Farvel SaD

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Det eneste Shanks pekte ut var at SaD forsvant. Noe som jo åpenbart er tilfellet. Så ønsket han SaD, altså stammen, lykke til på andre servere. Jeg mistenker at du enten mistolket det, eller overreagerte på noe som ikke akkurat er en spesielt negativ kommentar.

Jeg trenger ikke deres frykt eller respekt. Tar heller byene deres :)

Jada, men litt ironi fra shanks sin side begynner man jo å bli litt for mye vandt til da..
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Eventuelt så begynner man å bli vandt med å tolke veldig mye han sier som ironisk. Selv foretrekker jeg sarkasme.

Men uansett tror jeg du overanalyserte den kommentaren bare biiiiiittelittegranne.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Eventuelt så begynner man å bli vandt med å tolke veldig mye han sier som ironisk. Selv foretrekker jeg sarkasme.

Men uansett tror jeg du overanalyserte den kommentaren bare biiiiiittelittegranne.

det kan nok hende når jeg leser den om igjen nå.
Så jeg tar tilbake min kommentar..
 

DeletedUser

Guest
Jeg velger å kommentere denne selv om du slettet innlegget, Renegade.

renegade90 skrev:
Haha så latterlig morsomt.
Selvom SaD er borte er det jo andre som helt klart ikke er ferdig.
Noen går suicide mot dere, mens andre ligger på lur og venter.

Same old, same old altså. Hei Renegade og takk for sist :D

renegade90 skrev:
Godt å se at du føler deg safe Shanks.
Er jo ikke første gang man ser deg slenge med leppa før han selv plutselig kan få seg en på leppa selv.
man veit jo aldri.
V2 er jo en kjedelig verden, kanskje hmm jo vent, kanskje til slutt en dag så har alle tw spillerene sluttet og kun Shanks som sitter igjen.
Tenk på den reaksjonen a, woho..

Man kan aldri føle seg 100% trygg og selv om AriCa troner på toppen nå, så kan enda mye skje før verdenen eventuelt skulle gå mot en sluttfase. Men vi må jo erkjenne at ledelsen er stor. Men samtidig er det bare en ledelse, og svært mye gjenstår. Veldig mange stammer har falt på målstreken, og ingen riker varer for evig.. Håper jo at AriCa kan bli unntaket da. For å faktisk vinne en server vil være for "evigheten" :p

renegade90 skrev:
Depend er en forbanna bra leder, at han satt opp en i arica som kv, fikk han høre godt av sine egne.
Men selvom han og en del andre er ferdig med SaD, er det flere som fortsatt har lyst til å vise apekatt familien at selvom man er størst, får man ikke respekt eller frykt.

Det er dine ord iallefall. Som regel mener jeg det motsatte av det du står for her i dette spillet.

[spoil]
depend skrev:
Det er med ett heller tungt sinn jeg nå velger å oppløse SaD.
grunnen for dette er at jeg, og en gjeng som er håndplukket, velger å gå solo.
Vi finner ikke motivasjon til å fortsette denne verdenen, og gjør et selvmordsforsøk. Kan jo hende vi failer og ender opp som seiersherrer?

Det har vært en helt fantastisk tid her i SaD, og jeg må ærlig talt si at jeg virkelig ikke liker å svikte dere. De av dere som blir valgt til å være med, vil få en invitasjon i posten, trolig før dere leser denne meldingen.
I min tid har jeg gått igjennom alt med dere, og at vi kom så langt at vi passerte 100 mill, ja det er utrolig. Jeg har truffet mange folk her inne. Men dette er slutten.
Jeg velger å gjøre det sånn, fordi jeg vil se hva jeg duger til.

Best regards, depend<3

Noen håndplukkes. Han sier jo selv at han svikter sine medlemmer her. Dette viser at depend lar mange i stikken ved å oppløse SaD. Minner meg litt om det som skjedde med leenok og BIRKI engang i tiden.[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Ja, du så vel kanskje det når du kicket 4 random medlemmer i stammen din og depend?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vil vil nok aldri finne ut om -Rome- virkelig ville ha slått oss i en krig, men jeg tviler sterkt. Krigen kunne ha kommet, men ledelsen i -Rome- valgte heller å oppløse stammen og slette kontoene sine. Etter at de først har jobbet mot oss i noen få måneder. Modig?
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Vil vil nok aldri finne ut om -Rome- virkelig ville ha slått oss i en krig, men jeg tviler sterkt. Krigen kunne ha kommet, men ledelsen i -Rome- valgte heller å oppløse stammen og slette kontoene sine. Etter at de først har jobbet mot oss i noen få måneder. Modig?

Modig ? nei
Frykt ? nei
Tidsmangel? japp..

Årsaken skyldes nærmere tid mot ferie, samt folk ønsker irl tid.
Skjønner godt at mange sluttet.
Dem har holdt ut hele veien..
men jeg er sikker på at om NS,SaD og -rome- og de andre fortsatt hadde stått, hadde arica godt under.
Dere er gode, men så gode er dere ikke..
 

DeletedUser

Guest
Modig ? nei
Frykt ? nei
Tidsmangel? japp..

Årsaken skyldes nærmere tid mot ferie, samt folk ønsker irl tid.
Skjønner godt at mange sluttet.
Dem har holdt ut hele veien..
men jeg er sikker på at om NS,SaD og -rome- og de andre fortsatt hadde stått, hadde arica godt under.
Dere er gode, men så gode er dere ikke..

En herlig klassiker. "Har ikke tid". Hvem er det som egentlig har tid til dette da? Er man organisert og dyktig nok, så behøver man ikke å legge ned så voldsomt med tid i dette spillet ;)

Jeg tror nok ikke at -Rome- fryktet oss noe særlig. Som i redsel. De har jo tidligere heller ikke vært redd for en krig av større skala. Kanskje de var redd for sitt eget rykte? Hvem vet egentlig?

SaD, NS..? Ikke for å være frekk eller noe, men jeg kan ikke si meg imponert over det de to stammene har utrettet i denne verdenen.

Fint at du tror stortsett alle ville ha slått oss. Faktumet er at ingen til dags dato har vært i nærheten av det. Så det er jo bare fjas du kommer med.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Kun en ting og si og det er LOL.
Skyhøy på pæra fordi han er på rank 1 på stammen rank.
Og skyhøy på pæra ford ingen har tatt dere ennå.
Lukter elite style måte dette ja.
Men stemmer. Du er jo en elite i hode ditt du.
At du dolket dine tidligere medlemmer og stamme i ryggen, er vel ikke første gang i din historie gamle ørn.
Men nei du veit jo så klart ikke hva jeg snakker om.
 

DeletedUser

Guest
[ironi]

Ja Shanks, du er tversigjennom OND - du spiser spedbarn til frokost og hvalper til lunsj![/ironi]
 

DeletedUser

Guest
@Renegade

Skyhøy på pæra? Jeg har ikke nevnt noe om hvor jeg selv ligger på ranken. Og dessuten har jeg alltid sagt mine meninger, det er ikke noe nytt siden jeg plutselig er den største spilleren. AriCa har jo ligget på topp i ett år nå.

Ja, hvem har jeg dolket da?
 

DeletedUser

Guest
Virker ikke som hukommelsen din stemmer helt etter en pause. Yamato ble oppløst pga. Zanmato og at han ikke orket å ofre alt til TW (forståelig nok :p). Det er jo naturlig at de tidligere Yamato medlemmene etter en stund vil krype sammen igjen, ettersom Elite erklærte oss "lovløse". Vi gikk aldri under, men det som er restene av Elite er vel snart borte.

Og sett fra en annen vinkel er jo AriCa en helt ny stamme hvor de fleste medlemmene ikke var med i Yamato.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
@Renegade

Skyhøy på pæra? Jeg har ikke nevnt noe om hvor jeg selv ligger på ranken. Og dessuten har jeg alltid sagt mine meninger, det er ikke noe nytt siden jeg plutselig er den største spilleren. AriCa har jo ligget på topp i ett år nå.

Ja, hvem har jeg dolket da?

Wow 1 helt år?
Tok jo bare litt merging til og litt her og litt der for å komme det.
Ser man tilbake på gamle tråder hadde man jo deg skyhøy da dere var en liten dritt stamme for lang tilbake i tid.

Du er jo kjent for å si dine meninger.
fullt lovlig det.

Tja hmm, leit tilbake i tid om du har god hukommelse, så veit du nok etterhvert hva som er temaet.
Men skal ikke dra opp mer gammel.
Du skal få leve med hemmeligheten din ;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Arica - Yamato

En del merg fra begge sidene gjorde vel at dere ikke lenger ble en ren stamme

Nå husker jeg ikke så mye fra min ( korte ) tid i Yamato, men jeg kan da ikke huske noen merger i AriCa sin historie. Med mindre du snakker om oppslukningen av noen småstammer helt i begynnelsen.

Mener du forresten å si at Yamato og AriCa er samme stamme?
 

DeletedUser

Guest
wow 1 helt år?
Tok jo bare litt merging til og litt her og litt der for å komme det.
Ser man tilbake på gamle tråder hadde man jo deg skyhøy da dere var en liten dritt stamme for lang tilbake i tid.
er ikke så mange stammer som ikke har merget og ligger i toppen på en verden, gå til v4 du - også kan du bitche på outlaw/aces/skygge som var de 3 største stammene der


du er jo kjent for å si dine meninger.
Fullt lovlig det.

Tja hmm, leit tilbake i tid om du har god hukommelse, så veit du nok etterhvert hva som er temaet.
Men skal ikke dra opp mer gammel.
Du skal få leve med hemmeligheten din ;)
ja, du skal få leve med den mørke hemmeligheten din du også, den hvor du spiser spedbarn og gjør nasty ting med hvalper - men den skal du ha for deg selv.. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah, så det så! Der fikk du...

nc bold
 

DeletedUser

Guest
Vi merget med NiWo i starten. Da var AriCa rundt 20 stykker, vi ble 40-50 med NiWo - to relativt små stammer som slo seg sammen for å møte den økende trusselen fra Elite. Også slo vi oss sammen med OliCo elns nå nylig, men de var jo regne som vår akademistamme - så den telles ikke.

Om en merge er for mye, så er det INGEN stammer på .no som er verdige vinnere da, i dine øyne? ;)
 
Topp