FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Med andre ord: Vi vil ikke gjøre som deg Scar: å forlate tidligere samarbeidspartnere til å råtne.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Med andre ord: Vi vil ikke gjøre som deg Scar: å forlate tidligere samarbeidspartnere til å råtne.

Så snill du/dere er som vil inkludere alle sammen da, etter å ha skjelt oss ut loddrett på forum og andre plan. Både gjennom sirk.mail som C22 sendte, og etter at bgm75 hadde tatt seg en runde å snakket med noen BOL-spillere. De brevene jeg fikk se er ikke akkurat et forsøk på forsonin, windsy. Dropp skuespillet ditt. Dere truet oss med å gå ut på off.forum å forklare hele verden hvordan BOL er, noe som endte med at det slo tilbake på dere selv. Reff; BK-saken. Dere har gjentatte ganger prøvd å fjerne glitter, og da ofte med min hjelp. Jeg må si at det var gøy å sitte å høre på de morsomme planene deres om jeg jeg skulle gå ut å lage en helt ny stamme å rekruttere hele BOL, for så å merge med dere. Vel, jeg er glad den "mergen" ikke ble noe av, for jeg kan jo se at bgm75 tar over lederrollen for hver dag som går, og som driter ut spillere ellers. Reff: birken.

Så om du sitter på din høye hest, klør deg i huet for å få igang de "små grå", så kan jeg med glede fortelle deg at vi hadde en undersøkelse innad i BOL som gikk ut på hva BOL skulle gjøre videre. 60% svarte at de heller ville gå grå enn å gå inn til JPTG. De resterende ville ha en merg med WIC. Ingen ville inn til JPTG av den enkle grunn at vi ikke ville hjelpe en stamme som har truet oss til samarbeid, gått til fienden (WIC) for et samarbeid fordi vi ikke var enig i deres forslag. Vi ville heller ikke inn i en stamme styrt av C22 og bgm75 etter hva disse to har gjort/skrevet om BOL. Vi ville heller ikke gå inn i en stamme som brøt en avtale som er skylden i krigen mellom RNG/HFO og BOL. En avtale dere med hånden på hjertet sa dere skulle følge til punkt og prikke, for så å ta en helomvendig å støtte vedkommende.

Om du sikter til at jeg forlot en døende stamme som enten vil slette seg selv eller gå grå uten motstand, så har jeg allerede svart på det. Om du kan lese litt lenger bak i tråden, så vil du kunne lese årsaken til hvorfor. Du må jo være interessert når du drar det opp her noen dager etter at det skjedde, så bare å legge seg godt til rette å lese i vei:)

Jeg synes likevel det er litt smigrende å vite at du viet et helt innlegg kun til meg, men hvis du er ute etter at jeg skal sette meg ned å kne å komme med et stort og flott bryllup, så får du tenke deg om en gang til, for det vil aldri skje. Jeg føler meg ikke akkurat stukket av din kritikk, da det er flere enn meg som har gått ut av BOL. Problemet er at jeg dro én dag før alle andre, noe som visstnok var "big deal" :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, det er flere grunner til det (og flere rundskriv) ble sendt. Ofte har vi forespurt BOL om fred, noe som er blitt avslått blankt, når vi også oppgjennom det siste året, halvanne har fått flere forespørseler om å bytte stamme (noe vi sa nei til for respekt av bol og rekrutteringsregler), så ville det å sende slike invitasjoner være en selvfølge. H.F.O ble med i krigen og kriget for BOL. Ikke kun for H.F.O sin del, så det å i tillegg kunne gi spillerne et alternativ som var å spille videre som de "alltid" har gjort ved våres side.

Vi strakte ut en hånd til absolutt alle ja. Jeg ønsket ikke å være så kynisk å kun slippe inn et fåtall. Jeg ønsket å være med på å bygge en større stamme der hele linja var samlet om samme sak og som nevnt videre gi mulighet til å spille videre. Jeg har ikke ønsket å ødelegge spillelysten til en hel stamme, så de som ønsket å fortsette kunne komme. Med et miljøskifte, så ville også flere bli mer aktive i min mening, men dette får vi uansett ikke vite nå.

En finere måte å si det på, men går man til bunns i argumentet ender man opp med akkurat det samme. Så fail :)

Med andre ord: Vi vil ikke gjøre som deg Scar: å forlate tidligere samarbeidspartnere til å råtne.

Nå var det en god del som allerede var "råttent", så det blir litt rart det du sier :rolleyes:
I tillegg var dere sta og har ikke klart å komme til enighet på flere måneder... så dere får gi dere en god klapp på skulderen. I lang tid har dere ødelagt for dere selv med liten innflytelse fra WIC. Så dere har selv kjørt dere ned og kommer til å ende opp med et knusende tap :awesome:

Tanken om å ta inn innaktive spillere i tillegg for å være "snill", er også en idiotisk ting.

"Hey, hva kan vi gjøre for å bedre moralen her i gården?... hmm... Jeg ser at BOL har en del spillere som ikke bidrar stort, så la oss invitere ALLE SAMMEN! Jaa! Så håper vi at alle sammen blir aktive og alt blir bra!" Noe i den duren... Hadde jo bidratt med akkurat det motsatte! Hvorfor tror dere BOL mister så mye poeng og har så lav moral nå da?! Geez. Alt for å være snill. God tanke, men en dum tanke også :forvirra:

Ser fram til å møte dere på slagmarken. Har selv fått et par nye byer som gir meg mulighet til å krige (snart) med alle sammen! :awesome:
 

DeletedUser

Guest
For å svare deg på dette scar, så kan du heller lese dette innlegget på nytt.

Det var DU som gikk ut av stammen. Ikke vi som bad deg om det. Da vi tok kontakt med deg for å høre hva som foregikk, så var det snakket e del om at du skulle komme over da situasjonen "ikke lot seg til å redde". Nesten hele BOL var innaktiv og de som var aktive kunne ikke annet enn å krangle.

Atter en gang nektet vi deg å komme inn i H.F.O før alle muligheter var utprøvd. Du glemmer å nevne at det er flere ganger vi har snakket om dette og vi har hver gang vært såpass lojale at vi at vi sa nei. Vi ønsket ikke det før det ikke var noen annen mulighet. I stedet snakket vi til glitter for å høre hva som var problemet. Igjen for å motta drittslenging fra den kanten fordi vi skapte bry. Din side av saken ser ut til å ha mange hull som beleilig nok ikke blir med.

Husk at du er ikke den eneste som har vært i den posisjonen.

Så snill du/dere er som vil inkludere alle sammen da, etter å ha skjelt oss ut loddrett på forum og andre plan.

Kritikken var til ledelsen. Ikke hele BOL, men nå spørs det nå hvem som sitter på kontoene om ikke alle er jaget bort fra kontoene og dere styrer dem selv? Vanskelig å skaffe bevis på en slik beskyldning, men du gjør det jo mot cap konstant, så hvorfor ikke meg mot deg igjen? Jeg tar det uansett opp som en mulighet.

Vi inviterte hele BOL da dette var våres opprinnelige tilbud. Noe galt i det MD?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For å svare deg på dette scar, så kan du heller lese dette innlegget på nytt.

Jeg skal svare deg på dette spørsmålet du retter mot meg i ditt siste spørsmålet i tråden du henviste til; Hvorfor WIC?. Da vil jeg gjerne komme med et oppfølgingsspørsmål; Hvem andre? Om du fortsatt lurer på hvorfor jeg valgte slik jeg gjorde, så henviser jeg deg til min beskrivelse av hvordan vi har opplevd deres harsellering med BOL som en god årsak til å ikke dra til JPTG.

Årsaken til at jeg eller noen andre BOL-spillere ønsket seg til JPTG:
. Så om du sitter på din høye hest, klør deg i huet for å få igang de "små grå", så kan jeg med glede fortelle deg at vi hadde en undersøkelse innad i BOL som gikk ut på hva BOL skulle gjøre videre. 60% svarte at de heller ville gå grå enn å gå inn til JPTG. De resterende ville ha en merg med WIC. Ingen ville inn til JPTG av den enkle grunn at vi ikke ville hjelpe en stamme som har truet oss til samarbeid, gått til fienden (WIC) for et samarbeid fordi vi ikke var enig i deres forslag. Vi ville heller ikke inn i en stamme styrt av C22 og bgm75 etter hva disse to har gjort/skrevet om BOL. Vi ville heller ikke gå inn i en stamme som brøt en avtale som er skylden i krigen mellom RNG/HFO og BOL. En avtale dere med hånden på hjertet sa dere skulle følge til punkt og prikke, for så å ta en helomvendig å støtte vedkommende.


Og, jeg sier som mine tidligere stammefrender. Hadde jeg ikke kommet inn i WIC, så hadde jeg gått grå snarere enn å gå inn til JPTG. Det hadde også vært artig å sett hvordan en kan klare å ha to vidt forskjellige ledere i en stamme. En leder som truer med sletting hver gang vedkommende ikke får det som en vil, mens den andre truer med å gå til fienden til hjelp for å vippe ut sine "motstandere". Det hadde vært et interessant skue.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Med andre ord: Vi vil ikke gjøre som deg Scar: å forlate tidligere samarbeidspartnere til å råtne.

hvis jeg husker riktig så har faktisk bol vært alliert med ib fam, så du kan også se på det som å gå tilbake til sine tidligere samarbeidspartnere ;)
 

DeletedUser

Guest
60 og 40 % ja. Tar man 5-gangen så viser dette at det kun er 5 som har svart. Altså de 5 som er igjen blitt da de har fått sin vilje om å kunne sabotere od lage drama.

De resterende regner jeg med sluttet sammen med Håkon da dette virrvarret begynte.

hvis jeg husker riktig så har faktisk bol vært alliert med ib fam, så du kan også se på det som å gå tilbake til sine tidligere samarbeidspartnere

Ja, og som backstabbet WIC om jeg husker det riktig? Går så mange forskjellige forklaringer om det, men det er jo ikke den eneste gangen de startet angrep på allierte.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja, og som backstabbet WIC om jeg husker det riktig? Går så mange forskjellige forklaringer om det, men det er jo ikke den eneste gangen de startet angrep på allierte.

Hvis du mener på backstabbing på samme måte som dere backstabbet oss med å plutselig støtte BK og hans gråbyadlinger istedenfor å følge en avtale ve begge var 100% enige om, så kan jeg forstå deg. Hvis du ikke mener på samme måte, så kan du spare deg ved å legge ut slike utspill som det der. Du klarer heller aldri å backe dem opp skikkelig heller.

Hvor er bgm75 blitt av? Har han blitt så flau av tidligere innlegg at han ikke tør å vise seg på forum mer, eller? :)
 

DeletedUser

Guest
Hva? Er ikke JPTG blitt det paradiset dere håpet? :O
Og her satt resten av oss og fryktet denne nye super stammen med den beste blanding med ledere som tw.no noen sinne har sett. Hvordan kan det ha gått galt?
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Ja, og som backstabbet WIC om jeg husker det riktig? Går så mange forskjellige forklaringer om det, men det er jo ikke den eneste gangen de startet angrep på allierte.

ja på samme måte som dere backstabba bol og ikek hold avtalene deres ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, og som backstabbet WIC om jeg husker det riktig? Går så mange forskjellige forklaringer om det, men det er jo ikke den eneste gangen de startet angrep på allierte.

Du vet det W-man at de fleste av oss som har sittet i BOL de siste årene ikke akkurat kan stilles til veggs for det BOL gjorde FØR vi begynte i stammen? Det argumentet faller dermed på sin egen urimelighet!!:mehe:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du vet det W-man at de fleste av oss som har sittet i BOL de siste årene ikke akkurat kan stilles til veggs for det BOL gjorde FØR vi begynte i stammen? Det argumentet faller dermed på sin egen urimelighet!!:mehe:

Vi må respektere at W-mann ikke har annet å komme med enn ting som skjedde for evigheter siden da, Spir :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Herremin..ikke rart folk glimrer med sitt fravær på off. forum. Makan til pisspreik
 

DeletedUser

Guest
Jeg har alt berømmet ett annet sted kjernen i WIC for mange års arbeid (dag og natt - ufattelig for meg som må ha mine nattetimer:sleepy:)
Husk at det gjelder like mye for den som vinner å ha "mercy" (les: å la motparten tape med verdighet) som det er å gå ned med flagget til topps for den som taper.
Ett spørsmål: Har dere noen av de gamle Elite spillerne i WIC i dag?
 

DeletedUser

Guest
Ett spørsmål: Har dere noen av de gamle Elite spillerne i WIC i dag?

Sikter du til Elite fra V2? I så fall kommer jeg ikke på noen. Men det er en håndfull fra -Rome- og AriCa, som jo åpenbart er mye bedre :D
 
Topp