FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Nei tenkte på den gangen BOL hadde navnet på v1, der skjedde det jo noe morsomt i sin tid. Var vel ikke BOL som ønsket BOL navnet etter hva jeg husker.
 

DeletedUser

Guest
Mener du når de het BOL-E ( BOL-Elite ), og de midlertidig byttet navnet på stammen for å feire en bursdag, og noen ( ahem... :awesome: ) sørget for at BOL-E navnet ble tatt?
 

DeletedUser

Guest
fakta er at vis man endrer by navnene til Going grey kommer det adels tog langveis fra :awesome:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
fakta er at jeg lurer på hvordan jeg kan få inc igjen, jeg adler og adler men får aldri noe... noen som kan svare på det? gi et hint kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Fakta at det er like lett å ta byer fra Just som det er fra BOL... Som også kan sammenlignes med gråbyer. Altså, dette er litt trist :/

Hadde håpet jeg kunne skrive dette på ryktebørsen, men det er jo hard fakta :mehe:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
fakta er at jeg kan få spion i jptg, grunn fordi vedkommende vil unngå terrorlista 2013 på skolen :O
 

DeletedUser

Guest
Flere som drar IG saker til IRL? Lurer litt på lovligheten til dette...

Jaja, slår ikke min prestasjon når jeg var russ... Klarte å havne på toppen av svartelista selv om jeg selv var russ...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Flere som drar IG saker til IRL? Lurer litt på lovligheten til dette...

Jaja, slår ikke min prestasjon når jeg var russ... Klarte å havne på toppen av svartelista selv om jeg selv var russ...

Ja, når du hinter til mitt RL navn under "spøkebørsen" kan man jo anta at du egentlig ikke bryr deg om å dra inn RL inn i spillet heller så? :)
 

DeletedUser

Guest
Nå er du bare vanskelig og misforstår med vilje. Grunnen til ay jeg brukte irl navn til alle var at jeg husket ikke hvilken konto Tormod, aka david spilte på, så da tenkte jeg: Alle nevnt og ingen glemt.... nei.. var ikke slik det var. Tenkte å gjøre det samme for alle jeg :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er du bare vanskelig og misforstår med vilje. Grunnen til ay jeg brukte irl navn til alle var at jeg husket ikke hvilken konto Tormod, aka david spilte på, så da tenkte jeg: Alle nevnt og ingen glemt.... nei.. var ikke slik det var. Tenkte å gjøre det samme for alle jeg :)

Du husket ikke hvilke kontoer jeg, Bene, eller Tormod spiller på? :p Ærlig talt, Windsy. Greit at du er "pensjonert tw-spiller", men sånn info forsvinner ikke så kort altså. Hehe. Du er som sagt inne på hvilken konto Tormod spiller på da, det skal du ha, men du mangler to sifre, og en kar som Tormod, så husker du lenge hvilken konto han skulle spille på, samme med Bene. Meg også igrunn, så ja, ikke skap deg.
 

DeletedUser

Guest
Var bare litt jernteppe på Tormod, så jeg gjorde det likt for alle :p
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært veldig interessant å ta en titt på hver enkelt spiller i Just. Så raskt over noen få nå, og det er enkelte store spillere som knapt har adlet en eneste by fra IB, HVIB, viking og nå WIC. Veldig gode og aggressive spillere.. Det må jeg si.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Victory at all costs,
Victory in spite of all terror,
Victory however long and hard the road may be;
for without victory there is no survival

Hmmm.........

jaja, lykke til Capitan :)
 
Topp