Faktabørsen

DeletedUser

Guest
stamme kriger byer adlet byer tapt/ration oda/odd

1 Power 18.908 5 2 2.5 19.090 58.109
2 Nice 17.076 4 7 0.6 125.149 52.812
3 24/7 8.815 2 2 1 36.752 93.461


4 Feel 5.533 5 0 5 100.970 62.804 (love)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Power har nå negative stats mot nice, hvordan skal dette gå videre?


Side 1:
Stammer: Nice
Side 2:
Stammer: Power

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 5
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 27,857
Side 2: 18,908
Forskjell: 8,949

chart
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
HVordan kan det ha seg at JX og POWER er på samme side av en krig, men forsatt alder byer fra hverandre?

d0e872ee5eb644cf56449b35e06bea8e.png



Fireville (460|543) K54 4,195 redomex [JX] -> Terminator [Power] 2014-04-06 23:13:22
 

DeletedUser

Guest
Foreløpig så er det eneste vi har til felles et mål om å knuse Nice :)
 

DeletedUser

Guest
Dere erklærte krig mot oss. Sikkert jo JX også. De gjorde det vel offisielt gjennom stammekriger senere.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at TW-guiden ikke er den beste guiden for TW. Har fulgt med på spesielt markedet for å sjekke hva folk selger og for hva. I 9 av 10 tilfeller selger TW-guiden ressurser for en blodig høy pris. Og prisen er som regel PP.

holz.png
10.000
premium.png
280 TW-guiden [Nice]

Altså, det er greit å selge for PP (siden det nå er der), men er da lov å være litt voksen og gi gode priser? Der andre spillere gir 1000 ressurser for en gjennomsnittspris på 10 PP, må du betale 30 for akkurat det samme av TW-Guiden.

Nå kan dere syte og klage på at jeg nevner dette så mye dere bare orker, men i og med at navnet inneholder "guide"... så burde det da kanskje leve litt opp til navnet? :)

I tillegg vil jeg også bare påpeke at det ofte bare er Nice og Feel som har slike horrible "tilbud". Dere som liksom skal være snille? :( Skamme seg. Fy fy.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Starter du å gå blakk :mehe:

Fakta er at noen lagrer ekstra ressurser på den måten
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hvis man vil lagre ressursene kan man bare legge ut en skyhøy pris som ingen vil akseptere. Her er det ikke lagt ut for å lagre.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta at TW-guiden ikke er den beste guiden for TW. Har fulgt med på spesielt markedet for å sjekke hva folk selger og for hva. I 9 av 10 tilfeller selger TW-guiden ressurser for en blodig høy pris. Og prisen er som regel PP.

holz.png
10.000
premium.png
280 TW-guiden [Nice]

Altså, det er greit å selge for PP (siden det nå er der), men er da lov å være litt voksen og gi gode priser? Der andre spillere gir 1000 ressurser for en gjennomsnittspris på 10 PP, må du betale 30 for akkurat det samme av TW-Guiden.

Nå kan dere syte og klage på at jeg nevner dette så mye dere bare orker, men i og med at navnet inneholder "guide"... så burde det da kanskje leve litt opp til navnet? :)

I tillegg vil jeg også bare påpeke at det ofte bare er Nice og Feel som har slike horrible "tilbud". Dere som liksom skal være snille? :( Skamme seg. Fy fy.


Kan ikke du også leve opp til navnet og være magisk? For øyeblikket er du ikke mer magisk enn en sutrekopp.
 

DeletedUser

Guest
Har du stolleken på rommet ditt?

Og kan jeg kjøpe noen møbz når vi først er der?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vurderte å legge det ut på sutrebørsen, men ettersom det er fakta og har noe mening, så la jeg det ut her :)

Får alltid røde ryktepoeng på de postene. Merkelignok alltid fra de samme folka. Nice spillere :)

I og med at mye av det var humoristisk ment og at jeg ikke kunne brydd meg mindre om det, så er det ekstra artig. Det at dere bryr dere så mye.

Føler dere at dere ble truffet på noe vis?
 
Sist redigert av en moderator:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Sier han som ga meg rødt for å spørre om det kommer merge mellom Power og 24/7,
 

DeletedUser

Guest
Sier han som ga meg rødt for å spørre om det kommer merge mellom Power og 24/7,

Virker som dere har en personlig krig med meg :) Får rødt her og der for alt mulig rart. Men ang det der, så har dere sagt det samme om og om igjen, så det ble bare irriterende. Kjenner du deg igjen i den forklaringen?

Det virker som det ikke er lov å komme med et hint av humor engang. Så er synd at dere skal være sånn.
 
Topp