Faktabørsen

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Er jo bare å sjekke på prestasjonsrangeringa om noen har plyndrermedaljen i sølv... ingen har den
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hva er det du vil frem til, annet enn at du vil vise at du suger i å farme effektivt? Om du angriper en by 1 rute unna deg tar det en time frem og tilbake med spyd. Du trenger da minst 2 spyd og 2 sverd eller 1 spyd og 1 øks.

2627 runs/55 timer = 47,7~48

48 er antall puljer du har måttet sendt ut hver damn time av hele serveren, til og med når du bare hadde 10 spyd og 10 sverd.

Oh, paladin. Den tar to runs i timen minus den tiden du bruker på å utdanne den. 55-4,25=50,75 ~ 51
51*2=102

2627-102=2525

2525/55=45,9~46

Så svaret er, 46. 46 ganger i timen har du angrepet landsbyene en rute unna deg, hele serveren.

Impressing










Neida, jeg tar deg bare som en løgnhals.
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8

Da jeg tydeligvis har bedre logikk enn habbomannen og de fleste andre her tok jeg meg friheten til å bruke 15 sekunder av mitt ærværdige liv og sjekke ut prestasjonsrangeringen. Som de fleste vet så står medaljene til de skjulte der, og nivå 3 som TrAnxZ hevder han har har en sølvramme. Ut i fra at jeg forventer at TrAnxZ både har 100 poeng og farmet 10k så må han ha 6 prestasjoner å referere til for at han skal kunne ha nivå 3 i plyndringer. Desverre fantes det ingen med en sølvramme blant plyndreprestasjonene og jeg ser derfor frem til at vi skal få noen andre forskere her.

Hans etos er heller ikke særlig imponerende, fyren har jo sin egen definisjon på hva 2+2 blir og.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Da jeg tydeligvis har bedre logikk enn habbomannen og de fleste andre her tok jeg meg friheten til å bruke 15 sekunder av mitt ærværdige liv og sjekke ut prestasjonsrangeringen. Som de fleste vet så står medaljene til de skjulte der, og nivå 3 som TrAnxZ hevder han har har en sølvramme. Ut i fra at jeg forventer at TrAnxZ både har 100 poeng og farmet 10k så må han ha 6 prestasjoner å referere til for at han skal kunne ha nivå 3 i plyndringer. Desverre fantes det ingen med en sølvramme blant plyndreprestasjonene og jeg ser derfor frem til at vi skal få noen andre forskere her.

Hans etos er heller ikke særlig imponerende, fyren har jo sin egen definisjon på hva 2+2 blir og.

Er jo bare å sjekke på prestasjonsrangeringa om noen har plyndrermedaljen i sølv... ingen har den

Var egentlig det jeg prøvde å si :)
 

DeletedUser

Guest
Det er to måter å skjule medaljene på. Den ene gjør at medaljene viser på rangstigen, men du kan ikke se hvem som har dem. Den andre måten gjør at medaljene ikke viser på rangstigen heller. Ergo noen kan ha over 1000 farmet selv om du ikke kan se det, men det er lite sannsynlig.
 

DeletedUser

Guest
Det er to måter å skjule medaljene på. Den ene gjør at medaljene viser på rangstigen, men du kan ikke se hvem som har dem. Den andre måten gjør at medaljene ikke viser på rangstigen heller. Ergo noen kan ha over 1000 farmet selv om du ikke kan se det, men det er lite sannsynlig.

Det Happybucket sier her er Korrekt :)
 

DeletedUser

Guest
For å forklare litt dypere; dersom du trykker på ruta ved siden av "skjul mine prestasjoner", vil dem bli skjult fra profilen din, men dem vil vise på rangstigen, bare under skjult navn. Dersom du blar litt lenger ned og får opp alle medaljene du kan viser, og hooker av dem, trykker på ruta ved siden av, så blir dem helt skjult for alle andre og vises ikke på rangstigen.
 
Topp