Farvel SaD

DeletedUser

Guest
Wow 1 helt år?
Tok jo bare litt merging til og litt her og litt der for å komme det.
Ser man tilbake på gamle tråder hadde man jo deg skyhøy da dere var en liten dritt stamme for lang tilbake i tid.

Du er jo kjent for å si dine meninger.
fullt lovlig det.

Tja hmm, leit tilbake i tid om du har god hukommelse, så veit du nok etterhvert hva som er temaet.
Men skal ikke dra opp mer gammel.
Du skal få leve med hemmeligheten din ;)

Ikke ett helt år, mer som lengden på et normalt svangerskap.

Med skyhøy der, mener du poengene mine da eller?

Jeg har selektiv hukommelse, men det er bare på hjemmebane og borte fra denne spillverdenen. Mener jeg har god kontroll her nemlig. Og jeg kan ikke huske å ha dolket noen i ryggen. Har egentlig aldri blitt dolket selv heller.

Lurer på om du tenker på thecleaner her? For han ble aldri dolket i ryggen av meg eller AriCa.

"Leve med hemmeligheten".. Haha. Hvis de som leser dette også tar seg tid til å lese intervjuet med deg, så vil de se hvilken person du er.
 

DeletedUser

Guest
Olico ja det var navnet.
Samma om dem er akademi stamme, merg er merg.
Slår seg sammen med en annen stamme er uansett merg, om man er familie eller ikke tenker jeg ikke på.

Nei hakke sagt at det finnes noen verdige vinnere her heller?

Du skriver merge som om det er så negativt. Vi rekrutterte flere (merge) OliCo-medlemmer for en tid tilbake. Jeg er kjempefornøyd med dem alle.

For å snu litt på det, Rene, hvilke stammer i toppsjiktet har ikke rekruttert flere spillere i en omgang? Kan du si det?

[spoil]Man har sett altfor mange stammer gå grå i mangel på motivasjon. Ved å rekruttere ferske og motiverte spillere så kan dette smitte over på dem som er litt lei. En stamme bør alltid være ute etter frisk blod.[/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei skyhøye altså din egen IQ og selvtillit :)

Japp jeg snakker om Thecleaner.
Som i følge det han har sagt til meg er ikke akkurat noe som jeg synes står i stil med hva du tidligere har sagt om deg og din stamme.

Haha du mener det intervjuet jeg gjorde for å gjøre folk ennå mer irritert og ennå mer ydmyke meg selv? joda morsomt å tenke på :D

Jeg har en helt normal IQ. Selvtilliten er noe varierende, noe som jeg tror er helt normalt.

thecleaner... Ja, jeg har aldri dolket ham i ryggen. Han har heller aldri dolket meg eller AriCa i ryggen heller, for det var han for ubetydelig. Men han forsøkte. Finnes en tråd om dette her i dette forumet også.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tja synes å huske at dere slo dere sammen med noen jeg.
Husker ikke hvem eller når, men veit jeg leste noe om det.

Nei Yamato er ikke samme som Arica.
Yamato er borte, samme er tidligere yamato, alle døde under den.
Dem som gikk til arica er nye spillere slik jeg ser det

Nå ser vel de fleste på en akademistamme som en del av hovedstammen, men du har jo selvfølgelig lov til å ha ditt eget syn på hva akademistammer er.

Så hva med de av oss som ikke var i Yamato når Zan oppløste stammen? Jeg er, for å være ærlig, usikker på hvorfor du blandet inn Yamato i det hele tatt. Kan jo også nevne at jeg tror AriCa har hatt en usedvanlig liten uveksling av medlemmer sammenlignet med andre stammer på noe i nærheten av samme størrelse og varighet.

renegade90 skrev:
Nei hakke sagt at det finnes noen verdige vinnere her heller?

Nei. Men du har sagt "Den stammen jeg anser som vinnere uansett åssen dette ender er -rome- som holdt ut i overlegen stil.".

Så jeg antar det betyr at du mener Rome ville være vinnere, men ikke verdige vinnere? Godt å vite. Selvfølgelig, med din tankegang så har jo samtlige medlemmer i Rome daua, i motsetning til, vel, usikker på det nøyaktige antallet, men mindre enn hele AriCa.

Så jeg lurer - hva mener du at gjør at noen er verdige vinnere av en server?

Nja merge kan være negativt av og til.

Og hente inn noen av og til er greit det.
Men å hente kun de beste fra en stamme og så la resten klare seg selv alene.
Synes slikt er litt feil.
Enten tar man alle eller ingen om man først skal merge.

Og hente ut 2-3 spillere fra en stamme, gjør ingenting..

Nå har vel vi tatt vare på de som var i OliCo. Det samme som vi har fått kritikk fra -Rome- sin side for å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, kan godt hende.
Men ut i fra hva han jeg har fått vite av han personlig irl.
Men ut i fra hva jeg fikk vite, visste jo litt om deg og din stamme

Så du har ingenting konkret å komme med? thecleaner har nok vært for ubetydelig til å ha hatt noe særlig innflytelse her i v2. Bare en rekke konspirasjonsteorier, hvor 99% av dem ikke stemte med virkeligheten.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Nå ser vel de fleste på en akademistamme som en del av hovedstammen, men du har jo selvfølgelig lov til å ha ditt eget syn på hva akademistammer er.

Så hva med de av oss som ikke var i Yamato når Zan oppløste stammen? Jeg er, for å være ærlig, usikker på hvorfor du blandet inn Yamato i det hele tatt. Kan jo også nevne at jeg tror AriCa har hatt en usedvanlig liten uveksling av medlemmer sammenlignet med andre stammer på noe i nærheten av samme størrelse og varighet.

Yamato erke fienden til elite, det samme som arica, derfor den sammenprintingen.

Nei. Men du har sagt "Den stammen jeg anser som vinnere uansett åssen dette ender er -rome- som holdt ut i overlegen stil.".

Så jeg antar det betyr at du mener Rome ville være vinnere, men ikke verdige vinnere? Godt å vite. Selvfølgelig, med din tankegang så har jo samtlige medlemmer i Rome daua, i motsetning til, vel, usikker på det nøyaktige antallet, men mindre enn hele AriCa.

rome er den stammen jeg ville ha annsett som best vinner med måten dem har spilt og vært på. Ikke pga rank og på medlemmer.
men pga tillit og opplevelser og måte å spille på


Så jeg lurer - hva mener du at gjør at noen er verdige vinnere av en server?

respekt og ærlighet.

Nå har vel vi tatt vare på de som var i OliCo. Det samme som vi har fått kritikk fra -Rome- sin side for å gjøre.

Din måte å si det på
 

DeletedUser

Guest
Din måte å si det på

Synes du det var respektfullt og ærlig av -Rome- å gå bak ryggen vår da? De kontovaktet og forsvarte våre fiender allerede i mai-måned. Vi var deres allierte.

Greit nok at de ville jobbe mot oss, men synes vi fortjente at de gjorde det åpenlyst som f.eks ved å erklære oss krig.

Med tanke på at alt ble tatt muntlig, veit jeg jo ikke om det er sikre kilder eller ikke.
derfor velger å vente litt

Altså ingenting annet enn ville spekulasjoner og ønsketenkning.. :p Jaja, har du noe å komme med senere da, så kan du jo lage en tråd om det her i dette forumet, så skal jeg gledelig diskutere dette med deg videre.
 

DeletedUser

Guest
Renegade, ta en leserunde på forumet før du forsøker å komme med "fakta", for så langt er det ikke mye sant du har kommet med i denne tråden...

AriCa's rekrutteringshistorie:

[spoil]AriCa "merget" med NiWo helt i starten etter en tid med fruktbart samarbeid, deretter var vi en liten gjeng som med tiden forflyttet oss over fra KZ til AriCa. KZ var den tredje stammen, og den med dårligst ledelse, i en trippelallianse som hadde det enkle formålet å holde stand mot Elite mens vi omstilte oss etter at Yamato var borte. Etter det har det blitt rekruttert medlemmer av og til, og OliCo ble opprettet for å ha en broderstamme vi kunne sammarbeide med i samme områder. AriCa og OliCo var nok ikke famliestammer i ordets rette betydning fra starten av, men sammarbeidet var likevel mye tettere enn mellom vanlige allierte. Etter påtrykk fra -Rome-, og etter å ha snakket løst om det selv i lang tid, bestemte vi oss for å sllå sammen stammene og kalle dem AriCa og AriCa2 for å vise tydelig at nå var sammarbeidet så godt at vi kunne anses som familiestammer. Det -Rome- misforsto her, enten med vilje eller tilfeldig, var at AriCa2 ikke var OliCo lenger, selv om vi valgte å skifte navn for å spare oss en del trøbbel. Så teknisk sett imøtekom vi -Rome- også her, selv om det kanskje ikke ble på den måten de ville. Det fikk vi tydelig erfare da en av de siste tingene de gjorde før de gikk grå var å erklære AriCa2 krig med forventning om at vi skulle la dem kjøre på uten at vi blandet oss. Når dette skjedde ble det rimelig tydelig at "missforståelsen" fra tidligere av, når vi merga OliCo inn i AriCa, egentlig var noe i allefall enkelte i -Rome- hadde kalkulert med.

Ble den biten av V2's historie (forøvrig en av de ferskeste delene) litt klarere for deg nå? Kan vel også nevne at vi har bevis på at -Rome- forsøkte å motarbeide oss aktivt (KV/støtte til det som skulle være felles fiender) i flere måneder før de erklærte oss krig (ja, de erklærte oss krig når de sendte første angrep på AriCa2, for den "missforståelsen" er for drøy, spesielt når vi sier klart i fra om hva som er tilfellet). :p [/spoil]

Siden det ble off topic her la jeg det i en spoiler så folk ikke blir sinnsykt irriterte over at jeg gjør som alle andre :cool:

Rakk jeg å få 20 SaD-byer på statistikken før dere forsvant? Må si nordenden av kartet skuffer veldig mtp aktivitet og innsatsvilje i denne krigen. Så langt kan det hele oppsummeres med en endeløs strøm av nukes mot Solmåne en tid, før SaD oppløses. Har dere virkelig så lite tiltak at vi bare trenger å stacke en spiller for å knekke en hel stamme? Ja, jeg kommer til å fortsette å være drittsekk på dette til jeg ser at dere gidder å gjøre noe skikkelig for å sette oss på prøve, for så langt er AriCa sinnsykt langt foran alle de andre stammene tilsammen på alle måter. Skjerp dere eller gå grå, er ikke noe morsomt å spille mot feiginger som gjemmer seg på motsatt side av kartet, vi forsøker i allefall å komme i front med dere :mad:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes ikke dem dolket dere i ryggen. Dere er jo ikke bedre

Vi er faktisk bedre på den fronten. Vi har ikke gjort noe lignende med våre allierte. Du kommer jo aldri med noe konkret når du kritiserer.

Du ødelegger for deg selv her om du prøver på noe propaganda-aktig. Ingen vil ta deg seriøst.

Thecleaner er borte og kommer ikke tilbake og derfor vil jeg ikke si noe.
Veit han kommer tilbake og skal si noe senere ;)
Da får du vite alt

"Da får jeg vite alt"? Minner meg om et visst intervju jeg hadde meg deg for en tid tilbake. Det kom du med absolutt ingenting. Tviler på at du vil komme med noe særlig mer her :p

Vel om arica er så fantastisk gode, så bevis det.

Vi ligger jo på topp! Det er jo alle andre stammer som skal motbevise det! ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå orker ikke jeg å lese alt det pisset som står.
Snakker ut i fra hva jeg har fått vite av andre.
Har ikke fult med på v2, før jeg selv gjorde et lite comeback for å hjelpe noen spillere.

Vel om arica er så fantastisk gode, så bevis det.

Så alt du sier er basert på "ting du har hørt" fra andre? Må si det er modig av deg å legge frem løse rykter som knallharde fakta med en slik overbevisning. Ikke at det står respekt av det, men det er likevel modig, eller dumdristig, alt ettersom...

Vi er helt klart best på V2, ingen har hittil vært i nærheten av å senke oss, og folk har forsøkt på alle mulige måter. Så jeg vil påstå at vi er V2's klart beste stamme til noen motbeviser det med annet enn løse rykter. Gjerne gjennom å slå oss ingame, som vil være den eneste måten å overbevise f.eks meg om at vi kanskje ikke var best likevel. Faktum er at vi ikke har jukset oss til den plassen vi er på, vi har slitt lenge, faktisk i ca ett og et halvt år, sammen for å komme dit vi er i dag. Det er ikke mange stammer på V2 som har samme fartstid, og det er ingen som er så mye større nå enn de var i starten av sin levetid. Vi har faktisk over 50% dominans på verdenskartet, det er det vel ingen på .no som har hatt før (unntaket må bli begivenheter på V1 før min tid her). Kom med bevis for at vi ikke har fortjent den plassen vi er på, ikke bare si det uten å backe det opp med knallharde fakta. Vel er dette propagandaforumet, men må innrømme at steder som ryktebørsen er rimelig kjedelig med mindre man liker å se folk krangle om ting som ikke stemmer uansett hvilken side man ser det fra :p
 

DeletedUser

Guest
Så TW er for folk uten liv, men en avdanka, og sterkt misslikt spiller kan sitte her og spy ut svada til han stuper uten at noen skal klage på meningen med livet hans? Renegade, vet dette blir en klisje, men get a life. Enten spiller du spillet, eller så kan du holde deg for god til kommentere ting du selv innrømmer du ikke har den fjerneste peiling på. Så om det ikke er din konto lenger, og du ikke bryr deg, hvorfor motsier du deg selv ved å påpeke at du følger med nok til å vite antall innkommende der? Tror jeg stopper her nå, virker ikke som du er ute etter en seriøs diskusjon, kun å ødelegge farveltråden til SaD (eller er det TranX sin?) noe jeg ikke ønsker å være med på. Selv om jeg mener de ikke var blandt de store stammene på V2 har i allefall jeg nok respekt for dem til å holde kjeft her fra nå av med mindre jeg skal kommentere noe som faktisk har med SaD å gjøre. Forventer ikke at du gjør det samme, og det tror jeg ikke noen andre gjør heller helt til en mod får det for seg at du muligens spammer i feil tråd og gir deg enda en tenkepause. Så kan du komme tilbake til jul etter å ha hørt nye rykter om hva som skjer her, så tar vi en ny runde da :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
370 incs nå Renegade? ;) Er jo bare jeg som har sendt - så hvorfor sier du "dere"? ;)
 

DeletedUser

Guest
Får det som jeg vil jeg. Kalles OD-A, og i tilegg så får jeg angrepet en fyr jeg ikke liker :D Me like.

Ikke lat som om du kunne klart å se forskjellen på en nuke og en fake ;).
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
He he , fantastisk å se at jeg faktisk hadde rett i det meste jeg har ment om deg Renegade90 ,,,, håper at de som hyra deg inn som mod i TW forumet her også leser dine siste innlegg ,, og at de samtidig trekker et lettelsens sukk for at akkurat det gikk så bra som det gjorde den gangen ,, du er ikke til å stole på,,, i TW sammenheng ihvertfall .. med de uttalelsene dine om å hacke dette spillet regner jeg med at du blir bannet for alltid både IG og på dette forumet ,så bye bye 2 u
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Renegade, ta en leserunde på forumet før du forsøker å komme med "fakta", for så langt er det ikke mye sant du har kommet med i denne tråden...

AriCa's rekrutteringshistorie:

[spoil]AriCa "merget" med NiWo helt i starten etter en tid med fruktbart samarbeid, deretter var vi en liten gjeng som med tiden forflyttet oss over fra KZ til AriCa. KZ var den tredje stammen, og den med dårligst ledelse, i en trippelallianse som hadde det enkle formålet å holde stand mot Elite mens vi omstilte oss etter at Yamato var borte. Etter det har det blitt rekruttert medlemmer av og til, og OliCo ble opprettet for å ha en broderstamme vi kunne sammarbeide med i samme områder. AriCa og OliCo var nok ikke famliestammer i ordets rette betydning fra starten av, men sammarbeidet var likevel mye tettere enn mellom vanlige allierte. Etter påtrykk fra -Rome-, og etter å ha snakket løst om det selv i lang tid, bestemte vi oss for å sllå sammen stammene og kalle dem AriCa og AriCa2 for å vise tydelig at nå var sammarbeidet så godt at vi kunne anses som familiestammer. Det -Rome- misforsto her, enten med vilje eller tilfeldig, var at AriCa2 ikke var OliCo lenger, selv om vi valgte å skifte navn for å spare oss en del trøbbel. Så teknisk sett imøtekom vi -Rome- også her, selv om det kanskje ikke ble på den måten de ville. Det fikk vi tydelig erfare da en av de siste tingene de gjorde før de gikk grå var å erklære AriCa2 krig med forventning om at vi skulle la dem kjøre på uten at vi blandet oss. Når dette skjedde ble det rimelig tydelig at "missforståelsen" fra tidligere av, når vi merga OliCo inn i AriCa, egentlig var noe i allefall enkelte i -Rome- hadde kalkulert med.

Ble den biten av V2's historie (forøvrig en av de ferskeste delene) litt klarere for deg nå? Kan vel også nevne at vi har bevis på at -Rome- forsøkte å motarbeide oss aktivt (KV/støtte til det som skulle være felles fiender) i flere måneder før de erklærte oss krig (ja, de erklærte oss krig når de sendte første angrep på AriCa2, for den "missforståelsen" er for drøy, spesielt når vi sier klart i fra om hva som er tilfellet). :p [/spoil]

Siden det ble off topic her la jeg det i en spoiler så folk ikke blir sinnsykt irriterte over at jeg gjør som alle andre :cool:

Rakk jeg å få 20 SaD-byer på statistikken før dere forsvant? Må si nordenden av kartet skuffer veldig mtp aktivitet og innsatsvilje i denne krigen. Så langt kan det hele oppsummeres med en endeløs strøm av nukes mot Solmåne en tid, før SaD oppløses. Har dere virkelig så lite tiltak at vi bare trenger å stacke en spiller for å knekke en hel stamme? Ja, jeg kommer til å fortsette å være drittsekk på dette til jeg ser at dere gidder å gjøre noe skikkelig for å sette oss på prøve, for så langt er AriCa sinnsykt langt foran alle de andre stammene tilsammen på alle måter. Skjerp dere eller gå grå, er ikke noe morsomt å spille mot feiginger som gjemmer seg på motsatt side av kartet, vi forsøker i allefall å komme i front med dere :mad:


sånn. Kremtharkhost... vi BA ikke om en krig med dere. Dere erklærte den, så la nå oss andre få spille hvordan vi vil?
 
Topp