Faktabørsen

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Hvis det skal så lite til før du/dere går ut av et diplomati, så kan man jo alltids lure på om det det egentlig er andre årsaker som ligger til grunn. For eksempel et ønske om få BERM i ryggen. Det er jo tross alt mye artigere å spille TW når man samler de største til en forhåndsvarslet seier. Dere bidrar jo bare til å korte ned denne prosessen.


Her er en liten realitetssjekk: For tre uker siden hadde ingen mer enn én by. Hva du hadde tenkt å gjøre i et slikt scenario er for meg en gåte. Slik det er nå er berm fire ganger større enn :(). Å påstå at man må gå sammen for å ha en sjanse er ikke å ha "seriøst lave ambisjoner". Det er å være realistisk.

Ledelsen i berm og st kan bekrefte dette. Jeg tenker langt frem. Derfor jeg ville ut av alliansen med Berm. Å krige mot de sammen med alle andre.

Men det er ikke relevamt lenger. Om du leser igjennom faktabørs så har jeg bedt dere gå sammen en stund for å forhindre overkjør. Det er for sent å syte over vårt diplomati på forum nå da. Dere skulle gått til krig mot Berm for LENGE siden. Etter jeg så medlemer som Chaos samlet i BERM, så jeg de kom til å vinne med mindre man gjorde en felles kata aksjon. Er noen uenig? Har pushet dere til å handle sååååå lenge nå. Men dere sitter bare på ræva uten å gjøre en damn shit
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Fakta er at vi har alle merket at hverken -ST-, M.T.K eller :() spiller for å vinne, så det er ikke bare deg. MEN, jeg synes det blir tatt mye fokus vekk fra selve spillet, jeg mener BERM gjør en veldig god jobb så langt og om de fortsetter på denne måten vil det bli en veldig fortjent seier! Tror verdenen kan bli både spennende og gøy.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er at vi har alle merket at hverken -ST-, M.T.K eller :() spiller for å vinne, så det er ikke bare deg. MEN, jeg synes det blir tatt mye fokus vekk fra selve spillet, jeg mener BERM gjør en veldig god jobb så langt og om de fortsetter på denne måten vil det bli en veldig fortjent seier! Tror verdenen kan bli både spennende og gøy.

Heller det at de spiller mot folk uten motivasjon eller ambisjoner :(
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Åja, så nå har jeg tydeligvis erfaring? :D

Lol. Du sa krig ikke hadde noe hensikt for 3 uker siden. Det ble for dumt bare. selvfølgelig hadde berm blitt gruset.

Så da snakket du om noe du tydeligvis ikke hadde helt greier på. Men regner med du tok det til deg. Jeg vet du har erfaring.

Syns du skal slutte å snakke som en bedreviter. Du høres ut som en sær idiot. kata aksjon fungerer early, det har masse hensikt. Det har jeg bevist flere ganger. Så diskutere mot meg og deg selv der, ble bare for fjernt for meg.

Så burde du virkelig ikke snakke om mine ambisjoner. At jeg ikke spiller for å vinne har jeg sagt flere ganger. Det kan dere synse så mye dere vil om. Men ikke snakk om min motivasjon eller ambisjoner. Der er du virkelig langt på jordet. - Jeg driver med pnp, tar inn spillere med lite eller ingen erfaring, er super aktivt på forum og stor koser meg. Så, hva er DIN motivasjon? Hvor mange spillere tror du har det MER gøy enn meg?o_O
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta at jeg er dritt lei av BERM å alt pisset de kommer med. Kan folk tenke selv hva det betyr.

Melder meg ut av ledelsen i -ST-

Lykke til, melder meg ut av off-forum. poooff!
 
Topp