Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Er det fakta at om to stykker er aktiv på samme konto i samme sekund, at man kan kalle det multiaccountants?
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Deeet kalles sidding, og det er ulovlig. Når det er sagt så går det an å gjøre kommandoer mens andre er på kontoen igjennom API'en som er lagt inn, og det er tillatt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
de 4 på Varainor kjører adels og skit døgnet rundt!!! irriterende, må vel å hente noen fra America så det blir fair
 

DeletedUser

Guest
hahaha, som jeg kanskje har sagt 100 ganger før, på vara spiller det nå to aktivt, det er 3 til som har passord, men de aner jeg ikke hvor er.

nok om det, ryktes at Skolehaven eller failhaven som jeg liker å kalle han, ikke en gang klarer å adle byer av små 9k spillere. Noen som vil bekrefte? :3
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
varanior08 den 05.12. klokken 21:14
Er ikke mye deff her desverre, vi holder på å sikre et par nye byer.

- Pål
labanfun den 05.12. klokken 21:11
evnt. om du kunne hjulpet med noe def?

Mhv labanfun

fakta er at du tar feil min venn
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
de 4 på Varainor kjører adels og skit døgnet rundt!!! irriterende, må vel å hente noen fra America så det blir fair

Har vell kansje noe med at jeg har en fin døgnrytme som gjør at jeg ikke legger meg før Simon har stått opp ;) At jeg i tilleg trenger minimalt med søvn hjelper jo også på :3

Og yeah, hent noen fra america slik at det blir fair, vi sparker griserumper uansett :D
 

DeletedUser

Guest
Sender tog på safebyene dine da (wasntme)

så du har stacka alle byene dine, selv de i safesonene dine? alle vet jo at man ikke stacker dem, kjør på send tog i safesonene våre, så kan jeg gjøre som forje gang skolehaven og ckh prøvde å adle der :3
 

DeletedUser

Guest
ser at du har lært rattus det samme Jonnern

Forsvarer: Rattus Norvegicus
Mål: looks like sex (493|532) K54

Antall: 0 0 6436 0 109 2970 244 0 235 63 0 0 0
Tap: 0 0 6436 0 109 2970 244 0 235 63 0 0 0
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
For god forklaring Varanior08 som du kaller deg :p du som skulle være den "Læreren" :)
 

DeletedUser

Guest
jeg er vel egentlig ikke læreren det er Pål :3 fant forresten ut at vi er 7 på kotoen, da Mikkel er vår ikke-spillende dual! (clapping) såeh, hadde jeg vært deg, hadde jeg bare sletta kontoen, så slipper du å spille 2-3 mnd til, bare for at jeg skal rimme deg :rolleyes:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Driver å veier valgene mine her :p Er vel ikke perfekt ennu, er i læringsfasen men jeg har lært mye av å angripe deg (takk)

Noen som har noen forklaring på hvorfor T-train fucker stadig? ikke at jeg ikke har markert OK på angrepene
 
Topp