenger (i følge hva du sier). Hva kan det skade om dem i så fall legger dette ut da? Om du skal få fult utbytte av at du slutter, så bør du holde deg helt unda. Det er mange fristelser for og starte igjen, til dømes forumet. Skal ikke komme her og si hva som er rett og galt, men for meg virker det som at du er in game enda (på en eller annen konto).. Altså noe må skyldes dine voldsomme reaksjoner :).
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg kan gi deg mitt ord (om du tar det er en annen sak) på at jeg ikke spiller på verden 7, eller noen annen Tribal Wars server/verden. Syntes bare at det er morro og lese forumet - og holde meg up-to-date på saker som skjer.
Det jeg reagerer på er at de ikke holder sitt ord, og den policyen jeg og Marita ble garantert fra flere personer med makt i Snipe. Om jeg har slutter er ikke relevant i den sammenheng.

@Johan, gjør som Hakkespetten sier ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ser den.. Nei jeg skal ikke jabbe mer om det, hehe. Er jo artig og holde seg litt up-to-date angående sin(e) tidligere stammer tross alt, men er fort og bli revet med igjen :). Alikevel så mener jeg at det ikke er noe stort brudd på tilliten/æren om dem publiserer tidligere søknader som har fått avslag, og at vedkommende som sendte har sluttet på verdner. Er ikke noe nytting informasjon uansett hvordan man vrir og vender på det. Står det noe som sårer andre etc så er det jo bare og rapportere, ikke værre enn det :).

Beklager for mye OT, ble revet med i et sekund ! Får prøve og dra oss litt mer inn på banen.

Fakta at HG har tatt opp igjen samtaler og dannet en Iap med WaW..
 

DeletedUser

Guest
Ole, kan du ikke bare holde munn? Du driter deg bare ut, vi på gutta har ikke lovet noen ting.
Hva de ander har sagt for de stå for, men legg saken død. Du tjener ingenting på å klage.
Men vi venter i spenning, har du noe som beviser påstandene du kommer med?

Du får kose deg IRL, men hold deg vekke fra fora... Du bare ødelegger for deg selv.
 

DeletedUser

Guest
Lite fakta for tida....

Fakta sir at 300s har speida meg to ganga idag :eek:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ole, kan du ikke bare holde munn? Du driter deg bare ut, vi på gutta har ikke lovet noen ting.
Hva de ander har sagt for de stå for, men legg saken død. Du tjener ingenting på å klage.
Men vi venter i spenning, har du noe som beviser påstandene du kommer med?

Du får kose deg IRL, men hold deg vekke fra fora... Du bare ødelegger for deg selv.

Jo - dere har. Du kan f.eks. spørre Gard om dette? Regner med at Gard faktisk forteller sannheten.
Om jeg skal være på forum her eller ikke er ikke opp til deg. Jeg ødelegger ikke noe for meg selv. Tribal Wars gjorde det - men nå spiller jeg ikke det ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva Gard har sagt/lovet vet jeg ingenting, jeg bare snakker ut i fra det jeg vet.
Ut i fra det jeg har lest i diverse chatter så kan jeg ikke se at du har blitt lovet at den aldri skal legges ut i offentligheten.

Men siden du er så bombastisk, kan du ikke heller kommer med bevis?
 

DeletedUser

Guest
Vi ble lovd av flere spillere i Snipe deriblandt Guttaboys og Gard om at vår søknad og at vi søkte aldri ville nå offentligheten. Slik som "Snipe har en streng policy på slik" fikk jeg blant annet høre fra Gard. Skuffende at dere gjør slik.

Skuffende.
Bare konstaterer at dere ikke holder ord. Å vri det om til at jeg ikke er lojal til VA er ikke relevant iforhold til det at dere faktisk ikke holde ord og behandlet søknaden etter den policy'en jeg ble lovd at dere hadde.
Det jeg reagerer på er at de ikke holder sitt ord, og den policyen jeg og Marita ble garantert fra flere personer med makt i Snipe. Om jeg har slutter er ikke relevant i den sammenheng.
Selv om jeg har sluttet så enderer det ikke faktum at dere ikke har holdt det dere lovde, og den policyen jeg ble garantert Snipe hadde.
jeg bare konstaterer at de ikke var så ærlige, fair og redelig som jeg faktisk trodde...
Sorry, jeg har ikke helt fått det med meg ennå.. Hva var det Snipe-ledelsen "gjorde" - som du ikke kan bevise at de har gjort?
Og sånn btw, det faktum at du har hoppet mellom stammer som et ekorn hopper mellom trær er faktisk relevant. Det blir som om en gråbyhore skulle kjefte på Rattatta for nettopp å gråbyhore.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Fakta er at Snipe skuffende nok ikke holder ord...

[spoil]
Skjermbilde2011-03-19kl183513.png
[/spoil]

Stemmer at jeg og Marita søkte oss til Snipe. Vi ville skifte side i krigen, og sørget for at om vi fik nei, så kunne vi fortsette og spille på siden vi var. Vi ble lovd av flere spillere i Snipe deriblandt Guttaboys og Gard om at vår søknad og at vi søkte aldri ville nå offentligheten. Slik som "Snipe har en streng policy på slik" fikk jeg blant annet høre fra Gard. Skuffende at dere gjør slik.

Skuffende.

Fakta er tross alt at dette her ble skrevet i en pm til din konto, selv om det var andre på den eller ikke.

Det er da du selv som velger og dra dette ut her på off.forum og lar hele allmenheten vite det, så det virker jo ikke ut som om du har problemer med at andre vet det, og har du problemer med det, så er det ganske idiotisk og selv legge det ut på off.forum.
 

DeletedUser

Guest
Om snipe har brytt et personlig løfte til deg bryr nok v7 seg lite om. Få heller noe bra fakta om v7 :)
 

DeletedUser

Guest
Snipe hadde brutt et løfte, og som dere selv sier - jeg har jo slutta.

Du har åpenbart ikke sluttet, du henger jo her enda. Til tross for at de fleste ikke bryr seg katta om deg.

Fakta i V7: Atzon liker ikke nattadling, men elsker dodging!
 
Topp