Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Det finnes mange taktikker, å tette cluster er utvilsomt en av de^^

Forsåvidt, men jeg vil fortsatt si at å gråbyadle seg til toppen IKKE er noe jeg hadde vært stolt av. Det viser kun at du er rik og har mye tid, også at du er en n00b, i de fleste tilfeller, jeg vet at Ole ikke er det. En ting er om det lønner seg for deg, en annen ting er om det lønner seg for naboene dine, hvorsåvidt du har fiender eller venner som nabo. Nå har jo Ole venner, hadde i hvertfall venner rundt seg, så om alle hadde gjort slik som han og tettet clostrene, da hadde det ikke blitt mange farms igjen...
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
nei, det var det som var problemet deres. Dere greide ikke å stacke den...det ble bare sendt støtte i hytt og pine, og jeg knertet de en etter en...og grunnen til at jeg sendte så mange angrep var jo netopp fordi dere sendte deff hele tiden, går ann å tenke litt....n00b.

Øhh ja da Sonny, fakta er vi tenker litt....gå i deg selv og se hvem som var nOOb,en her. 1 by, tenk på det.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Wow, det å ta 30 gråbyer, også sette på en mal er jo første plassen verdig, det er det jo ingen tvil om.
Jeg og Sondre er på ingen måte fans av barbarbyadling. Men faktum er at vi må gjøre hva som vi ser på som best for kontoen. Det er vår rolle som kontoeiere. Det er vårt oppdrag.

Vi har vår grunn, men den får du desverre ikke vite da. Vi må gjøre det beste for vår kjære konto, og det er ikke å dele den informasjonen. Når det er sagt så har vi også adlet er par spillerbyer. Mer enn vi ville ha adlet på en verden hvor vi ikke kan kjøpe adelsmenn.

Bare forstå det at det er en grunn. Vi har diskutert lenge, og vår taktikk er ikke tilfeldig eller basert på uerfarenhet. Må også bemerke at jeg mener at det å adle barbarbyer på en vanlig verden (hvor du ikke kan kjøpe adels) godt kan betegnes som "noob"-aktig. Men på v13 er jeg sterkt uenig i at kun noobs adler barbyer. Nå har fakitsk nesten hele top 20 gjort det samme. Etterdultere etter at Gone startet med det i romjula.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg og Sondre er på ingen måte fans av barbarbyadling. Men faktum er at vi må gjøre hva som vi ser på som best for kontoen. Det er vår rolle som kontoeiere. Det er vårt oppdrag.

Vel, du kan vel ikke si at du ikke er noe fan av gråbyadling når du har tatt en haug av de? :p Det henger bare ikke helt på greip...Jeg tror dere helt fint kunne vært på rank 1 uten å adlet gråbyer også, det er vel ingen nødvendighet for at dere skal henge med?

Vi har vår grunn, men den får du desverre ikke vite da. Vi må gjøre det beste for vår kjære konto, og det er ikke å dele den informasjonen. Når det er sagt så har vi også adlet er par spillerbyer. Mer enn vi ville ha adlet på en verden hvor vi ikke kan kjøpe adelsmenn.

La meg gjette, stikkordet er haulen? Hva er visen med høy haul om dere har tatt alle farmsa? :p

Bare forstå det at det er en grunn. Vi har diskutert lenge, og vår taktikk er ikke tilfeldig eller basert på uerfarenhet. Må også bemerke at jeg mener at det å adle barbarbyer på en vanlig verden (hvor du ikke kan kjøpe adels) godt kan betegnes som "noob"-aktig. Men på v13 er jeg sterkt uenig i at kun noobs adler barbyer. Nå har fakitsk nesten hele top 20 gjort det samme. Etterdultere etter at Gone startet med det i romjula.

Jeg sier ikke at den er tilfeldig, jeg sier den er lite gjennomtenkt. Vel, du kunne i det minste adlet deg nermere fronten, det er stort sett den eneste unnskyldningen jeg hadde godtatt. Du kan jo tenke deg hvor mye så mange adels kunne gjort skade på fienden, med litt nuke hjelp fra stammen kunne du tatt ett stort bit av oss, men neide...Dere går for lette mål, og en lett vei til toppen, hvorfor? Fordi dere har råd selvfølgelig, og med ka er det vel ikke noe problem? Nei, jeg kjøper ikke den unnskyldningen med at det er akseptabelt å masse adle grått bare fordi det er bedre tilgang på adels.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vel, du kan vel ikke si at du ikke er noe fan av gråbyadling når du har tatt en haug av de? :p Det henger bare ikke helt på greip...Jeg tror dere helt fint kunne vært på rank 1 uten å adlet gråbyer også, det er vel ingen nødvendighet for at dere skal henge med?
Som jeg skrev tidligere: "Jeg og Sondre er på ingen måte fans av barbarbyadling. Men faktum er at vi må gjøre hva som vi ser på som best for kontoen. Det er vår rolle som kontoeiere. Det er vårt oppdrag." Om dette er best for kontoen, så gjør vi selvsagt dette. Om vi ville ha vært rank 1 hvis ikke? Det tror jeg ikke helt på, egentlig. Det spørs litt på om andre ville ha "dulta etter" og adlet barbarbyer. Det er egentlig veldig vanskelig å si, men rank 1 tror jeg ikke vi ville hatt. Den ville nok ha gått til Fenrir, den eneste som ikke adler barbarbyer.

La meg gjette, stikkordet er haulen? Hva er visen med høy haul om dere har tatt alle farmsa? :p
Nei. 600 000 ressurser (limiten) om dagen er ingenting sammenlignet med inntektene fra ressursfeltene.

Jeg sier ikke at den er tilfeldig, jeg sier den er lite gjennomtenkt. Vel, du kunne i det minste adlet deg nermere fronten, det er stort sett den eneste unnskyldningen jeg hadde godtatt. Du kan jo tenke deg hvor mye så mange adels kunne gjort skade på fienden, med litt nuke hjelp fra stammen kunne du tatt ett stort bit av oss, men neide...Dere går for lette mål, og en lett vei til toppen, hvorfor? Fordi dere har råd selvfølgelig, og med ka er det vel ikke noe problem? Nei, jeg kjøper ikke den unnskyldningen med at det er akseptabelt å masse adle grått bare fordi det er bedre tilgang på adels.
Tilfeldig og lite gjennomtenkt henger vel til en viss grad sammen. Uansett, det er ingen av delene. Jeg og min dual har diskutert, og regnet, utrolig mye og lenge på hva som er det beste får vår konto. Du har ikke tilgang på innsikten på Gone, så ditt grunnlag til å komme med påstandende du her nå kommer med er veldig vag. Og det er nok grunnen til at du tar helt feil. Jeg ønsker egentlig ikke å gå dypere inn på dette emnet, da jeg ikke ønsker å fortelle så alt for mye om hva vi tenker. Tar du kontakt om en måned eller to, så kan jeg mer enn gledelig forklare deg tankegangen bak alt.

ScareCrow har lavere snitt enn Gone. Der spiller Are og Spekter. Tror du de vet hva de gjør?
Dreamteam har nesten likt snitt som Gone. Der spiller Svinet, Sindick & co. Tror du de vet hva de gjør?
Michele Zagaria har lavere snitt enn Gone. Der spiller Zippy. Tror du han vet hva han gjør?

"Don't hate the player, hate the game" heter et kjent ordtak.

Spiller du verden 13? (Jeg tipper nei, med tanke på påstandene dine som for eksempel sitat nummer to)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Så klart spiller jeg på v13, og jeg har ikke adlet en eneste gråby som du kanskje skjønner...Greit, da venter jeg 1mnd, før vi fortsetter denne diskusjonen, gleder meg ganske så mye.

Jeg bare sier fakta ang. det må haulen, jo mer byer du adler, jo fortere går haulen din opp, du er vel ikke så dum at du ikke skjønte det? Det virker faktisk slik med den siste kommentaren din.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at SMACK i natt stacket helt feil byer, og at NUKE/WInc tok ut 2 byer med en god del mye mindre tropper enn de gjorde på 1 by fra motparten.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
om vi stacka feil by har vi lært noe og kommer sterke tilbake :warrior:

det gjelder bare og lære av sine feil ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg bare sier fakta ang. det må haulen, jo mer byer du adler, jo fortere går haulen din opp, du er vel ikke så dum at du ikke skjønte det? Det virker faktisk slik med den siste kommentaren din.
Haulen utgjør en ekstremt liten prosentandel av mine ressursinntekter. Rundt 2,2% akkuratt nå. Adler jeg 10 byer vil dette øke inntektene med rundt 0,2%. Det var mitt poeng, og grunnen til at jeg lurte på om du spilte v13.

Haulen er nesten ubetydelig når oppstartsfasen er over.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er att dec vinner serveren hvis ikke vi andre skjerper oss gjor noen diplomatiske trekk og tar ned utbrytera.
 
Topp