Faktabørsen

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Takker^^
Må si det er UTROLIG gøy å se deg tape nå

3f3d01473a517698e6cd1081fe8a0769_zpsf78148b4.png


Gratulerer. Gi meg adressen din så kan jeg sende deg en pakke med diplom is siden denne oppgaven var større enn å adle ned OIM.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Gratulerer. Gi meg adressen din så kan jeg sende deg en pakke med diplom is siden denne oppgaven var større enn å adle ned OIM.

:forvirra: Sier du at du er vanskeligere å adle ned enn OIM? Hmm.. TW-stats viser at det går mye fortere med deg.. :mehe:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Roger, leit at du må rakke ned såpass på en tidligere lagkamerat som bidro i stor del for å gjøre livet surt for OIM
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Roger, leit at du må rakke ned såpass på en tidligere lagkamerat som bidro i stor del for å gjøre livet surt for OIM

Da må du virkelig qoute meg hvor jeg har rakka ned på macklemore her på forumet. Det å kalle noen butthurt er ikke å rakke ned på en person.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
og det gjør ikke du? de fleste av dine kommentarer har ikke mening, bare småprovokasjon hele tiden.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Takker^^
Planen din gikk ikke helt etter planen eller hva dora?
Bruke resten av våres liv på tw? Haha, du er meg en artig kar. Må si det er UTROLIG gøy å se deg tape nå og Se hvordan du reagerer på alt dette.

Trodde du virkelig du kunne slå oss?
For du har bare deg selv å takke for alt dette.

11214347_840732229357005_7250757705707495767_n.jpg

Du trenger ikke å hate på Dora her. Nå må du ta med i beregning at over halve ODA hadde ville forlatt stammen å gått til krig. Dette er noe som foregikk mellom noen sentrale kontoer. Vær heller glad for at vi ikke gikk til krig, for det ville også vært skandale. Krig mot sine stammefrender er i dine øyne ikke noe gale fordi du ikke har noe samvittighet, din stahet og at du tydeligvis ikke har problemer med å bruke livet ditt på shitt.

Hadde en ny krig startet hadde Dora siden vunnet, og enn hvor mange timer du hadde sitta på rommet ditt å spilt ville vært forgjeves.
Sett heller pris på at dette ikke skjedde, og at vi lot ODA's ledelse sleppe ny krig slik det kunne blitt. :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du trenger ikke å hate på Dora her. Nå må du ta med i beregning at over halve ODA hadde ville forlatt stammen å gått til krig. Dette er noe som foregikk mellom noen sentrale kontoer. Vær heller glad for at vi ikke gikk til krig, for det ville også vært skandale. Krig mot sine stammefrender er i dine øyne ikke noe gale fordi du ikke har noe samvittighet, din stahet og at du tydeligvis ikke har problemer med å bruke livet ditt på shitt.

Hadde en ny krig startet hadde Dora siden vunnet, og enn hvor mange timer du hadde sitta på rommet ditt å spilt ville vært forgjeves.
Sett heller pris på at dette ikke skjedde, og at vi lot ODA's ledelse sleppe ny krig slik det kunne blitt. :)

Hvorfor skal jeg ikke ha problemer med å angripe mine tidligere stammefrender?
Når du forlater stammen, da har jeg full rett til å angripe. De som gikk til power og gikk til krig mot oss er illojale. Hva gjør man med illojale folk? Jo man knuser dem. Hvorfor skal jeg dårlig samvittighet for illojale folk?

"at du tydeligvis ikke har problemer med å bruke livet ditt på shitt. "
Så du mener jeg bruker hele livet mitt på tw? Er så utrolig gøy å se de på taper siden bruker denne mot meg og andre i ODA. Henger ikke på greip.

Dere hadde vunnet? Haha, noe av det dummeste jeg har hørt. Ser jo bare hvordan denne krigen går nå. Dora blir overkjørt, zara blir overkjørt, Auro er under full nuking og knusing. Joda, dere hadde vunnet. Dere hadde ikke klart å ta meg, ikke når jeg har såpass mange lojale folk i ryggen som jeg vet jeg kan stole på og vet støtter meg. Så lenge jeg har folk i ryggen, taper ikke jeg.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du trenger ikke å hate på Dora her. Nå må du ta med i beregning at over halve ODA hadde ville forlatt stammen å gått til krig. Dette er noe som foregikk mellom noen sentrale kontoer. Vær heller glad for at vi ikke gikk til krig, for det ville også vært skandale. Krig mot sine stammefrender er i dine øyne ikke noe gale fordi du ikke har noe samvittighet, din stahet og at du tydeligvis ikke har problemer med å bruke livet ditt på shitt.

Hadde selv ikke hatt problemer med å angripe folk som ikke er lojale ovenfor egen stamme. Det er så klart helt situasjonsbestemt, men hadde f.eks Balle1 eller WSS gått til Power, hadde jeg angrepet de. Hadde de mekket seg en egen stamme for å poengtere et poeng (som forøvrig er en helt elendig måte og fremme sitt argument i en sak på), så hadde jeg heller avventet situasjonen, i dette tilfellet Swiss-stammen. Nå blir dette bare spekulasjoner, men jeg tror nok at de resterende i ODA hadde vunnet når man ser på kvaliteten pr konto. I likhet med Master, så er ditt maskerte personangrep mot Xandor smakløst, og forteller mer hvilken situasjon du nå befinner deg i - Forlatt, oppgitt og uten ære.

Hadde en ny krig startet hadde Dora siden vunnet, og enn hvor mange timer du hadde sitta på rommet ditt å spilt ville vært forgjeves.
Sett heller pris på at dette ikke skjedde, og at vi lot ODA's ledelse sleppe ny krig slik det kunne blitt. :)

Tbh, jeg hadde ikke hatt noe i mot en stor krig selv for øyeblikket. Jeg kjenner at motivasjonen stiger så snart utfordringen blir større. Dog så tror jeg ikke at de som eventuelt hadde forlatt, hadde hatt like god grunn - og motivasjon som de andre i ODA, så jeg tror nok at det hadde gått bare en vei.

[video=youtube;pez_79eWSWw]https://www.youtube.com/watch?v=pez_79eWSWw[/video]

Tut og kjør, ut med nukes (nerd)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du trenger ikke å hate på Dora her. Nå må du ta med i beregning at over halve ODA hadde ville forlatt stammen å gått til krig. Dette er noe som foregikk mellom noen sentrale kontoer. Vær heller glad for at vi ikke gikk til krig, for det ville også vært skandale. Krig mot sine stammefrender er i dine øyne ikke noe gale fordi du ikke har noe samvittighet, din stahet og at du tydeligvis ikke har problemer med å bruke livet ditt på shitt.

Hadde en ny krig startet hadde Dora siden vunnet, og enn hvor mange timer du hadde sitta på rommet ditt å spilt ville vært forgjeves.
Sett heller pris på at dette ikke skjedde, og at vi lot ODA's ledelse sleppe ny krig slik det kunne blitt. :)


Beskrivelsen av Xandor, synes jeg passer vel så godt på deg. Hvem har brukt dyrebar tid på å prøve å ødelegge ODA ved å lage utbryterstamme? Hadde du ikke vært så sta, og egenrådig, så hadde du ikke "brukt livet ditt på den shitten der" :p. . Kaste stein i glasshus er ikke særlig lurt..

Er vel ingen vits å utbrodere mer, for Kenneth sa det så bra :)
 
Sist redigert:
Topp