Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe kalles uflaks heller det som heter menneske alle gjør feil og avortil glømmer man en ting er synd men 1 AM er ikke det værste han kan tape det er byen ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Gratulerer.

Litt mer interessant fakta er at de to største stammene den siste uken har vokst med henholdsvis 36,29979736% (SMACK) og 47,6697963% (WInc), noe som etter det jeg kan se skulle bety at WInc vil vokse forbi SMACK om 4 dager, dersom dette vekstmønsteret fortsetter hos begge stammer. 1. januar 2013 vil dermed (statistisk sett) SMACK ha 1.153.825 poeng, mens WInc vil ha 1.200.606. Jepp.

Hehe, og uken før der var det motsatt med tanke på økning sikkert og, WInc vil nok neppe gå foran SMACK på noe som helst tidspunkt, ikke tenk på det ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
ryktes et eg ligger på 2.plass på denne listen eg føler meg smigret:cool:
Var ikke snakk om en liste. Vi diskuterte bare spillere som mange mislikte, og en del lagde seg en "top 3" liste. Du var vel på et par. Smigret bør du ikke være, mer flau. R90 og Sondrekul er vel ikke det folk vil se på som celebert selskap.

hvilke plass har jeg? :)
Tror ikke du var på noens liste. (kyss)
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Er ikke jeg på noen liste? :( BTW. Ryktes at du har sletta listene? (think) Ene spionen min fant den ikke...

EDIT: Kan du si meg hvor på forumet listene ligger?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er vel at alle kjender R90 aka DeeDee aka osv......er jeg på listen?.....(angel)
 
Topp