FaktaBørsen

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Eller at folk muligens har andre ønsker i påsken enn og sitte klistret foran skjermen? Eller er jeg helt på jordet her nå?

Selv kjenner jeg at jeg blir litt lei når spillere som Chucky/K2/Roger setter kontoen på slett tross uttalige forespørsel om at jeg har tilbudt meg og sitte kontovakt og skaffe nye eiere til kontoen:forvirra:


Vel, poenget mitt er at og sutre over angrep under påsken bare er et tegn på svakhet. Det er nok likt for andre også, da med tanken på at folk helst vil ha fri sammens med familie under høytider. Det er vel enkelte, deriblandt meg, som er mye til og fra i tider som dette. Enkelte kvelder har jeg mye tid til overs, mens andre litt mindre. Så ja, jeg ser poenget ditt, absolutt. Dette er et spill som krever mye tid, har man ikke det, så vil man falle av.

Er glad for at vi bare har lojale spillere i WIC, jeg :).
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Er glad for at vi bare har lojale spillere i WIC, jeg :).
Vell, nå var vell ikke han forsåvidt i stammen vår lenger, han brøt ut riktig nok, men uansett dette er vell mer ren og skjær dumskap enn lojalitetssvikt. Han ba meg til og med finne nye eier til kontoen, også setter han den på slett helt ut av det blå. Jeg blir ikke klok på det ^^
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nei, hun bruker dessverre ikke nok tid om hun taper byer. Eller at all den tiden hun legger ned, blir disponert feil.. Så har vi jo det siste tilfellet, som dere fra JPTG har blånekta på i lange tider.. At vi i WIC er bedre enn dere.

Når hun går til erkefienden sin, og ber de roe ned i et bestemt tidsrom, så viser det jo bare at hun begynner og miste grepet :).


Uvitenhet, dumskap, idioti...? Hvilken kategori hører dine uttalelser under tro? Slutt å uttal deg om ting du ikke har greie på. Er det en ting som irriterer meg, så er det slike bezzerwizzere som deg!

Donerer all min fritid på dette spilllet jeg kenn93x. Disponerer tiden feil? Skal jeg le eller gråte tro? Har du sett fronten min? Har du i det hele tatt rede på hvor mange inc jeg har hatt, og hvor mange kontinenter jeg angripes i? Jeg tror du kan klappe igjen brødhølet først som sist eplekjekken. Du ville ikke klart deg bedre du med tilsvarende front, og tilsvarende deff.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Uvitenhet, dumskap, idioti...? Hvilken kategori hører dine uttalelser under tro? Slutt å uttal deg om ting du ikke har greie på. Er det en ting som irriterer meg, så er det slike bezzerwizzere som deg!

Når du taper byer, så må da det være en årsak til det. Jeg skrev blandt annet at vi, as in "WIC spillere", gjorde en god jobb derav at vi adlet det fra deg, men ut fra besvarelsen virker det som at du benekter dette.. Du får holde deg til at moderatorene redigerer byer bort fra deg (nod)

Donerer all min fritid på dette spilllet jeg kenn93x. Disponerer tiden feil? Skal jeg le eller gråte tro? Har du sett fronten min? Har du i det hele tatt rede på hvor mange inc jeg har hatt, og hvor mange kontinenter jeg angripes i? Jeg tror du kan klappe igjen brødhølet først som sist eplekjekken. Du ville ikke klart deg bedre du med tilsvarende front, og tilsvarende deff.

Nei, beklager, de JPTG folkene jeg har snakket med, har dessverre ikke utlevert sensetiv info om hverken deg eller JPTG. Men gir du de lov til det i fremtiden, så blir det satt stor pris på, selv om det egentlig ikke er nødvendig. At du har front i så mange kontinenter nå, har du bare deg selv og takke for, samt resten av stammen din. Det er DU og de medlemmene opp igjennom årene som har kjørt stammen(e) ned i grøften. Så ja, for min del kan du bare ligge der og klynke om hvor vondt du har det, og hvor mye tid dette spillet tar fra deg.

Hvordan jeg ville klart meg i din posisjon vet jeg dessverre ikke. Selv anser jeg meg selv som en over middels deffer på de senere verdnene. Har aldri fått muligheten på V1 dessverre, mest takket være en solid stamme som bare har adlet ned fienden i stedetfor og la seg adle, sånn som din har.

Ikke ta det så tungt, Capitan. Du kan jo alltids slutte om det blir for tidskonsumerendes. Tviler på at du vil bli savnet :)
 

DeletedUser

Guest
Syntes du er unødvendig hard mot Capitan her Kenn.

Jeg har forståelse for at folk ikke alltid har tid til å spille og om det ikke finnes KV'er tilgjengelige, så er det et problem. Men det er enkelte som har mer tid enn andre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er det en ting som irriterer meg, så er det slike bezzerwizzere som deg!

Eyyh! Ikke glem meg..

Donerer all min fritid på dette spilllet jeg kenn93x. Disponerer tiden feil? Skal jeg le eller gråte tro? Har du sett fronten min? Har du i det hele tatt rede på hvor mange inc jeg har hatt, og hvor mange kontinenter jeg angripes i? Jeg tror du kan klappe igjen brødhølet først som sist eplekjekken. Du ville ikke klart deg bedre du med tilsvarende front, og tilsvarende deff.

For å støtte oppunder Kenn sitt bidrag over meg, så kan du droppe skuespillet med å se på deg selv som offer. Om du ønsker fred i påsken så ber jeg deg gå fram som et eksempel å hindre at angrep går ut fra JPTG. Noe jeg vet en del om, takk som spør. Du har tatt flere strategisk idiotiske valg opp igjennom tiden som førte deg til at JPTG per dags dato blir grisekjørt. Og ja, jeg vet meget godt at jeg har mistet en del byer, så du kan trøste deg med at du er ikke den eneste med kjip front, jeg tør tippe at min vide front er litt mer kjipere enn din. Aaaaaanyways, se på deg selv for en gangs skyld, C22. Dine valg har ført til din situasjon. Hvilke hendelser jeg sikter til regner jeg med, og nærmest forventer at du er klar over på egen hånd.
 

DeletedUser

Guest
Det er 42 spillere i Just og i teorien 41 stk som kan være KV. Burde ikke være et problem å finne en som kan hjelpe i slike slitsomme tider?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Eyyh! Ikke glem meg..



For å støtte oppunder Kenn sitt bidrag over meg, så kan du droppe skuespillet med å se på deg selv som offer. Om du ønsker fred i påsken så ber jeg deg gå fram som et eksempel å hindre at angrep går ut fra JPTG. Noe jeg vet en del om, takk som spør. Du har tatt flere strategisk idiotiske valg opp igjennom tiden som førte deg til at JPTG per dags dato blir grisekjørt. Og ja, jeg vet meget godt at jeg har mistet en del byer, så du kan trøste deg med at du er ikke den eneste med kjip front, jeg tør tippe at min vide front er litt mer kjipere enn din. Aaaaaanyways, se på deg selv for en gangs skyld, C22. Dine valg har ført til din situasjon. Hvilke hendelser jeg sikter til regner jeg med, og nærmest forventer at du er klar over på egen hånd.

For å svare litt enkelt på denne Scar, så er det slik i vår stamme at hver og en oppfordres til å ta ansvar. Gruppeledere oppfordres til å lage kampanjer uten at jeg behøver ha en finger med i spillet. Skjønner ikke hva du jamrer deg for. Vet ikke hvilke ledelser du har vært i, men det er i alle fall ikke slik i JPTG at det er meg som styrer alt. Atter en gang uttaler du deg om ting du ikke vet nok om. Kunne ikke du bruke din irl-utdanning til annet enn å spre dritt?

En ting til, jeg ser så abolutt ikke på meg selv som noe offer. Undres enda en gang hvordan du tillegger andre å være noe de ikke er. Er det en ny sportsgren tro?
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Det er 42 spillere i Just og i teorien 41 stk som kan være KV. Burde ikke være et problem å finne en som kan hjelpe i slike slitsomme tider?

må nesten le meg ihjel (rofl) du ser jo hvordan det går med stammen og så tror du at det er 41 stk som vil stille opp :hmm: hvis det er sånn i wic så har dere i så fall en "super-stamme". Her er det nok de samme som sitter gang på gang... en gjeng på ca. 4-5 stykker eller noe
 

DeletedUser

Guest
må nesten le meg ihjel (rofl) du ser jo hvordan det går med stammen og så tror du at det er 41 stk som vil stille opp :hmm: hvis det er sånn i wic så har dere i så fall en "super-stamme". Her er det nok de samme som sitter gang på gang... en gjeng på ca. 4-5 stykker eller noe

Må nesten le av at du ikke klarer å lese/forstå hva jeg skriver.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Må nesten le av at du ikke klarer å lese/forstå hva jeg skriver.

hmm du har vel rett.. forstår hva du mente nå :p men hey! misforståelser skjer hele tiden :p det bra er at man kan rette opp i dem :p sorry for at jeg lo av teorien din som fatisk burde stemme :hmm:
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at dette er så fryktelig skittent spill og mer enn noe jeg har sett makan til i løpet av min TW tid!
Og at jeg må si jeg er overrasket over WIC. Dere skryter uhemmet av hvor gode dere er og hvor hardt dere kjører over oss med ærlig og rent spill, allikevell vil jeg nå si at og gå slike veier ikke akkurat støtter de påstandene fra dere!


Her fortsetter samtalen:


EDIT; ble nødt til å legge inn bildene på denne måten, da opplastning fra PC'en til forumet er helt håpløst.
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fakta er at dette er så fryktelig skittent spill og mer enn noe jeg har sett makan til i løpet av min TW tid!
Og at jeg må si jeg er overrasket over WIC. Dere skryter uhemmet av hvor gode dere er og hvor hardt dere kjører over oss med ærlig og rent spill, allikevell vil jeg nå si at og gå slike veier ikke akkurat støtter de påstandene fra dere!


Her fortsetter samtalen:


EDIT; ble nødt til å legge inn bildene på denne måten, da opplastning fra PC'en til forumet er helt håpløst.

Fine samtaler, interessant. Ser ut som dere koste dere gløgg ihjel.
Det du sier er at WIC står bak slettingen av Chucky?
 

DeletedUser

Guest
Wic slettet ikke chucky! sånn da er det ute av verden å dere kan glemme chucky (kyss)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Poenget Scar, var at du skulle lese samtalen, ellers hadde jeg ikke lagt ut bildene, svarene på det spørsmålet står der.

EDIT: WIC slettet ikke kontoen selv nei det gjorde Roger/Chucky/K2, men den ble slettet etter at Roger/Chucky/K2 søkte om konto, og skulle få svar etter at slettingen av Chucky kontoen var gjennomført.
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Poenget Scar, var at du skulle lese samtalen, ellers hadde jeg ikke lagt ut bildene, svarene på det spørsmålet står der.

Vel, jeg leste samtalen, hvorav jeg kommenterte på denne måten;
Ser ut som dere koste dere gløgg ihjel.

Nå følte jeg meg litt frekk, så beklager det :(

EDIT: WIC slettet ikke kontoen selv nei det gjorde Roger/Chucky/K2, men den ble slettet etter at Roger/Chucky/K2 søkte om konto, og skulle få svar etter at slettingen av Chucky kontoen var gjennomført.

Javel, la meg prøve på nytt. Roger ønsket å spille i WIC, hvorav ledelsen i WIC stilte ett krav til Roger, og det var at Roger skulle få en fair sjanse hvis han slettet kontoen sin (Chucky) ? Slik å forstå?
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er rart dere stoler blindt på uttalelser uten å sjekke opp fakta. Skader ikke å spørre en i ledelsen i WIC om dette faktisk stemmer eller ikke. Ang slettingen av Chucky har vi ikke hatt noen påvirkning. Dere har helt sikkert klart å skyve han vekk selv.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nå følte jeg meg litt frekk, så beklager det :(
Jeg skal klare meg for denne gang, bare ikke gjør det til en vane, det svir sånn innvendig :(


Javel, la meg prøve på nytt. Roger ønsket å spille i WIC, hvorav ledelsen i WIC stilte ett krav til Roger, og det var at Roger skulle få en fair sjanse hvis han slettet kontoen sin (Chucky) ? Slik å forstå?
Vell, dere slapp ham jo ikke inn når han søkte fra Chucky (mens han enda spilte aktivt.) Så kanskje dette var en ny metode/nytt forslag for at han skulle slippes inn?

Ingen tvil om at dette gjør mye skade i sør, akkurat som det ikke var hardt nok fra før av der nede, nå er det et hav av gråbyer overalt.

Fakta er og at jeg spurte Roger/Chucky/K2 gjentatte ganger om han ikke kunne sette meg opp som kv slik at jeg kunne finne ny eier og redde byer, men neida, det fikk jeg ikke noe svar på.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Syntes det er rart dere stoler blindt på uttalelser uten å sjekke opp fakta. Skader ikke å spørre en i ledelsen i WIC om dette faktisk stemmer eller ikke. Ang slettingen av Chucky har vi ikke hatt noen påvirkning. Dere har helt sikkert klart å skyve han vekk selv.

Tanken streifet meg MD, men jeg anslo at dere mest sannsynlig ville nekte blankt for det uansett om det skulle stemme eller ei, så jeg lot være.
 

DeletedUser

Guest
Javel, la meg prøve på nytt. Roger ønsket å spille i WIC, hvorav ledelsen i WIC stilte ett krav til Roger, og det var at Roger skulle få en fair sjanse hvis han slettet kontoen sin (Chucky) ? Slik å forstå?

sitlte ingen krav om det nei konton ble satt på slett å kontoen jeg søkte på dual til tok kontakt med ledelseni wic.
 
Topp