Ønsker også bare å ta opp en liten ting som jeg har lagt merke til når det kommer til det å sende inn en ticket, så vi har det klart, uten noen misforståelser.
Det å sende inn en ticket, betyr ikke automatisk at den spilleren som er rapportert vil bli utestengt eller få straff med en gang vi leser en ticket. Når vi får inn en ticket, begynner vi å lete etter bevis for det den spilleren er rapportert for, og det tar oftest et par timer, om dette viser seg å være ganske så innviklet. Jeg kan ikke si at jeg bruker lang tid, men jeg bruker den tiden det tar slik at jeg har en god del bevismateriale før jeg evnt gir straff. Før jeg gir en evnt straff, så er det noe som heter "Permanent Ban", som enkelte sikkert har fått. Det betyr; Dere er ikke straffet, men er kun under "
etterforskning". Kontoen deres vil ikke bli angrepet av noen så lenge dere er under etterforskning. En "Permanent Ban" bruker vi heller aldri som straff. Ja, jeg kan se problemet med at dere ikke får bygd noe som helst, men da vil jeg minne dere på at hadde dere holdt dere til reglene, så hadde dere ikke blitt utestengt for det, enkelt og greit
Når dere har sendt inn en ticket om at spiller XXXXX driver med multi, så har dere
ingen rett på å vite om spilleren som dere rapporterte er blitt straffet eller ikke. Det har dere absolutt ingen rett på i det hele tatt, og jeg tror det er her kaospilot, som er trådstarter har misforstått. Jeg tror han mener at han ønsker å vite hva som skjedde med spilleren han rapporterte. Om han fortsatt venter på et svar, tror jeg ha må smøre seg med en god porsjon tålmodighet
Da håper jeg jeg har gitt dere et lite innblikk i hvordan en ticket blir behandlet.
mvh
Scar