Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at en verden uten dualer hadde blitt spennende. (støttes)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Enkel matematikk.

2 stk på 1 konto

Eller 1 stk på 1 konto x2

Takk. Logikken til folk på forum er ganske lav for tiden. La meg vise dere noe.

Person A spiller sammen med Person B på Konto A. Person A er vanligvis tilstede 15-23, da han jobber fra 7-15. Person B spiller sammen med han og er aktiv 08-22 da han er noe på PC siden han går på vgs. 7 timer blir da dekket av de begge, av totalt 15 timer Det vil si at fordelingen av arbeid på kontoen er 50% ca, men nattvakter og trening f.eks er ikke tatt med. Totalt er de da bare på 15 av 24 timer, noe ala 60%.

Hadde de spilt på hver sin konto hadde 15-23 = 30% av døgnet + 8-22 = 58% av døgnet. Om de hadde hatt sin individuelle konto hadde de da hatt en aktivitet tilsvarende 88%, enn om de spilte sammen. Dette er bare ett eksempel, der jeg tok utgangspunkt i en sju til tre arbeider, og en alminnelig studiespess-elev. Nattevakter regnet jeg ikke på for det er best de ikke gjør det.:gjeip:
 

DeletedUser

Guest
Takk. Logikken til folk på forum er ganske lav for tiden. La meg vise dere noe.

Person A spiller sammen med Person B på Konto A. Person A er vanligvis tilstede 15-23, da han jobber fra 7-15. Person B spiller sammen med han og er aktiv 08-22 da han er noe på PC siden han går på vgs. 7 timer blir da dekket av de begge, av totalt 15 timer Det vil si at fordelingen av arbeid på kontoen er 50% ca, men nattvakter og trening f.eks er ikke tatt med. Totalt er de da bare på 15 av 24 timer, noe ala 60%.

Hadde de spilt på hver sin konto hadde 15-23 = 30% av døgnet + 8-22 = 58% av døgnet. Om de hadde hatt sin individuelle konto hadde de da hatt en aktivitet tilsvarende 88%, enn om de spilte sammen. Dette er bare ett eksempel, der jeg tok utgangspunkt i en sju til tre arbeider, og en alminnelig studiespess-elev. Nattevakter regnet jeg ikke på for det er best de ikke gjør det.:gjeip:

Men jeg ser ikke problemet med å spille med en dual som bare kan spille natt :D
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fakta er at ingen på topp 10 bortsett fra Don Jon og yasir har plyndret 100 byer enda.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fakta er at TW-guiden ikke er stor fan av spillere som skjuler sine prestasjoner ;)

"Folk som skjuler sine prestasjoner er en skam for TW."
 
Topp