faktabørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
En stor fiende har entret Casual med håpet om å adle seg til tops igjen, Kvænangen og Olvedn har igjen knyttet bånd og slått seg sammen på samme konto som v14. Vi besitter over 400am og er klar til å utfordre alle som kommer i vår vei.

Lykke til, og må krigingen begynne!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Lenge siden her kom fakta nå...

Fakta er at "aliansen" er i overkant sterke. Utrolig kjedelig at dere bare adler av oss, og ikke lar oss adle tilbake
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Fakta er at jeg heller ikke spiller her. Hvorfor? Jo, fordi jeg er for god til å bli rimmet :mehe:
 

DeletedUser

Guest
kanskje på tide jeg gjør nytte for meg på den kontoen jeg er hentet inn som ekstrahjelp for snart da? ;)
 

DeletedUser

Guest
desverre. det får bli opp til eieren av kontoen å avgjøre. alt jeg kan si, er at jeg har tilgang til en grei konto, men desverre har jeg ikke vært så mye innom. men noen nuke-runder skal jeg nok få tid til fremover ^^
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Er du på min side; flott om du blir mer aktiv :)
Er du i "aliansen"; hadde ikke du sluttet? Å du er vel forsåvidt litt for erfaren til å spille her.

Tror vel egentlig den siste er den rette siden jeg er 99% sikker på hva konto du er på
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
vel uansett side er du vel ganske trygg om han spiller for fienden? eller har jeg vært for lat til å følge med på poengene?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nja, er vel to kontoer hos fienden som kan adle meg, så helt sikker er jeg ikke. Men regner med at jeg hadde vist det om han spilte på min side.
 

DeletedUser

Guest
er her mest for å lære opp, og så langt har det ikke vært stort behov for meg ;)
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
fakta er at en ny stamme har tatt førsteplassen, hvor lenge det varer får vi se, men er på tide det kom nye folk dit:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ønsker å gi det et forsøk i det minste, Janrune :)

@arsenal123: Jeg er så seriøs at jeg planlegger å ta KV'er, slik at jeg kan strippe deg for byer. Starter byen din får jeg nok ikke gjort noe med, men regner med du er grå innen jeg kommer så langt.
 

DeletedUser

Guest
er egentlig rimelig imponert over Kvæna :D hadde helt ærlig ikke trodd du var sånn :)
 
Topp