Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
På tide å slutte å bare være tøff med ord og heller starte å sende noen flere ekte angrep på meg :)
 

DeletedUser

Guest
På tide å slutte å bare være tøff med ord og heller starte å sende noen flere ekte angrep på meg :)

Hey! Jeg liker å være tøff med ord. Og tro meg, det er ikke bare fakes på vei mot deg. Noe du snart kommer til å erfare. En smie eller to blir nok pulverisert. Moahaha!

Men de fleste mennene mine er opptatt med å feire påske. Fest hver kveld, gode middager hver dag og alle er hjemme med familiene sine. Jeg har ikke hjerte til å sende de ut. Bare de hardcore leiesoldatene mine er fortsatt på alert og oppdrag. Koster mye i drift, men de får jobben gjort :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg spanderer påskeegg på dem som kommer seg inn-forbi muren :)
men skjønner hva du mener soldatene her vil helst grille og nyte påskeværet med uteøl
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
En ting er sikkert, MD blir ikke mindre selvsikker med månedene :LOL:

Pfft. Ingen av stammene deres er verdt noe som helst! Stammen min PPE, Party People, kommer til å eie dere alle!! MUAHAHAHA.
Alt jeg kommer over, knuses, okkuperes, likvid.... meh... Why try :p You'll see!

Jeg kommer til å eie dere alle. Dere kan likegodt bare legge ned våpnene og komme på fest :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Enig med Kenneth. Skuffet over at han ikke har vokst mer enn det han har gjort faktisk :p Barbie yter ikke så veldig mye motstand utenom en mur her og der.

Får se hvordan han klarer seg om jeg ruller inn 300 nukes.

Glemte å nevne at jeg kun kosespiller nå ;)
Det betyr ikke at jeg ikke kan irritere litt på motstanderen samtidig.
 

DeletedUser

Guest
Bare kosespiller jeg også nå :) Legger ikke akkurat ned mye arbeid for å adle Fyllesamen og Graffyz. De gir meg nesten byene sine.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kan jeg være den dusten som spør hva som har skjedd i det siste, kjenner jo ikke igjen kartet :p bare litt basic info om hva som har skjedd da eg ennu er nysgjerrig på hvordan verdenen går framover.

Nei vent jeg er nu en dust uansett hvordan man ser på det uansett...
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg være den dusten som spør hva som har skjedd i det siste, kjenner jo ikke igjen kartet :p bare litt basic info om hva som har skjedd da eg ennu er nysgjerrig på hvordan verdenen går framover.

Nei vent jeg er nu en dust uansett hvordan man ser på det uansett...

Dilligas gikk over til OIM, som førte til at Roger gikk over til ODA. MD knuser alle som vanlig. Inaktiviteten herjer. OIM og ODA side om side på rankingen, men mulig ODA har fått verdenen på sitt spor nå mye grunnet MD.

Slik som det alltid har vært med andre ord :)
 
Topp