Faktabørsen

Oski185

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Fakta er at vi i hs (7) hadde kontroll på dere i feel (38). Syntes ikke du har noe å være stolt over? Dine 500 øks og 125 lk har så absolutt veldig mye å være redde for.

Fakta er at HS merget med NICE, ikke flyktet.

Vi farmer dere .... Dere eier oss altså.. not

Så spørr dere etter en allianse rett etter :p haha
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at det har skjedd en merge mellom HS & Nice, det andre her er ikke noe fakta så ikke spam ned denne tråden takk med rykter og meninger.
 

DeletedUser

Guest
ikke noe rykter her sannheten kom fram sorry azz trodde dette var en fakta tråd gå et annet sted zippy merger man stammer som blir farma har du ikke leder egenskapene dine som medlemme i nice er ute etter.

du får sende en ticket at vi spamer deg ned med harde fakta du ikke vill innrømme (giggle)(giggle)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
ikke noe rykter her sannheten kom fram sorry azz trodde dette var en fakta tråd gå et annet sted zippy merger man stammer som blir farma har du ikke leder egenskapene dine som medlemme i nice er ute etter.

du får sende en ticket at vi spamer deg ned med harde fakta du ikke vill innrømme (giggle)(giggle)


Jeg tar ikke personer som 1) har negativt rykte, 2) ikke bruker store bokstaver og 3) må bruke flere smileys for å uttrykke sin sinnstilstand. Og btw, skal man sende ticket IG for å klage over at noen spammer på off. forum? :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar ikke personer som 1) har negativt rykte, 2) ikke bruker store bokstaver og 3) må bruke flere smileys for å uttrykke sin sinnstilstand. Og btw, skal man sende ticket IG for å klage over at noen spammer på off. forum? :(

NR.1 Veit ikke jeg kanskje du veit det ? du er god til og skrive. Btw (clapping) .

NR.2 Jeg gir f i hva dere negative spillere mener om meg føler nå jeg har bedere rykte enn zippy da.

NR.3 Du bare lager mere surr kom med noe fakta i stedet for og støtte vennen din mot meg jeg juger ikke om noe jeg har sagt på forum her til nå.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Farming - Plyndre ress av andre og ikke møte motstand, kan du gi meg noen rapporter på det?

Hittil har du visst meg dodging og at dere har blitt angrepet.
 

DeletedUser

Guest

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Tok ikke lang tid før andre by til Nice ble tatt av en Power spiller, King Cudi (Power) erobret [003] Novacane fra dtkolev (Nice) :)
 
Topp