Faktabørsen

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta angående laginnsats Carno:

- Fått egendesigna claimefrist pga hans manglende aktivitet, klarte likevel ikke å etterfølge reglene
- Klarte ikke å adle sin 1. by selv, og måtte få nukehjelp for å ta byen han nektet andre å adle 14 dager tidligere
- Spør et spørsmål for så å kreve når ønsket svar ikke blir gitt.

Fakta angående laginnsats Themis:

- Klart seg på egenhånd, gitt spillere som tarantella, Jon Snow., carno og Pax Era lengre claimefrist enn reglene tilsier på byer som hun har hatt interesse av å ta selv.
- Har 16.000 spydmenn og 18.000 sverdmenn ute i støtte hos andre spillere
- Har fått hjelp av Charles på 1 by, som takknemlighet tilbudt 1 nuke i rådighet tilbake
- Har boostet opp Jato Link som dessverre måtte starte på nytt med både tropper og 417.000 ressurser, her sendes det når det etterspøres.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Dette blir bare tåpelig. Dette er ikke noe ang. Laginnsatsen deres. Det er din subjektive oppfatning av deg selv og carno.
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Fakta angående laginnsats Carno:

- Fått egendesigna claimefrist pga hans manglende aktivitet, klarte likevel ikke å etterfølge reglene
- Klarte ikke å adle sin 1. by selv, og måtte få nukehjelp for å ta byen han nektet andre å adle 14 dager tidligere
- Spør et spørsmål for så å kreve når ønsket svar ikke blir gitt.

Fakta angående laginnsats Themis:

- Klart seg på egenhånd, gitt spillere som tarantella, Jon Snow., carno og Pax Era lengre claimefrist enn reglene tilsier på byer som hun har hatt interesse av å ta selv.
- Har 16.000 spydmenn og 18.000 sverdmenn ute i støtte hos andre spillere
- Har fått hjelp av Charles på 1 by, som takknemlighet tilbudt 1 nuke i rådighet tilbake
- Har boostet opp Jato Link som dessverre måtte starte på nytt med både tropper og 417.000 ressurser, her sendes det når det etterspøres.

Wow, klarer du bare å liste opp negative ting om andre? Tror Odd har litt rett m at du ser litt på dæ sjøl som en gud. Feilfri ingenting å sette fingern på tydeligvis.
Vil heller påstå å si at d er imponerende for en spiller å doble størrelsen sin + litt til på førte adling *host host*
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke å sjekke opp fakta helt her, men virker som om Themis ville adle en by close til han andre duden her, dere vet hvem jeg mener. Det vet alle som har spilt TW før at ikke er greit.

Alle påstandene om tropper og potensiell OD(A) blir jo helt dust å diskutere noe mer når han stakkars fyren mista troppene sine 4 ganger? Shit can happen and shit happens. Ta å ikke uttal deg om dette før du selv har hatt en vanskelig oppstart Themis, det kan skje selv de aller beste spillerne. Ser egentlig ut som om du leser hva han skriver, men ikke forstår hva det betyr.

Jeg synes Stian er overrated. Mitt inntrykk er at han er stor i kjeften (mulig han har god grunn for det), men enten lat eller bare ikke så god som folk skal ha det til ingame. NB - har lite og kun nyere erfaring når det gjelder denne spilleren. Ta min kommentar med en gigantisk klype salt (and dont get salty).
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Overrated o.o Føler meg ikke overrated jeg altså :eek: Får jeg skryt av andre er det fordi de har opplevd positive ting med meg tidligere ^^ Det tar jeg som et godt tegn, og tar det med meg videre.

eller kanskje på den litt mer cocky måten: Overrated my ass, har nok både vunnet og bidratt mer enn du noensinne har gjort :eek: og foreløbig holder jeg koken på 3 forskjellige verdener, der jeg på 2 av de gjør det relativt bra :eek: V24 har jo vært innestenging frem til nå nylig, så blir vel større vekst der fremover :eek:
 

DeletedUser

Guest
Har bare hørt skryt av deg fra andre, så tviler ikke på at du kan. Er bare min personlige mening av hva jeg har sett på v21 og v24 ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nå må man ta v21 med en klype salt. Jeg sa selv at jeg ikke hadde supertid når Robert spurte meg, men at jeg kunne prøve. Jeg hadde 2 dualer. Begge baila relativt raskt. Vi kom alle 3 inn til en relativt smasha konto. Den eneste aktive naboen var Storebror, som faktisk hjalp til og holdt jevnlig kontakt. I tillegg hjalp det vel lite med backstabbinga som foregikk ^^ Jeg kom inn på en allerede ødelagt konto, og med den limited spilletiden jeg hadde så gikk det altså ikke. Hver gang jeg logget av så var det ingen av dualene som logga på, og slik gikk den verdenen. Holdte også relativt bra på byene når jeg var inne og fikk stoppa mye med snipes og omrokering av deff.

Kontoen var herpa fra det øyeblikket Jostein ikke gadd mer og lot kontoen falle i hendene på 2 som ikke hadde tid og som egentlig bare lot kontoen forfalle. I det tilfellet Chaosisalex og Trym. Så å blame v21 på meg er feil. V24 trangt område pga diplomati enough said. Hadde ingenting å adle.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Stemmer det Stian sier her ang v21. Han gjorde det bra defensivt de timene han var inne på kontoen, det skal sies!
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Jeg leser at polarbear prøver å dekke over at han er elendig og lite aktiv. Hvis dere tar tiden til å sjekke ZuperAnaconda sin rank i beseirede motstandere i forsvar så ligger han ikke på mer enn 34.000, og før han mista byene var det ikke høyere enn 9.000 mener jeg å huske, så han kan ikke akkurat ha drept så mange tropper. Fått 20.000 selv og da var det ikke mange tropper jeg fikk imot meg.

Dette her gidder jeg ikke mer. Hvis du skal diskutere, så er du faktisk nødt til å lese det jeg skriver. For det første så kan du ikke sammenligne OD til spillere med helt ulik størrelse. Dessuten tror du at jeg bare har "kriget mot "Zuperanaconda", men jeg har gang på gang forklart deg at det var flere spillere som angrep. èn spiller hadde selvsagt ikke vært et stort problem.

Takk for meg, Themis. Jeg har ikke mer å tilføye diskusjonen, og før du faktisk leser det jeg har skrevet, så gidder jeg ikke fortsette dette.




_________________________
Det var en annen her som skrev om samholdet mellom origin/f/d her. Jeg fant dessverre ikke innlegget nå, men jeg kan avkrefte at forholdet er dårlig :) Og selv har jeg god tone med alle jeg har vært i kontakt med fra Origin, med unntak av Themis.
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Fakta angående laginnsats Carno:

- Fått egendesigna claimefrist pga hans manglende aktivitet, klarte likevel ikke å etterfølge reglene
- Klarte ikke å adle sin 1. by selv, og måtte få nukehjelp for å ta byen han nektet andre å adle 14 dager tidligere
- Spør et spørsmål for så å kreve når ønsket svar ikke blir gitt.

Fakta angående laginnsats Themis:

- Klart seg på egenhånd, gitt spillere som tarantella, Jon Snow., carno og Pax Era lengre claimefrist enn reglene tilsier på byer som hun har hatt interesse av å ta selv.
- Har 16.000 spydmenn og 18.000 sverdmenn ute i støtte hos andre spillere
- Har fått hjelp av Charles på 1 by, som takknemlighet tilbudt 1 nuke i rådighet tilbake
- Har boostet opp Jato Link som dessverre måtte starte på nytt med både tropper og 417.000 ressurser, her sendes det når det etterspøres.

Heltedød (Tømmer - Nivå 1)
Mens du støtter andre landsbyer, må du miste 1.000 av dine enheter. Vel, virker ikke som om støtten din havnet i rett by (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Må si det er deilig med litt morsom lesning, ikke akkurat noe det er overflod av her på forumet (nerd)

Fra min helt nøytrale posisjon - virker dette som et veldig vanlig og klassisk problem, hvis man trekker fra hvordan dette har eskalert på forumet. Kjipt for de respektive spillerne/stammene det gjelder, men utfattlig underholdende for alle oss andre!

Man kan ikke unngå å legge merke til at Themis åpenbart mangler endel erfaring og kunnskap. Det er noe som fort slår meg, når jeg leser gjennom argumentene hennes. Men det må være lov, ryktes at dette er din første verden? Isåfall må jeg si at du har imponert stort. Håper ikke dårlige erfaringer gjør dette til den siste heller. Ønsker deg lykke til på neste verden, jeg tror du har alle muligheter til å bli en veldig dyktig tw-spiller! (happy)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Til å være første verden gjør hu en god jobb :) Det er en del igjen, selvsagt, men hun har kommet langt. Når det kommer en tid for konfrontasjon og kriging i front går det sikkert helt fint med litt øvelse.
 
Topp