Faktabørsen

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Mye unnskyldninger ja :hmm:

Weekendturer og dårlig internett .. Men en backtime på 6ms, det var ikke store problemet :eek:
Super nett :awesome:
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Trenger ikke spille dagen lang for å unngå at kontoen mister alt av byer. Et par byer tap kan regnes med, men ikke noe speidingsforsøk engang på byer som er blitt adlet er jo litt dårlig.

Nå var det heller ikke alt av byer som ble mistet :p Noen få byer hver enkelt dag dere sendte var det riktig nok, men alle? Har du feil styrke på brillene dine?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nå var det heller ikke alt av byer som ble mistet :p Noen få byer hver enkelt dag dere sendte var det riktig nok, men alle? Har du feil styrke på brillene dine?

Feil styrke på brillene mine? Jeg glemte linsene, ikke vær frekk!:mehe Men ok, alt av byer var en liten overdrivelse, men de har mistet veldig mange byer for de og være.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi merket at det ikke ble gjort mye mer enn å tagge ja, bortsett fra noen snipes som landet etter siste adels.. :hmm: :rolleyes:
Njå, I beg to differ. Var en god del tog som ble snipet. Men selvsagt ikke alt. Syns å huske at medaljen lå på 70-noe drepte adelsmenn når jeg ikke orket mer og ga meg.

Trenger ikke spille dagen lang for å unngå at kontoen mister alt av byer. Et par byer tap kan regnes med, men ikke noe speidingsforsøk engang på byer som er blitt adlet er jo litt dårlig.
Nå mistet ikke konto alt av byer. Hadde jeg ikke spilt, vil jeg antatt at alt hadde forsvunnet relativt kjapt. Jeg ville i alle fall forventet så.

Dere ble eid, ferdig med det. Slutt å bortforklare alt.
Slått er vel korrekt ord. Grust kanskje og. Men jeg bortforklarer ikke. Bortforklarer man nekter man for det som har skjedd. Jeg forteller hva som har skjedd, men også fra vår kontos side. Om du kun ønsker å være ensidig i alt som skal kommenteres, får det være din sak. Det ønsker ikke jeg.

Mye unnskyldninger ja :hmm:

Weekendturer og dårlig internett .. Men en backtime på 6ms, det var ikke store problemet :eek:
Super nett :awesome:
Weekendtur, ser ikke helt hvor relatert det er til hvor flink jeg er til å backtime? Alt i alt har jeg et veldig bra nett med hastighet rundt ~120 Mbps, totalt tror jeg det er en natt de siste par ukene hvor det ikke har vært noe bra.

Nei å nei å nei nå har jeg greid å lure meg in på v17 :confused:
Lykke til, Roger. :)
 
Sist redigert:

ellrond3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Weekendtur, ser ikke helt hvor relatert det er til hvor flink jeg er til å backtime? Alt i alt har jeg et veldig bra nett med hastighet rundt ~120 Mbps, totalt tror jeg det er en natt de siste par ukene hvor det ikke har vært noe bra.

Hvordan kan dere ha 120Mbps og ha dårlig nett?:p jeg sitter på nett nå med mellom 1.5mbps og om jeg er heldig så når jeg kansje 3mbps...


men jeg klarer enda å sende tog på 60ms!:D
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvordan kan dere ha 120Mbps og ha dårlig nett?:p jeg sitter på nett nå med mellom 1.5mbps og om jeg er heldig så når jeg kansje 3mbps...


men jeg klarer enda å sende tog på 60ms!:D

Du har vel aldri hørt om at ting kan variere? Ja, kanskje du kan sende tog på 60ms med ett nett på 1,5mbps, men husk at det mesteparten av tiden ikke spiller noen rolle for deg hvilket sekund det lander på. Om nettet er tregt, vil nok alle angrepene bli sendt tregere og, og du klarer da å sende de så nærme hverandre. Om du skal dodge, snipe og tagge samtidig har du ikke så god tid som når du sender tog. Snipen kan også bomme pga lag, dodging tek lenger tid osv..
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
10fcaf7e3441477c3346192d32bec13f.png
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Fakta er at det er skuffende å måtte tagge 2100 angrep, og ikke treffe en eneste adelsmann! :/
 
Topp