Faktabørsen

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Jeg ble ikke kastet ut av OIM, :)

Nei :mehe:
Da sier vi du ble kastet ut av ODA.

1de7490f68464a245819eda16b9fe00b.png
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Hehe det morsomste er at du sier det som om det er noe å skryte av :p

nei, er jo ikke det, men når folk skal lyge så blir det litt teit, også når du faktisk kan gå innpå tw stats og se at jeg forlot oda kl 23:noe, også viser det "beviset" der kl 22:12, så blir det litt patetisk :D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Skal ikke si noe på om du ble kicka eller forlot ODA, men fakta er at tw stats er ikke helt riktig på tidspunktene.
Og ja jeg kan bekrefte at du forlot OIM april 07 kl 01:09, selv om tw-stats sier du forlot 07th April 2015 - 02:13:17

Spooky :O
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
nei, er jo ikke det, men når folk skal lyge så blir det litt teit, også når du faktisk kan gå innpå tw stats og se at jeg forlot oda kl 23:noe, også viser det "beviset" der kl 22:12, så blir det litt patetisk :D

Det eneste som er patetisk er togene dine (giggle)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
nei, er jo ikke det, men når folk skal lyge så blir det litt teit, også når du faktisk kan gå innpå tw stats og se at jeg forlot oda kl 23:noe, også viser det "beviset" der kl 22:12, så blir det litt patetisk :D

Det som er patetisk er at du selv ikke vet når du forlot :LOL:

103d9ac82decf7397a82b3a2d8f4a14b.png


Og om du ikke vet det, så må du lære deg at TW-stats ikke forteller om du forlot eller ble kastet ut.
 
Sist redigert av en moderator:

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Det som er patetisk er at du selv ikke vet når du forlot :LOL:

103d9ac82decf7397a82b3a2d8f4a14b.png


Og om du ikke vet det, så må du lære deg at TW-stats ikke forteller om du forlot eller ble kastet ut.

Jeg vet at det ikke står om jeg ble kastet ut eller leavet selv, men jeg vet jo selv at jeg forlot
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Vil gjærne se masingen min i flere mnd, så vidt jeg husker så hadde jeg vel en invitasjon til ODA i nesten 1 mdn, men jeg gikk aldri inn ? :)

heuheuheu

Er som sagt med god grunn vi avviste deg. Så det tvers igjennom at du er typen for slikt spill (nod)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Han er et illojalt troll. End of the story.

Fakta at V18 er en verden med meget høy underholdningsverdi. Hadde det bare vært flere store verdner :(.
 
Topp