FaktaBørsen

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ledig her også for en fest-kveld! Har planer om og benke opp med taco ikveld, så her blirre liv, rairai!
 

DeletedUser

Guest
Fakta:

De siste 3 siste RNG spillerne som har angrepet meg, har angrepet med nesten ingen fulle nukes :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det ikke går så bra for bol :awesome:

Side 1:
Stammer: JPTG
Side 2:
Stammer: BOL


Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 1,145
Side 2: 396
Forskjell: 749



Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: BOL


Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 845
Side 2: 107
Forskjell: 738
 

DeletedUser

Guest
" Deretter skal e-posten endres av den nye eieren! Dette skal du selvfølgelig gjøre på din nye konto også."

JPTG (RNG) begår regelbrudd? Nekter nye eiere av en konto å endre e-post? :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
" Deretter skal e-posten endres av den nye eieren! Dette skal du selvfølgelig gjøre på din nye konto også."

JPTG (RNG) begår regelbrudd? Nekter nye eiere av en konto å endre e-post? :hmm:

Har vært viden kjent at dette har vært vanlig praksis hos RNG-ledelsen i mange år, så er ikke noe nytt :p hehe!
 

DeletedUser

Guest
images


Er ikke spam i det hele tatt. Det er konkrete fakta :awesome:
Det stemmer både i virkeligheten og i spillet. I tillegg er det mottoet vårt, så spam er det i hvert fall ikke.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er den at WIC har snart rekruttert seg til seiere på v1!
Wic er nå TW.no's egne Azylmottak etter alle de årene med invitering av nye spillere i håpet om seier!

Håper om dere skal være stammen som går av med seieren får vinner følelsen på tross av all den rekrutteringen, og ikke minst mtp alle forsøkene på alle spilleren rundt på v1...
For å ikke glemme alle de gangene kontoer på motsatt side av WIC har blitt "tatt kontroll" over på ulovelige plan takket være profilerte spillere på den siden. ødeleggelse fra innsiden er ett kjent begrep hos flere av dem.. Synd de har ødelakt æren til så mange andre i WIC som faktiskt har jobber for å nå en mulig seiere i fremtiden..

End of Discussion.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan er det å rekruttere seg til seier at WIC rekrutterer de samme spillerne dere har prøvd å rekruttere?
Ville du sittet her og kalt det det hvis det var dere som fikk spillerne inn i JPTG istedet?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er den at WIC har snart rekruttert seg til seiere på v1!
Wic er nå TW.no's egne Azylmottak etter alle de årene med invitering av nye spillere i håpet om seier!

Håper om dere skal være stammen som går av med seieren får vinner følelsen på tross av all den rekrutteringen, og ikke minst mtp alle forsøkene på alle spilleren rundt på v1...
For å ikke glemme alle de gangene kontoer på motsatt side av WIC har blitt "tatt kontroll" over på ulovelige plan takket være profilerte spillere på den siden. ødeleggelse fra innsiden er ett kjent begrep hos flere av dem.. Synd de har ødelakt æren til så mange andre i WIC som faktiskt har jobber for å nå en mulig seiere i fremtiden..

End of Discussion.

Really?

bunny i dag klokken 00:20
Til alle i BOL

Den siste tiden har vært spesiell for oss alle, vi har alle så og si gitt seieren til WIC. Men kan vi fremdeles snu dette ?


Vi har enda mulighet til å vinne V1 som ett lag, derfor inviterer vi ALLE i BOL til å fortsette kampen mot WIC om seieren i v 1.

De fleste av oss har vært engasjert og levende opptatt av TW gjennom flere år, og ingen ønsker at disse årene skal være bortkastet. Vi ønsker å vinne, men ikke med nye allierte ( Wic ), men med de spillerne som har vært ved vår side gjennom medgang og motgang, nemlig våre gamle allierte.

La oss ikke gi WIC gleden av å triumfere enda, la oss samle kreftene slik vi en gang gjorde, la oss vise hvem som har stayerevne og guts !
Slik kan vi fremdeles bli til den stammen vi en gang ville være, EN SAMLET Stamme med det samme felles mål: Seieren over WIC og verdensherredømme i v1.



Dette en en invitasjon til alle medlemmene i BOL, vi ønsker dere velkommen !


MVH Bunny
- Just Play The Game


Dere driver med det samme bare enda verre! :LOL:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fakta er den at WIC har snart rekruttert seg til seiere på v1!
Wic er nå TW.no's egne Azylmottak etter alle de årene med invitering av nye spillere i håpet om seier!

Håper om dere skal være stammen som går av med seieren får vinner følelsen på tross av all den rekrutteringen, og ikke minst mtp alle forsøkene på alle spilleren rundt på v1...
For å ikke glemme alle de gangene kontoer på motsatt side av WIC har blitt "tatt kontroll" over på ulovelige plan takket være profilerte spillere på den siden. ødeleggelse fra innsiden er ett kjent begrep hos flere av dem.. Synd de har ødelakt æren til så mange andre i WIC som faktiskt har jobber for å nå en mulig seiere i fremtiden..

End of Discussion.

Åjasså? :) PÅ samme måte som du prøvde å rekruttere hele BOL til JPTG? WIC har kun rekruttert noen få, mens dere satset på å rekruttere alt som kunne krype å gå i BOL, så jeg vil nå ikke si at dere er så fryktelig mye bedre akkurat der nei. Som Villa sa; Snakk om å kaste stein i glasshus.

tatt over på ulovlig plan? Vel, hadde det vært ulovlige aktiviteter, så ville vi ha hørt om det i form av stengte kontoer og den slags. jeg kunne ikke se at noen ble straffet for slike overtagelser som du sikter til, ergo; dem er/var ikke ulovlige:) Hvis ikke du sitter på noe mer kryptert info du sikkert vil dele med oss andre.

Jeg tror du skal holde deg til spillinga IG jeg, bunny:)

På en annen side, så kan vi jo se på statistikkene de siste dagene/månedene og kanskje åra hvilken stamme som i gj.snitt gjør det best? WIC vinner på alle fronter, så uansett om de hadde rekruttert eller ikke så hadde de vunnet. De har bare gjort oss alle en tjeneste ved å forkorte vår spilletid på v1 drastisk!:)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan er det å rekruttere seg til seier at WIC rekrutterer de samme spillerne dere har prøvd å rekruttere?
Ville du sittet her og kalt det det hvis det var dere som fikk spillerne inn i JPTG istedet?

Nå har ikke jeg poengtert rekrutteringen fra bol noen steder, har jeg ? Les en gang til du..

MD: Vi satt en strek for å få over de som enda ville spille for samme målet som de har gjort i mange år.. Dette ble gjort siden glitter ga folk frie veger til å forlate stammen, så siden de ikke var under Glitters gaffel mer så hvorfor kan ikke vi rette fokuset tilbake til krigen vi alltid har hatt, noe alle først og fremst ønsker også. Ser ikke noe galt i det når vi har hvert på samme side alle de år! Noe annet er det når WIC adler fra sin fiende siden dag 1? DET kan kalles å rekruttere seg til seier, må man hvirkelig det for å slå den igjenværende fienden på tross av gode stats?? (nerd)
PS: har ikke nevnt noe om BOl rekrutteringen som sakt, men rekrutteringen deres i "overall" plan siden verdens krigen brøt ut. (yes)

Åjasså? :) PÅ samme måte som du prøvde å rekruttere hele BOL til JPTG? WIC har kun rekruttert noen få, mens dere satset på å rekruttere alt som kunne krype å gå i BOL, så jeg vil nå ikke si at dere er så fryktelig mye bedre akkurat der nei. Som Villa sa; Snakk om å kaste stein i glasshus.


Kan jo minne deg på at det er ikke noe meg som inviterte ved å sende det rundskrivet, men jeg var den som sendte det ut på vegne!

tatt over på ulovlig plan? Vel, hadde det vært ulovlige aktiviteter, så ville vi ha hørt om det i form av stengte kontoer og den slags. jeg kunne ikke se at noen ble straffet for slike overtagelser som du sikter til, ergo; dem er/var ikke ulovlige:) Hvis ikke du sitter på noe mer kryptert info du sikkert vil dele med oss andre.

Atter en gang så har jeg ikke nevnt ut Bol rekrutteringen noen steder i min tekst? Her er det snakk om tidligere "innvendige jobber" som WIC spillere har gjort spesielt tidligere i spillet. Tviler også på at BOL overgang var ulovelig, for flyktninger går som oftest selv de, ikke sant Dannemann? :)

På en annen side, så kan vi jo se på statistikkene de siste dagene/månedene og kanskje åra hvilken stamme som i gj.snitt gjør det best? WIC vinner på alle fronter, så uansett om de hadde rekruttert eller ikke så hadde de vunnet. De har bare gjort oss alle en tjeneste ved å forkorte vår spilletid på v1 drastisk!:)

WIC har hatt sine nedturer de også men stort sett ligget på + siden, ingen kan benekte det. Selv om du tidligere prøvde tappert å legge skjul på statsen til WIC.
Spesielt bedre når de nå får over flykninger igjen som de gjorde før og etter Burn tiden, tar inn alt av søkere gjør de :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det er ganske historieløst å si at den forrige krigen er den vi alltid har hatt. Stammene WIC har sitt utspring i har vært alliert med både BOL og TNR, og ble nådeløst backstabbet av TNR. BOL og IB var nære allierte i nesten to år, og har hatt en krig hvor partene har respektert hverandre siden. At spillere i et BOL som sliter heller vil være i WIC enn i JPTG tror jeg alle forstår grunnen til. Hvis du lurer tror jeg Birken sitter med svaret.

Dere kan gjerne snakke om hvor solidariske BOL-spillerne burde være, men det var dere som ba WIC om et samarbeid mot BOL. Tygg litt på den.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan jo minne deg på at det er ikke noe meg som inviterte ved å sende det rundskrivet, men jeg var den som sendte det ut på vegne!

At det ikke var kun deg som sendte ut rundskrivet, men på vegne av ledelsen, så var det ikke kun Theodoric/lowenan som sendte ut invitasjonen til meg heller, det var faktisk WIC sin ledelse og stammens flertall som gjorde det, så ditt argument der vil være ugyldig da det er akkurat to sider av samme sak, uten store forskjell i faktum.

Dersom du beskylder WIC for å rekruttere seg til seier, må jeg si at du gjør en begredelig jobb med research. Se på deg selv før du kritiserer andre. WIC rekrutterte noen BOL-spillere, du/JPTG var ute etter å rekruttere hele BOL. Ref;Rundskrivet ditt. Du kan ærlig talt ikke anklage en stamme for å rekruttere seg til toppen da dere hadde alle intensjoner om det samme, problemet er at WIC har ligget på toppen lenge før de i det hele tatt het "WIC". Du er ikke bare langt ute på jordet, du er til og med på feil jordet, som man sier når noen virkelig driver med skivebom.

Atter en gang så har jeg ikke nevnt ut Bol rekrutteringen noen steder i min tekst? Her er det snakk om tidligere "innvendige jobber" som WIC spillere har gjort spesielt tidligere i spillet. Tviler også på at BOL overgang var ulovelig, for flyktninger går som oftest selv de, ikke sant Dannemann? :)

Ville jeg vært noe mindre "flyktning" om jeg dro til JPTG, bunny? På en annen side har jeg ikke blitt angrepet av WIC, utrolig nok, så at jeg er en flyktning stemmer ikke helt. Definisjonen på flyktning er jo å rømme til stammen du blir regelmessig angrepet av fordi du ikke ønsker mer innkommende. Vel, jeg kvalifiserer ikke akkurat da jeg ikke har blitt angrepet "regelmessig" av WIC, kun noen få innkommende på nyerobrede byer jeg har adlet av dem.

WIC har hatt sine nedturer de også men stort sett ligget på + siden, ingen kan benekte det. Selv om du tidligere prøvde tappert å legge skjul på statsen til WIC.
Spesielt bedre når de nå får over flykninger igjen som de gjorde før og etter Burn tiden, tar inn alt av søkere gjør de :)

Seriøst? Jeg har da aldri lagt skjul på at WIC gjør det bra på statsen jeg? :p Og at de har gjort det best i en svært, svært lang tid? Du kan spørre mange av BOL-spillerne som sendte søknad til WIC om de fikk invitasjon. Be my guest, go ahead, du vil bli skuffet over påstanden din ikke viser seg, nok en gang, å stemme. WIC tok inn 3-4 BOL-spillere, noe de også ga klar beskjed om. De ville ta inn noen få, men aktive spillere, og det gjorde dem. De tar så absolutt ikke inn alt og alle, slik dere tydeligvis ville gjort, bunny :)
 

DeletedUser

Guest
Syntes low og Scar sin forklaring var mer enn nok for å forklare motsvaret. Synd hvis vi skal overbelaste hjernen din med for mye knusende fakta. :gjeip:

Du får heller vise hva du mener på slagmarken, for der har du ikke gjort noe spesielt på leeenge... Kjiping. :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Vel, det er flere grunner til det (og flere rundskriv) ble sendt. Ofte har vi forespurt BOL om fred, noe som er blitt avslått blankt, når vi også oppgjennom det siste året, halvanne har fått flere forespørseler om å bytte stamme (noe vi sa nei til for respekt av bol og rekrutteringsregler), så ville det å sende slike invitasjoner være en selvfølge. H.F.O ble med i krigen og kriget for BOL. Ikke kun for H.F.O sin del, så det å i tillegg kunne gi spillerne et alternativ som var å spille videre som de "alltid" har gjort ved våres side.

Vi strakte ut en hånd til absolutt alle ja. Jeg ønsket ikke å være så kynisk å kun slippe inn et fåtall. Jeg ønsket å være med på å bygge en større stamme der hele linja var samlet om samme sak og som nevnt videre gi mulighet til å spille videre. Jeg har ikke ønsket å ødelegge spillelysten til en hel stamme, så de som ønsket å fortsette kunne komme. Med et miljøskifte, så ville også flere bli mer aktive i min mening, men dette får vi uansett ikke vite nå.
 
Topp