Faktabørsen

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er at denne verdenen åpenbart mangler action, når dere sitter her og diskutere hvorvidt dere prøver å rekrutterer fra hverandre.. :tunge:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at denne verdenen åpenbart mangler action, når dere sitter her og diskutere hvorvidt dere prøver å rekrutterer fra hverandre.. :tunge:

eneste forskjellen er at våres poster hører inne hos faktabørsen mens WinC sine hører inne på ryktebørsen.
med andre ord: våres poster er fakta, mens WinC sine poster er møkk som hører hjemme i søppla ettersom dem ikke er sanne.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
eneste forskjellen er at våres poster hører inne hos faktabørsen mens WinC sine hører inne på ryktebørsen.
med andre ord: våres poster er fakta, mens WinC sine poster er møkk som hører hjemme i søppla ettersom dem ikke er sanne.

Herregud for et dårlig forsøk dette var, sindick :p Ærlig talt, prøv litt hardere er du grei :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
fakta er at eg vet om folk i WInc som vil lage opprør i stammen :O og mye mer så hvor bra ledelsen i WInc er vet eg no ikke ;)

Fakta er, at det vil NUKE ikke like, for da blir vi nr 2 på rankingen, og da vil vi bli betraktet som møkk, og det liker vi ikke. Åhh, nei.......ligger sikkert langt under SMACK sin verdighet å gi oss en så gloret beskrivelse........ men på den andre side, møkk er faktiks det som skaffer oss brød på bordet, så kanskje vi bør satse på opprør i WInc.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at jeg skjønner hvorfor folk ikke gidder å lese mine poster.

Folk søker til stammer, får man avslag så går man til neste stamme. Dette har skjedd med folk som har gått til WInc og jeg blir ikke overrasket om folk i SMACK hadde et annet førstevalg. Det viktige er jo om dem er lojale når de først går inn i stammen..
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kan vi ikke ha litt mer "kort-og-presis" PnP?

Sindre, jeg orker ikke å lese den lange greia der klokken 01:30. Akuratt det samme som når klokka er 12,15 og 18.
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke ha litt mer "kort-og-presis" PnP?

Sindre, jeg orker ikke å lese den lange greia der klokken 01:30. Akuratt det samme som når klokka er 12,15 og 18.

gerit for min del, Jeg sier bare det jeg mener, og hva som er sant. Noe som de fleste i WinC vet.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er. at jeg nu har brukt halve formiddagen på å gjennemlese korrespondansen mellom sindick og Scarborough (pluss et par enkelte pipp fra andre). Veldig fornøjeligt. Men bortsett fra underholdningsværdien, da ka man bli litt bekymret..........hva har vi egentlig fått vite, jo....; sindick lyger - scar lyger, sindick er best - scar er best, sindick ka ikke fremlegge beviser - scar ka ikke fremlegge beviser , SMACK er en gjeng med homser - Winc er en gjeng med møkkamenn, SMACK rekruterer fra WInc - WInc rekruterer fra SMACK. Så da alle disse påstande opphever hverandre, da står vi uvitende tilbake som spørgsmålstegn...........

Men gjerne ta en restart på deres diskusjon, liker å lese......og elsker eventyr!

Og best av alt......inniblandt popper det spillere opp, som har ennu bedre og sensasjonelle opplysninger (som heller ikke ka bevises)....så vennligst fortsett (clapping)
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er. at jeg nu har brukt halve formiddagen på å gjennemlese korrespondansen mellom sindick og Scarborough (pluss et par enkelte pipp fra andre). Veldig fornøjeligt. Men bortsett fra underholdningsværdien, da ka man bli litt bekymret..........hva har vi egentlig fått vite, jo....; sindick lyger - scar lyger, sindick er best - scar er best, sindick ka ikke fremlegge beviser - scar ka ikke fremlegge beviser , SMACK er en gjeng med homser - Winc er en gjeng med møkkamenn, SMACK rekruterer fra WInc - WInc rekruterer fra SMACK. Så da alle disse påstande opphever hverandre, da står vi uvitende tilbake som spørgsmålstegn...........

Men gjerne ta en restart på deres diskusjon, liker å lese......og elsker eventyr!

Og best av alt......inniblandt popper det spillere opp, som har ennu bedre og sensasjonelle opplysninger (som heller ikke ka bevises)....så vennligst fortsett (clapping)

Fakta er, at dette ble helt feil. Beklager at jeg fikk kalt SMACK en gjeng med homser.......det er Folk fra WInc som er homser. Er ikke sikker på hva folk fra SMACK er.......og da jeg ikke har fakta om det, da får det stå åpent.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. vet ikke om de andre, men da må ihvertfall jeg være skaphomse. Får spørre kjærringa kor ho har gjort av redskapen..
 

DeletedUser

Guest
Møkk, dritt, noobs og homser? Jeg synes det er en fin gjeng med spillere i WInc jeg. Og jaggu er det en god del bra spillere i Smack også. For ikke å snakke om Nuke.

Om dere tror dere vinner noen diskusjoner med å snakke ned andre spillere og stammer, forteller dere mye mer om deres egen frykt og utilstrekkeligheter enn om hva som bor i andre. Spill ærlig, tal godt om andre, og ha det gøy.

Det er et uttrykk som går slik; "Det hjertet er fullt av renner munnen over av".

Møkk, dritt, noobs, homser? Er det det ditt hjerte er fullt av?

Ha en riktig god førjulsuke alle sammen! (happy)

Mvh,
-lilith-
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at AC går rett fra IAP til krig mot SMACK midt på svarta natta, noe som er enda mer moro er at SMACK og AC fikk IAP 18.12 kl 22:00, sinnsykt bra jobbet av diplomaten og ledelsen. Husker dere hvordan dere staver assassins creed nå? :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvem sin diplomat? Husker jeg ikke riktig så var jo dette noe av årsaken til at nettopp Zippy fikk ta seg av diplomatiet i stammen. Ettersom dere frivillig ga han jobben som diplomat har dere jo sånn sett ingenting å klage på?:)
 
Topp